Vierailija

Ja mitä merkkiä taas ette missään nimessä haluaisi? ;)

Kommentit (8)

Mutta ehkä haluaisin, että lapseni olisi oinas kuten olen itsekin, silloin sitä ymmärtäisi ehkä paremmin.

Kauris lapseni kanssa en meinaa tulla millään toimeen, toki rakas tuo lapsi minulle on. Vesimies lapsen kanssa tulen hyvin toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En usko horskooppeihin, mm. koska niissä ei ole otettu huomioon eläinradan Käärmeenkantajaa, kaikki merkit on kalenterissa yhtä pitkiä aikoja (todellisuudessa ei), mukana ei ole kaikkia planeettoja, kuu on planeetta jne jne.

härkä, ja mulla on kaksi härkä-lasta. Toinen on esikoinen, ja hänen kanssaan meillä ei ole varsinaisesti mitään yhteistä, (mikä on ironista, koska olemme syntyneet jopa samana päivänä), toinen on vauva, joten hänestä en osaa vielä sanoa, miten horoskooppi vaikuttaa.

Kolmas lapseni on neitsyt, ja hän on minulle "sopiva" lapsi, jos nyt noin typerästi voi sanoa...

Mutta itse asiaan, en haluaisi enää ainakaan härkä-lapsia (jo ihan siitä syystä, että synttärisuma olisi karmiva= ) ) ja skorppareita vierastin pitkään, mutta nyttemmin ne on ihan ok.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat