Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

En löydä mistään tytölle gore-tex kenkiä kevääksi. Kaikkia " vedenpitäviä" kyllä on tarjolla...ja myyjät tyrkyttää, mutta tuo roiske vedenpitävyys ei meille kelpaa. Sellaisia on, mutta nyt etsin kumppareiden korviketta! Viimeksi löysin Pompiista poikien goret tytölle, mutta himputti kun tuo jalka kasvaa kokoajan :P Uudet on nyt löydyttävä...osaisiko kukaan neuvoa missä on kevyemmät goret myynnissä? Luultavasti kokoa 23! Hinnalla eikä niin hirveästi näölläkään ole väliä, kunhan ovat vedenpitävät ja hyvät jalalle! Kiittelen etukäteen :)

Kommentit (8)

miksi kumpparit pitäisi jollain korvata? Kyllä niitäkin tarvitaan juuri noihin lätäkköleikkeihin. Myös kesällä, ja metsään muurahaisten ja käärmeiden varalle. Goret sitten lisäksi märälle lätäköttömälle kelille, jolloin ei tarvitse sitä vartta niin olla. Kumisaappaita saa 10-12 eurolla.

Noissa Stockan kengissä on vähän liian lyhyt varsi. Tyttö kun väen väkisin menee jokaiseen lammikkoon minkä näkee. Olen päättänyt kieltää vain ne isoimmat lätäköt joissa kahlaisi polvia myöten :) Silloin tottelee, mutta jos kiellän kaikki, niin ulkoilusta märällä kelillä ei tule mitään. Pompiissa en ole lähiaikoina käynyt, joten täytyy pikaisesti käydä siellä katsomassa tarjonta! Kiitos vinkeistä! Olisiko jollain tarjota hyviä nettikauppoja joista saisi gore kenkiä pienille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen aina etsinyt noita kevät- ja syyskäyttöön sopivia Goreja, koska kahdella lapsella on ollut lieviä ongelmia jalkojen kanssa. Toisella särkee jalkoja aika vähäisestä rasituksesta ja toisella on liiankin taipuisat nivelet. Niitä kipuja estääkseni olen yrittänyt pitää kumisaappaat vain todellisina sadekelin jalkineina ja ostan vain tukevia kumisaappaita joihin lisään muotoillun sisäpohjallisen.

Elefantenin ovat (olivat) suosikkejani, ostin onneksi paljon ko.kenkiä kun kuulin niiden loppuvan kaupoista. Sillä varastolla olemme pärjänneet hyvin. Superfitillä on tosiaan myös aika kevyitä Goreja, mutta niissä on tarrakiinnitys, joten kenkä ei ole yhtä napakka jalassa kuin nauhalliset. Meille tuolla on merkitystä.

Meillä on kyllä kumpparitkin, mutta itse en tykkää kumppareita käyttää ja mielelläni ostan kumisaapas keleille lapsillekkin kunnon kengät, jotka pitävät veden ulkopuolella. Itsekkin märällä kelillä kuljen goret jalassa, enkä edes omista kumisaappaita. Jäänyt oikein kammot lapsuuden kumppareista, kun sukat oli makkaralla. Tämä on minun valintani ja jokainen tehköön omansa :)

jonkun aikaa sitten (24:set). Näyttävät kyllä ihan lenkkareilta, mutta myyjä väitti niiden olevan ihan " kunnon" kengät, ja ovat ne vähän erilaiset kuin siellä myös olleet Superfitin gore-lenkkarit. Nuo eivät olleet kauhean kalliitkaan, olisivatko olleet vajaan 60 e? Ei noilla kyllä syvään lätäkköön voi mennä, mutta uskon niiden ajavan saman kuin viime kevään Timberlandin waterproofit, joista en muuten vain tykännyt kauheasti, kun olivat aika kovan oloiset - ja vaalenapunaiset, mikä ei ollut hirveän hyvä hiekkalaatikkoväri...

Oletko käynyt nyt Pompiissa? Kävin itse perjantaina ja ihailin Superfitin goretexeja. Oli tosi hyvä näköiset ja varmasti hyvät kengät, en vaan taida raaskia ostaa niitä, kun maksoivat 84 euroa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat