Vierailija

Asutaan taajaman ulkopuolella, " Maalla" siis. Meillä on neljän kkn ikäinen koira ja olen pitänyt sitä välillä irti _meidän takapihalla_ mutta en koskaan jättänyt sitä yksin sinne tai muuallekaan ulos. Järjestyslaissa sanotaan että alle 5kkn ikäinen koira saa olla vapaana ja järkeni sanoo että jos koira pysyy omalla alueella eikä aiheuta vaaraa muille niin näin saa toimia.

Vaan kukapa kertois tän hullulle naapurille?? Just äsken tuli huutamaan ja karjumaan ja uhkailemaan poliisilla jos koiraa ei pidetä kytkettynä kun oltiin ulkona. Lapsetkin säikähtivät moista esitystä.

Siis grrrrrh. Vähänkö ottaa päähän tuommoinen käytös. Etenkin kun itse olen niin arka että vaikka tiedän etten tehnyt mitään väärää, tunnen silti olevani kuin pahin rikollinen enkä oikeasti taida enää uskaltaa koiraa irti pihallemme päästää :(( Se on harmi sillä koira on tähänkin saakka pysynyt oman pihamme sisäpuolella ja ollut aina silloin remmissä kun ollaan pihalta poistuttu. TUli tosi paha mieli :((

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua taas ärsyttää meidän naapurit joilla on kaksi koiraa ja ne on monesti vapaana kummatkin koirat, joskus kiinnikki. Monesti tulee meidän pihalle juoksentelemaan tai jos mä menen ulos niin tulee koirat heti mun jalkojen juureen. Se taas on ärsyttävää lapsien kannalta kun muutenkin on karkailevia niin sitten tulee jotkut koirat sekoittamaan kuviot kun jotenkin on saanut omaan pihaan muksut rauhoittumaan. Ja kun noilla koirilla ei ole mitään kuria, ei meinaa sitten saada omaan pihaan niitä.

JÄRJESTYSLAKI (joka määrittää käyttäytymissäännöt ihmistenilmoilla, noin niinkuin rautalangasta väännettynä) sanoo, että ALLE 5 KUUKAUDEN IKÄINEN KOIRA SAA OLLA VAPAANA. Ymmärsitkö?? Ja tuo meidän 4 KK IKÄINEN koira oli ihan MEIDÄN OMALLA PIHALLA, valvotusti. Ymmärrätkö?? Lisään vielä että JOKA AINOA KERTA kun olemme poistuneet omalta pihaltamme, koira on ollut kytkettynä. Eikä se ole IKINÄ naapurin pihalle mennyt.

Joten nyt kun väänsin sinulle viestini rautalangasta, voisitko puolestasi selvittää minulle missä kohti rikottiin kyseisessä esimerkissä sääntöjä??

Terveisin ap

Tosi tyypillistä nipottamista.

Asun tällä hetkellä Belgiassa ja kyllä esim. puistossa mahtuu koirat juoksemaan vapaina ja lapset leikkimään ja lenkkeilijät juoksemaan ilman että kukaan viitsii ryhtyä huomauttelemaan, että koirat pitää pitää kytkettyinä (kuten kylteissä lukee). Oiskohan niin että kannattaisi meidän suomalaisten hieman löysätä pipoa ja elää & antaa muidenkin elää. Niin siten sujuu mukavammin kaikkien yhteiselo, eikä tarvitse otsa kurtussa vääntää sääntöjä ja nipottamista...

Anteeksi, mutta oikeasti pisti koko episodi ärsyttämään ja kiukuttamaan. Mikä oikeus sillä ihmisellä oli tulla poliiseilla uhkailemaan meidän omalle pihalle??

Ja ärsytti sitten vielä enemmän kun sinä vastasit ihan kuin olisin jotain väärin tehnyt ja huvikseni täällä valittanut.. ja itseasiassa ärsyttää vieläkin tuo sinun tyylisi keskustella (lääkkeitten ottaminen). Vaikka enpä minäkään tainnut sen fiksummin sinulle vastata.

Huoh. Taidan mennä rauhoittumaan jonnekkin :((

Kokeilkaa edes joskus ajatella asioita vaan sujuvuuden ja mukavien suhteiden kannalta.

Sanomattakin selvää, että ap on oikeassa. Saat vaan ap ilmeisesti tottua sinun nipo-nipo naapurin naljailuihin jatkossakin, jos hänellä ei mitään älliä ole päässä. Kuten ei ilmeisesti olekaan. Käsittämättömän suvaitsematonta nipotusta. Huoh!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat