Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos on niin järjestä treffit meille. Olen fiksu, luotettava, koulutettu ja empaattinen nainen jolla olisi paljon annettavaa.

Nimimerkillä: Baarista en halua alkaa etsimään

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oikee saalis. Jos olisin vapaa,ottaisin itse. Eronnut,yksi lapsi,oktalo,hyvä työ. Pitkä,tumma,osaa laittaa ruokaa ja osallistuu varmasti kotiaskareisiin.

kaikkia ominaisuuksia kyllä löytyy miehisestä lähipiiristä, mutta ei noilla kaikilla kriteereillä yhdestä ja samasta miehestä. On vähän joko tai tilanne:

- vapaa, fiksu, 50v.

- vapaa, luonnehäiriöinen, 40 v.

- naimisissa, fiksu, 38 v.

Kuka kiinnostaa eniten?

Välimatkaa joo :( Jos joskus tulet tännepäin niin huhuile täällä. Unohdin äskeisestä,mies ei ole vkloppu isi vaan asuu lapsen kanssa. Aivan ihan symppis tyyppi :)

Juuri sen kuuloinen mies joka nappaisi varmaan minuunkin (siis tuo Vantaan mies). Taitaa vaan olla hieman liikaa välimatkaa....

Yksi lapsi minullakin.

ap

Mies pitää hoikasta/normaalista naisesta. Harvoin käy baarissa. Harrastaa sukellusta. Viihtyy hyvän ruuan ja viinin äärellä. Matkustelee ja mökkeilee.

Vierailija:

Lainaus:

kaikkia ominaisuuksia kyllä löytyy miehisestä lähipiiristä, mutta ei noilla kaikilla kriteereillä yhdestä ja samasta miehestä. On vähän joko tai tilanne:

- vapaa, fiksu, 50v.

- vapaa, luonnehäiriöinen, 40 v.

- naimisissa, fiksu, 38 v.

Kuka kiinnostaa eniten?

Kiitos ei luonnehäiriöisille ja varatuille. Eli tästä ryhmästä tuo 50 olisi paras vaihtoehto, mutta ehkä liian vanha kuitenkin.

Kun on elämässään saanut elää ja olla huippuihmisen kanssa niin en aio tyytyä huonompaankaan. Mieluummin olen yksin. Nyt tietysti joku kysyy että missäs se huippumies on nyt. Valitettavasti taivaassa.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat