Vierailija

Painaa vajaa 10 kg,on 2-vuotias,ei saa ruokaa,vaikka söisi. Käy tutkimuksissa,ei kerro tuloksia,äiti siis. neuvolaan ei kerro mitään. ei kävele,ei konttaa,jalat on spagetit,saa myös peräruiskeita,että vatsa " toimii" . MITÄ VOI TEHDÄ????????????????

Sivut

Kommentit (47)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minulla myös eräs sukulainen, entinen (?) anorektikko, joka ei anna lapselle tarpeeksi ruokaa. heillä ollut ongelmia jo kun lapsi oli vauva, nyt tilanne kaiketi hieman parempi, ainakin kuulemani mukaan.

heillä tilanne sikäli erilainen, että perhe on neuvolan tiukassa seurannassa ja lapsen painoa tarkkaillaan tiuhasti.

En ole nähnyt ko. naista noin vuoteen, joten en osaa tämänhetkisestä laihuudesta sanoa. Ennen on ollut hoikka, mutta ei liian laihan näköinen. Anoreksiaa kuitenkin sairastanut joskus ja lapsen ruokailuiden kanssa ollut todella ongelmia.

Itse en häntä hyvin edes tunne, mutta läheisemmiltä sukulaisilta olen kuullut, että ei antanut lapselle vauvanakaan tarpeeksi ruokaa. Lapselle onko kehittynyt todellisia ongelmia syömisten kanssa. Nyt heillä toinenkin lapsi, en tiedä miten tilanne hänen kanssaan.

Kun en nyt oikein tajua itsekään tätä kuviota,lapsi käy siis neuvolassa,tutkimuksissa ym. mutta vanhemmat väittävät kaiken olevan hyvin. miten neuvola voi toimia noin?miksi ne uskoo kaiken?lapsesta NÄKEE KILSAN PÄÄHÄN ETTÄ vikaa on jossain. MITÄ tää on? anteeksi sekava tekstini,mutta haluaisin auttaa.

eikö siellä ole mitään järkeä kellään? miten tuo on mahdollista?tosin jos vanhemmat valehtelee koko ajan,niin eihän sitä mikään estä. mun pitää kyllä ilmoittaa lastensuojeluun.

ja muillekin väittävät, että kaikki on hyvin. Vaikka lapsesta ei välitetä, jopa kidutetaan (jos ei ruokita jne. ) Niin soita hyvä ihminen sinne lastensuojeluun. Nimettömänä voit tehdä ilmoituksen, eivät saa tietää kuka teki. Mutta tee jotain ja heti.

Poikaa siis tutkitaan ja neuvolassa käy. Jos lapsi on jotenkin kipeä niin miten lastensuojelu auttaa asiaan? Onhan niitä suolisto/imeytymishäiriöitä vaikka kuinka. En tajua. ? :/ ?

Vierailija:

Lainaus:

Painaa vajaa 10 kg,on 2-vuotias,ei saa ruokaa,vaikka söisi. Käy tutkimuksissa,ei kerro tuloksia,äiti siis. neuvolaan ei kerro mitään. ei kävele,ei konttaa,jalat on spagetit,saa myös peräruiskeita,että vatsa " toimii" . MITÄ VOI TEHDÄ????????????????

mistä tiedät mitä äiti ja neuvolatäti puhuvat?

ei valehtelemallakaan saa neuvolassa puhuttua läpi 2vuotiasta joka vain makaa selälleen ja hakkaa kantapäitä lattiaan, normaaliksi lapseksi, vaikka kuinka supliikki ihminen olisi kyseessä.

mutta lapsen kärsimys ei ole oikein. olen voinut saada väärää infoa asiasta,mutta sehän ei ole mun vika. te ette kai vaan tajua,että neuvolassakin voi huijata...........

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat