Vierailija

Kommentit (29)

lapsena kerran yhdessä tietovisailussa, ja aikuisena kun tulin runoilleeni itseni parhaaksi 1700 runon joukosta...

Mies on ollut monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen ollut pari kertaa. Joskus pienenä olin uutisissa, kun meidän rantsua kuvattiin, minä menin pelleilemään ja keikkumaan kameran eteen ja se sit näytettiin *nolona*. Kerran näyin entisessä Jyrki ohjelmassa :D Ja tää viimeisin oli ihan tarkoituksellinen, ohjelma, jossa mm. minua haastateltiin :)

mulla oli kuumetta ja menkat ja olin ihan haamun näkönen ja selitin jotain ihan sekavaa... (en tosin muista, miks olin itiksessä tossa tilassa...) no, siitä sepustuksesta leikattiin sekava lausahdus mukaan ohjelmaan: soisin antin tippuvan. heh mitä suomea... sit oon ollu joskus mukulana kymppiuutisten loppukevennyksessä patsastelemassa taustalla. Eli aika vähissä on...

Sitten olen ollut kulttuuriuutisissa, paikallistv:ssä useamman kerran, kerran Krisse-showssa sellasessa ihme välipätkässä tanssimassa ja maikkarin uutisissa, tanssimassa sielläkin. Muita en muista. Suurinta osaa en ole kyllä nähnyt kun vihaan kattoo itteäni telkkarista.

Ensin buusteri tai mikä se silloin olikaan, tuli tekemään ohjelmaa meidän kouluun, jotain galluppia ne teki ja päädyin telkkariin.

Toinen kerta oli Kosovon pommitusten aikaan, A-studiosta tulivat haastattelemaan lukiolaisia meidän koululle aiheesta ja olin siinä mukana. Ja vaikutin ihan dorkalta =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat