Vierailija

olemme mieheni kanssa eronneet, vaikkakin kaipuu molemmilla takaisin on ollut voimakasta. pikkuhiljaa olemme kuitenkin ruvenneet yrittämään elää sitä omaa elämää. mieheni onkin tutustunut uusiin ihmisiin, ja siis lähinnä naisiin. ja hyvin näyttää menevän. puhelimesta löytyy varmaan neljän, viiden naisen nimi, kauheesti tekstiviestejä eri naisilta, ja lopussa just tyyliin rakastan sua. myös mieheni (anteeksi, exäni) on laitellut näitä rakkausviestejä näille naisille, tai siis yhdelle näistä. joo, siis tiedän näistä, koska katsoin salaa puhelinta. mies tietää että tutkin hänen puhelintaan, vaikka väärinhän se on. meidän suhteemme oli täysin avoin kun olimme yhdessä, ei ollut mitään salattavaa ja toisen puhelimeen, sähköpostiin jne. sai mennä, vaikka harvoin mentiin kun ei ollut salattavaa..

no se siitä, tuntuu vain niin pahalta, ihan helvetin pahalta. tuo mieshän on minun, tai oli, minun huulet, korvat, kulmakarvat, kädet, jotka koskettivat vain minua, huulet, jotka suutelivat vain minua.

ja nyt se on noiden muiden naisten käytettävissä. :(

tiedän, olen säälittävä. ja tiedän etten voi omistaa ketään ihmistä. ja tiedän että tein väärin kun tutkin puhelimen.

toisaalta mietin, että kun on noin monta naisystävää, ei kai se voi olla kenenkään kanssa kovin vakavissaan..?

toivon, etteivät kaikki täysin hauku minua, vaan ehkä tältä palstalta löytyy kohtalotoveri joka ymmärtäisi minua ja tunteitani edes jotenkin. yritän itsekin päästä elämässä eteenpäin, ja suunnittelenkin treffejä yhden tuttavuuden kanssa, mutta kun ei huvittais, ei sitten yhtään. haluan vain käpertyä mieheni (anteeksi exäni) kainaloon ja itkeä ja rakastaa. :(

Kommentit (13)

mutta vaihtaisin paikkani heti kanssasi. Ennen tunsin kuten sinä, lujasti rakkaudessa. Hyvässä ja pahassa. Nykyisin mikään ei tunnu miltään.

En ole enää mustasukkainen kun mies lähtee ulos kavereiden kanssa, ei pelota ollenkaan mitä jos hän löytäisi toisen. En välitä enää. Ainoa tärkeä asia on lapsi.

Olen alkanut kaivata edellistä suhdetta joka oli tuollaista tappelua kuten teillä. Ainakin tunteet olivat mukana. Ennemmin ja myöhemmin sekin suhde olisi rauhoittunut, ehkä.

Yrittäkää vielä ja menkää pariterapiaan! Itsenne ja lapsenkin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivotaan, että aika auttaa. Viimeistään helpottaa sitten kun sinäkin löydät jonkun rinnallesi.

Todella pahoina päivinä kun toivon eroa miehestääni niin sitten tulee mieleen se aika kun mies löytäisi jonkun muun naisen... En kestäisi sitä mitenkään. Olisin todella surullinen ja mustasukkainen vaikkemme enää yhdessä olisikaan.

olen monesti miettinytkin tuota. että erosimme liian heppoisesti. ja tuntuu niin saakelin pahalta, ero oli MINUN ehdotus, ja mies yritti vielä ettei allekirjoitettaisi sitä kakkosvaihetta (vai mikä se nyt onkaan?)vaan palattaisiin yhteen, mutta minä pidin kantani.

erosimme juuri siinä vaiheessa kun lapsemme oli 1 vuotias, eli kuten monet parit eroaa kun pieni lapsi vie voimat. olemme yrittäneet sen jälkeen useita kertoja mutta aina joku menee pieleen. suunniteltiin jossain välissä jo yhteenmuuttoakin, mutta sekin sitten meni ja jäi.

herkästi. se oli sellaista ylä ja alamäkeä, pari viikkoa hyvin, oltiin niin rakastuneita, sit alkoi kauheat riidat jne, sit taas rakastettiin ja sitä rataa.

näin ei voi elää, varsinkin kun on pieni lapsi mukana menossa.

vähän kuin matti ja mervi, mut paaaljon pienemmässä mittakaavassa, eikä meillä " leikitty" millään tavalla alkoholin kanssa.

Kaikilla on ylä- ja alamäkeä. Kokeilitteko terapiaa tai avioliittokursseja tai -leirejä? Ehkä olisitte saaneet parisuhteenne kuntoon pienellä panostuksella jos kerran haluaisitte olla yhdessä?

tyyliin hanki elämä muija tai jotain.

kiitos teille kaikille.

ehkä meillä on vielä toivoa. ja uskonkin että on.

kyl tää tästä helpottaa. :) autoitte mua tosi paljon. :)

Siitä olisi hyvä aloittaa. Ei ole pakko vielä palata yhteen vaan hiljakseen lähdette siitä etenemään. Jos hyvin käy niin huomaatte, että haluatte palata yhteen. Jos ette palaa niin sitten ainakin olette jutelleet asiat selviksi.

Voimia sinulle!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat