Vierailija

on vaikeita. Asuimme 10v vuokralla ihan kaupungin kerrostalossa ja koskaan ei ollut naapureiden kanssa ongelmia, oli kivoja välittömiä ihmisiä ja juteltiin syvällisiäkin asioita. Nyt on piha sitten täynnä ruttunaamaisia ihmisiä millä mikään asia ei ole hyvin. Huh, tekeeköhän omistaminen ihmisen jotenkin hankalaksi.

Kommentit (9)

Riippuu kyl asukkaista eikä asumismuodosta. Me ollaan osaketalossa ja 6kk aikana kommunikoitu naapureiden kanssa enemmän kun vuokralla 6v oltuamme. Niistä ei ottanu mitään selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kunhan saamme omakotitalomme remontoitua! Olen kurkkuani myöten täynnä näitä kusipäitä joita tää talo on täynnä!!! Toki on mukaviakin naapureita, mutta ne kyttääjät pilaavat muidenkin maineen!!!

Ja olemme ihan normaali perhe, 1 lapsi( olemme koko taloyhtiössä ainut lapsiperhe ja muuten asukkaiden keski-ikä on n. 65 vuotta)

Tässä muutamia esimerkkejä: Normaalisti lajittelen aina jätteet tunnollisesti, kerran olin sitten laittanut sekajätteeseen vahingossa vanhan 7 päivää- lehden ja joku oli sen tonkinut meidän roskapussistamme ja tiputti sen postilaatikostamme sisään ja siihen oli kirjoitettu punaisella tussilla, että lajittele jätteesi!

Olin lähdössä lapseni kanssa pyöräilemään ja kävin varta vasten asettamassa pyöräni vatastossa niin että minun on helppo laittaa lapseni siihen istumaaan ( se ei ollut kenenkään tiellä ja nämä inhottavat talon asukkaat muutenkin aina siirtelevät pyörääni) Sitten menimme sisälle pukemaan ulkovaatteen, niin siinä ajassa pyöräni oli käyty siirtämässä!

Mieheni tekee tosi pitkää päivää töissä, usein 06.00- 22.00 ja on kotona n. 22.30, niin isännöitsijältä tuli lappu että tarvitsetteko tolppapaikkaa kun teidän autoanne ei säilytetä sillä paikalla, sitten sanoin että kyllä säilytetään, että voisivat mummelit valvoa hieman myöhempään niin tietäisivät että kyllä se auto yöt siinä on!

Tässä vaan muutamia esimerkkejä, ja huh huh että mulla on mitta täys!!!!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat