Seuraa 

heissan kaikille!

Minä ensimmäistä lasta odotteleva täälä pelkään kaikke mahollista ja siks kysynkin teiltä viisaammilta. Mulla on ollut muutaman päivän alavatsa aika kipeä. Sitä nipistelee välillä (melkein koko ajan) oikein kunnolla. Välillä vihlasee. Istumaan menokin sattuu joskus. Olen rv 13+2. Neuvolassa ja lääkärillä kävin keskiviikkona ja kaikki oli hyvin. Eivät kommentoineet kipuja oikeastaan mitenkään.

Sanoivat vaan et vatsalihakset voivat olla kipeet oksentamisen takia. (olin vko sitten mahataudissa) Itse en tuota teoriaa usko. Onhan siitä jo aikaa. Voiko nämä johtua siitä että kohtu kasvaa?

Anteeksi kun kyselen tyhmiä, mut mitäpä teet kun kyseessä on tällanen kanaemo! :)

Kommentit (2)

kiitoksia viestistä. helpottaa heti kun kuulee toiselta.Sitä vaan on välillä niin huolissaan. Varsinkin kun lapsi on niin toivottu ja odotettu ja takana on keskenmeno.

Kohtusi kasvaa nyt vauhdilla. Kohdun kiinnikkeet venyvät ja se aiheuttaa välillä todella rajujakin kipuja. Mulla kivut tuntuvat ennen kaikkea nivusissa. Lisäksi aineenvaihduntasi on hidastunut huomattavasti. Pienikin ummetus voi aiheuttaa ikävää kipua, tuntuu mulla ihan kohdun kohdalla alamahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat