Vierailija

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On ammattivalmentaja, ja laji on sellainen missä kropan muodot eivät juuri vaatteiden alle peity... Ja sangen timmejähän nuo kestävyysurheilijat ovat.

Normaalisti asia ei juurikaan vaivaa, mutta täytyy tunnustaa, että nyt kun olen taas raskaana, tunnen itseni suorastaan ryhävalaaksi miehen " työkavereiden" rinnalla. Jotenkin tuntuu, että oma massiivisuus oikein korostuu. En tiedä tuntuuko miehestä samalta, en ole halunnut ottaa asiaa asiaa puheeksi ja kuulla karvasta totuutta ;)

No, vielä kuukausi ja sitten mäkin alan taas treenata täydellä teholla. Siis sen verran, mitä kolmen lapsen hoidolta jää aikaa.....

miks täällä av-palstalla on aina vedettävä täydellisen vaimon/naisen roolia? Tuntuu että kaikki täällä on timmejä hyväkroppaisia,kauniita iso tissisiä, ei selluliitiiä, hyvä työ, hyvä palkka, hyvä itsetunto, ei mustasukkaisia, ei nalkuta, rakastaa täydellistä miestään täydeliisessä suhteessa kera täydellisen seksin ja täydellisten lasten jne jne...

Olis vaan kiva nähdä oikeassa tilanteessa nämä jotka on vastanneet muka-itsevarmana että ei haittaa... Joo ketä nyt haittaisi että mies kuolaa vierasta naista " no ei minua kun minäkin olen kaunis ja minun mies rakastaa minua" ja lässyn lässyn lässyn.... *nauraa ääneen teidän kanssa*

(-joo, ja kateellinenkin olen..!)

laihtunut viime kesästä jo 5kg, melko ihanne mitoissa nyt ja käyn spinningissä ja jumpassa ja lenkillä, Linjat on pidettävä :D

muakin katsellaan ;)

äiti, silti nainen, 24v

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat