Vierailija

Olen nyt 31 ja ehdin juuri täyttää 32 kun vauva syntyy. Itsekin tässä jo hössötän kaikkea vauvajuttuja, aivan ihana yllätys!

Kommentit (25)

Mutta kommentoisin vaan että 15-vuotiaat eivät todellakaan ole valmiita vanhemmiksi vaan lapsia vielä itsekin! Sääliksi käy syntyvää lasta, ei taatusti saa kovin tasapainoista lapsuutta. Ja yhteiskunta eli veronmaksajat eli me muut lopulta kustannamme elatuksen. Mutta jos mummo on tollanen tyhjäpää niin enpä ihmettele, ei omena kauas puusta putoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hänellä on takuulla ollut ihan yhtä hyvä lapsuus kuin muillakin. Sain paljon tukea vanhemmiltani, isovanhemmiltani jne.

Olen kouluttautunut, ja tehnyt töitä siinä missä muutkin. Minä elin muutaman vuoden tuilla alle 20-vuotiaana, moni vanhemmalla iällä lapsen saava tekee sen hieman vanhempana.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta kommentoisin vaan että 15-vuotiaat eivät todellakaan ole valmiita vanhemmiksi vaan lapsia vielä itsekin! Sääliksi käy syntyvää lasta, ei taatusti saa kovin tasapainoista lapsuutta. Ja yhteiskunta eli veronmaksajat eli me muut lopulta kustannamme elatuksen. Mutta jos mummo on tollanen tyhjäpää niin enpä ihmettele, ei omena kauas puusta putoa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat