Vierailija

Minulla on tämä ainukainen 3v 8kk poika ja ihmettelen päiväkotimenoa jota hän minulle kertoo. Esim. istuu tuolilla, lyödään 2 kertaa päähän koska isompi poika siihen haluaa. Aika ajoin on kuhmua tai huuli halki tai muuten vaan kertoo että " se ja se" löi tänään. Eipä sillä, on minunkin poikani tämän oppinut -viimeviikolla oli potkaissut jotain tyttöä päähän.. =o(

Olen tyrmistynyt!

Kun käsittelen asiaa pojan kanssa on välillä kertonut että vaikka hän on käynyt hoitajalle sanomassa asiasta, hoitaja ei ole tullut selvittämään tilannetta mitenkään!

Nyt nukkumaan mennessä poika sanoi ettei halua päiväkotiin kun siellä kiusataan ja lyödään ja potkitaan.. Lupasin pojalle että otan taas aamusta puheeksi asian hoitajien kanssa päiväkodissa. Nuo pojat pitää saada ojennukseen!

On pojalla tosin iloisiakin päiviä ja kavereitakin ja en yhtään kiellä etteikö olisi villikko itsekin..

Mutta miten teillä muilla? Onko nämä niitä " pojat on poikia" juttuja ja teenkö asiasta suurempaa kuin se on? Minä nimittäin aion puhua ja puhua tästä hoitajille ja myöskin rupean laittamaan näitä tapauksia johonkin kalenteriin ylös kun poika niitä kertoo, pakko seurata asiaa jotenkin.

Mutta kertokaa te onko teillä ollut väkivaltakokemuksia päiväkodista?

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat