Sivut

Kommentit (31)

Sen verran surkealta näytti pino, että päätin rustata jotain ;)

Ihanaa kun meillä kääntyi tuo yö oikeampaan paikkaan reissussa niin ei tarvi nukkua puoleen päivään vaan jaksaa nousta puuhailemaan jo aamulla. Heräiltiin Lassin kanssa jo ennen yhdeksää ja poju sammui jo ensimmäisille päikkäreille. Yhdeksän aikoihin sain herran nukahtamaan melkein tunnin huudon jälkeen ja yöllä heräs syömään vissiin 5 kertaa. Hassua kun alkuaikoina Lassi saattoi nukkua sen 8 tuntia putkeen ja olin aivan onnessaan kun luulin että saan jatkossakin nukkua öisin hyvin, mutta enhän mä niin helpolla päässy... Välillä tympii aika lailla kun oletin, että kun Lassi on yli 3 kuukauden ikäinen niin yöt menis jo hyvin ja noita huutokonserttejakaan ei ois, mutta väärässä olin... No, huomenna otetaan rela-tipat taas käyttöön ja toivon lujasti, että kiinteiden alotus vähentää sitten noita yösyöntejä. Nyt onkin mun vuoro lukea kateellisena kun teidän vauvat kiskoo yöunia jo kymmentäkin tuntia putkeen =)

Nyt täytyykin lähtä etsimään se meidän vauvojen kasvupino, jos ennättäisin päivittää sen ennen kuin Lassi herää.

Parin tunnin päästä lähdetäänkin vaunuttelemaan ja katsomaan mun kaverin uuttaa kämppää =)

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!

pimmi & Lassi

Kyllä on synkkää ulkona: pimeetä kun kaikki lumi suli pois eikä aurinkoakaan näy. Taas tuli ongelmaksi mitä pikkukoululaisille laittaisi aamulla päälle :O Kuravaatteita ei enää suostuta laittamaan, tyhmä äiti kun edes ehdottaa, siinä jo harakatkin nauraa :))

Joku oli ehdottanut miehen kotiin jäämistä. Meillä on puhuttu asiasta ihan tosissaan :) kun ukolta vietiin työsuhdeauto pois (leasing tuli täyteen) ja työmatkaa on kuitenkin 100km + ajot paikan päällä, eikä tässä konkurssissa toista autoa ostella.. Täällä päässä pitää kuitenkin auto olla kun saa viedä ja tuoda nuita vanhempia lapsia sinne ja tänne. Saas nähdä kirjotteleeko tänne jatkossa RauPo ilman -tar päätettä :))

Meillä on kyllä yöt ihan luksusta (voimia kaikille yökukkujille) Akseli nukkuu koko yön klo 21.30 - 07.30, on nukkunut nyt jo puoltoista kuukautta, het kun aloin antamaan perunaa päivällä ja iltavellin :) Kokemusta löytyy myös tuosta unettomuudesta kun mein neiti oli pikkukeskonen niin alussa piti herättää syömään kahden tunnin välein ja myöhemmin neljän tunnin... siinä sitten vuoden iässä sai lopetella yösyömistä pikkuhiljaa. *jaksamista unipuutteisille*

Itsellä alkaa kohta varmaan anemia vaivata: kuukautisvuodossa menossa 11.pv :o soitin jo lääkärille joka sanoi noiden minipillereiden, Cerazette, tekevän sen että toisilla jää vuoto kokonaan pois ja toiset voi vuotaa joka päivä :x Justiinsa... mukava olotila :/

Täällä odottelen innolla ensi perjantaita :) lähden naisteniltaan työkaverin luo :) sinne tulee kosmetologi tekemään kulmien ja ripsien värjäystä sekä näyttämään meikkausniksejä :)) Oikeen innolla odotan sitä juorujen määrää mitä työelämässä on tapahtunut :))

Mutta nyt taloa järjestykseen ja itselle jotain sapuskaa suuhun :)

Palaillaan :)

RauPotar ja ulkona nukkuva Akseli

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä maailma on pieni!

Nyt vaan mies on alkanut vastarantaan muuttamisen suhteen... :(

Katsotaan. Ja yritän olla intoilematta. Hyvähän tässäkin olisi, mutta siellä olisi niin paljon TILAA.

Nyt poikanen nukkumaan, pääsee itsekin. Miten taas näin väsyttääkin.

Kirsikka ja umpiväsynyt pieni mies

Pikainen viesti.

RauPotar: Käytin viime keväänä ehkäisypuikkoja ja tulos kellistelee tuossa sitterissä. Sinänsä käteviä, mutta itselläni ainakin kuumottivat. Ja se 10min odottaminen että vaikutus on päällä, on jossain kohtaa aika pitkä aika! Varmaan ihan käteviä kondomin lisänä tai silloin kun on pilleri unohtunut, mutta ihan pelkästään en niihin luottaisi.

Ja joku kyseli minipillereistä, aloitin n.kuukausi sitten. Onneksi vuoto on nyt loppumassa, meinasi jo älli mennä ja nahka lähteä.

Kävin ostamassa Akselille ohuemman pipon ja hanskat. Oikein suloinen uudessa lipallisessa kivat-hatussa. Vaikka aika ohut, niin menee näillä säillä kevätpuvun ja pussin sisällä. Hyvin häntä nukutti ja ei ollut tällä kertaa hiki. Miten tää kevät aina yllättää? *laittaa pesuun omaa kevät-takkia*

Nyt pari dominokeksiä ja lasi maitoa! Maiskis.

Kirsikka ja Akseli lippahattunen tänään 10 vkoa

Niin, en ole sitten sen jälkeen linjoilla ollut kun kävin kertomassa että joulukuun alussa saimme pojan.. Meillä ollaan pahassa koliikissa oltu kolmen viikon iästä saakka ja olemme vieläkin.. Kun koliikki oli pahimmillaan niin poika huusi 9h päivässä. Nyt vyöhyketerapian avulla huudon ovat hieman vähentyneet. Olen antanut jo maistella kiinteeäkin kun neuvolassa kehoitettiin koittamaan mikäli se helpottaisi vatsaa mutta ei sekään. Se loppuu sitten itsestään kun on loppuakseen. Esikoinen (2,5v tyttö) suhtautuu onneksi rauhallisesti pojan jatkuvaan huutoon. Maitoa tulee kuin saavista kaatamalla ja pojalla kovat ruokahalut. Juuri 3kk neuvolassa pituutta oli 61.5cm ja painoa 6300g. (syntyessään 3080g ja 49cm). Käsiä maistellaan kovasti, " jutellaan" , hymyillään (kun vatsa vain ei vaivaa..) ja kuolataan. Kauhulla pelkäänkin että sitten koliikin jälkeen aletaankin jo huutamaan niitä tulevia hampaita.. APUA!! No ei kait, ihanaa kuitenkin tämä vauva-aika. Olen todella nauttinut lasten kanssa kotona olemisesta ja miehelle ehdotellut jopa jo kolmattakin lasta. Mies ei vielä kolmanteen ole suostunut koska pelkää toista mahdollista koliikkia. ;) Mutta se koliikki on niin lyhyt aika elämässä vaikkei siltä aina tunnukaan. Jahas, taas mentävä: pikku mies ilmoittaa vaunuissa heräämisestään. :)

Mukavaa viikkoa kaikille!!!

Viuhti&ipanat

Meille tuli tänään yllätysvieraita, joten en ehdi kirjoittelemaan taaskaan pitkiä pätkiä. Pojan kummitäti (ja samalla myös täti) miehensä kanssa tuli (ihanalle) yllätysvisiitille.

Niin, tyttö kokeili tuota koko yön nukkumista tosiaan toissa yönä, mutta ei tainnut tykätä siitä: viime yönä oli ihan entinen malli, joka tosin sekin on loistava aiempiin öihin verrattuna. Kai sitä voisi kokea jonkinlaiseksi ongelmaksi, että yö alkaa vasta puoli 2:lta, mutta jos pitäisi valita niin mieluummin myöhäinen nukkumaanmeno kuin varhainen herätys. (Kaikki sympatia sinulle, Tinuri, kun joudut heräämään noin epäinhimillisen varhain ja vielä seurustelemaan Alpin kanssa.)

Niin, meillä nukahdettiin puoli 2:lta. Syötiin puoli 3:lta ja puoli 6:lta ja ylös noustiin puoli 10:ltä. Tytön yöunet ovat harvoin 8-9 tuntia pidempiä. Muutama yö on menty yhdellä syötöllä tuo 8-9 tuntia. Kuinkahan sekavaa tekstiä tässä tulee, kun kiiressä kirjoittaa? :-)

Kun tässä ehdin, tulen turisemaan lisää! Esikoinen on ihan onnesta soikeana, kun sai kummitädistä ja -sedästä leikkikaverin. Äitikin tykkää kovasti, kun sai seuraa pariksi päiväksi, mahtavaa! Meidänhän " tukijoukkomme" eli sukulaiset asuvat todella kaukana.

Missä kaikki luuraa =0

Mun oli pakko tulla kertomaan että niinhän siinä kävi.

Lassi soi mulle sen yhden helpon yön ja viime yö oli yhtä........

Lassi söi 6 tai 7 kertaa, tutti piti antaa 4 kertaa ja aamulla kitistiin kaiken tämän lisäksi ilman mitään (mun ymmärtämää) syytä.

Yhdeksän aikoihin pakotin itseni ylös kun poju ei rauhottunu millään ja ei oo ollu tyytyväisenä ja kitisemättä kuin maksimissaan 10 minuuttia. Vaippa on vaihdettu, lelut ei kelpaa, sylissä ei oo hauskaa... tissiä annan just (TAAS) kun ei hiljentyny mihinkään muuhun, mutta poju on näköjään niin täynnä että puklaa aina välillä ja jatkaa sitten syömistä... Hitsi että on turhauttavaa kun itseä väsyttää aivan vietävästi ja toinen vain kitisee ja kitisee eikä tiedä mikä vaivaa...

No mutta nyt on tissikin näköjään nähty eli lähetään keksimään jotain muuta puuhaa.

Pääsispä mies jo kotiin =)

pimmi & Lassi väsyneinä(kö)

Nyt täytyy tulla hehkuttamaan pikaisesti meidän yöstämme: [b]tyttö nukkui 8 tuntia putkeen heräämättä kertaakaan![/b] Aivan mahtavaa! Itse kyllä heräsin jo 6,5 tunnin unien jälkeen. Se oli pisin unipätkäni sitten tytön syntymän. En kyllä usko, että tämä on jatkuvaa, mutta iloitsen tästä ihan täysillä! Esikoinen teki saman tempun vasta 11-kuukautisena.

En tiedä, onko tytöllä univelkaa, sillä hän nukkuu vieläkin. Viime päivinä on valvottu/oltu hereillä sellaiset 12 tuntia vuorokaudessa. Kohta unta on kertynyt jo 11 tuntia! Yleensä hän nukkuu yöuniaan korkeintaan 8-9 tuntia.

Hän nukahtikin eilen vasta puoli 2:lta yöllä. Meillä taas on rytmi muuttunut ihan todella myöhäiseksi. Olenkin kyllä sanonut, että tyttö on kokeillut öistä kaikki variaatiot, muttei koko yön putkeen nukkumista. No, nyt sekin on kokeiltu, sillä minä lasken, että 8 tunnin yhtäjaksoiset unet ovat jo " koko yö" .

Tervetuloa, [b]pimmi[/b], takaisin linjoille! Mukava, että loma oli onnistunut ja että teillä rytmi muuttui. Ikävää, että teillä tuntuu olevan vielä vaivoja. *halaa* Meilläkin on paukkuongelmia aina silloin tällöin, joten eipä se 3 kk virstanpylväs taida ollakaan oikotie onneen. Mutta en valita yhtään, kun vertaan nykyisiä paukkuja niihin kauheisiin vaivoihin tammi-helmikuussa.

Oikein mukavaa viikon alkua! Tulen kirjoittelemaan muutakin omaa napaa myöhemmin tänään tai huomenna!

Iituli *hehkuttaa tyytyväisenä*

APUA! Aurinko on jo pari päivää paistanut armottomasti meidän ylimmän kerroksen kotiimme. Erehdyin eilen katselemaan ympärilleni oikein kunnolla silmälasit päässä (näkö n. - 1,25). Kamalasti pölyä ja ei yhtään intoa siivota ;). Tästäpä juolahti mieleeni, että en päiväsaikaan pidä ollenkaan rillejä päässä tääll sisällä annen kuin siivouskärpänen puraisee tännepäin! Eli ei näy pölyt lainkaan ;) ;) .

Näin hauskalla tuulella tänään, Maituliini ja tytöt

Neiti nukkuu vaunuissa. Laitoin jo klo 11 vaunuihin kun pitää päästä kaupungille vielä ennen kuin pankki menee kiinni. Ja tietenkin täällä sataa, joten kävellen en viitsi mennä. Eli laiskasti autolla. =)

Iituli; onnea hyvin nukutusta yöstä!! Toivottavasti jatkoa on tiedossa! Te jos kukaan ootte sen ansainneet! Ja tietysti muutkin jotka ovat valvoneet öisin huutavien vauvojen kanssa. =)

Meillä neiti tankkasi 2 kertaa viime yönä. Eipä haittaa, kun hän nukahtaa heti syötyään uudestaan. Muuten ei mitään kummempia. Neiti on aika lailla tyytyväinen hereillä ollessaan, juttelee, nauraa ja kääntyilee. Enää ei uskalla jättää muualle kuin lattialle yksin. Vieressä pitää olla koko ajan muuten.

Eilen mies oli koko päivän kotona neidin kanssa. Ehdotinkin hänelle, että hän vois jäädä koti-isäksi kun meidän lapset (neiti ja koira) vain viihtyy hänen kanssaan. Olivat kaikki kolme lattialla yhdessä klimpissä leikkimässä. =) Mutta ei hän luvannut.

Itse surffailin eilen netissä ja ajattelin hakea syksyllä alkavaan täydennyskoulutukseen. Jos jaksais opiskella taas pikkasen. Koulutus kestäis 1,5v ja työn ohessa.

Nyt kutsu käy vaunuissa...

rusina & M 5.12

Venla oli taas kasvanut kovasti, nyt 3kk-neuvolassa 6740g ja 63cm. Tasan kilo tullut painoa kuukaudessa :) Mua vaan vähän ihmetytti kun se täti tokas jotenkin hassusti että luuletko maidon riittävän kuukauden vielä, ettei tarvi kiinteitä?! Kai tuo nyt riittää kun tyttö kerta ihan hyvin kasvaa ja on tyytyväinen? Miks se nyt ei yhtäkkiä muka riittäiskään? Ärsyttävää. Mä en kyllä muutenkaan tykkää tuosta meidän neuvolatädistä sitten pätkän vertaa, se laukoo ihan kummasti asioita. Sellanen vajaa 60v. " kukkahattutäti" :D, jolla tuntus olevan aika vankat mielipiteet asioista ;( Noh meillä ei oo tarkotus kauheen kauaa täällä enää asustella vaan etiskellään naapurikaupungeista uutta asuntoa, joten toivottavasti saadaan kivempi täti sit uudesta neuvolasta joskus tulevaisuudessa :D Ellei toi kukkahattutäti seuraa perässä :D

Venla sai rokotuksenkin nyt tosiaan, saas nähdä tuleeko itkuisempi päivä. Toivottavasti ei.

Jahas nyt jäi juttu kesken kun neiti kuuluu heränneen päikkäreiltä, palailen myöhemmin...

-nesselia ja Venla, päivää vaille 3kk

piti kirjoittaa mutta tulikin muuta puuhaa. Kävin siinä sitten kaupassa (mm. hakemassa lisää niitä hyviä Lidl vaippoja) ja sitten tulikin sälekaihdinmies ja kaappimies mittailemaan.

DRIVER1 tottakai sinut muistetaan. Olipa ikävä kuulla että teillä on ollut noin rankkaa. Ihan tuli vedet silmiin ja omat arkihöpötykset tuntui turhilta. Onneksi teillä kuuluu jo menevän paremmin ja tosiaan, kuulostat muutenkin positiiviselta. Kaikki on niin suhteellista: nyt ei varmaan pienet ns. normaalit vastaoinkäymiset hetkauta niin helposti. Toivottavasti pääsette turvalliseen arkeen ja höpötyksiin, niistä sen elämän ilon kuitenkin soisi löytyvän.

Neito uinuu tässä vieressä, maito vaan valuu suupielistä :-D pieni pallero. Olikos täällä juttua siitä, mitä joku aivojen tutkija totes että ihminen ei koskaan enää tule niin onnelliseksi kun pieni vauva masu täynnä maito suupielistä valuen. Tai ainakin sitä samaa onnen ja täyttymyksen tunnetta ihminen etsii myöhemmin :-)

Lastenhuoneen sisustus pitäisi viimeistellä. Seinät tapetoida, laittaa boordi ja sitä ennen maalata yläosa. Ajattelin teettää pinnasänkyyn verhokankaasta lakanat, niin on sitten samaa sarjaa :-)) Minulla kun ei ole ompelukonetta niin en voi itse tehdä. Tosin en tiedä osaisinko edes enää. Olis tosi kiva ommella itse jotain helppoja juttuja, mut olishan se ompelukonekin aika kallis investointi, ellei sitten vanhana löytäisi.. :-)

Reipasta maanantaita t. Heini ja Vauve

Lassi nukkuu jo ensimmäisiä päikkäreitä, niin kirjottelen pikaisesti tässä aamupalan yhteydessä =)

Joo, tuntuu kyllä siltä että oli tosi lyhyt talvi! Ei se kyllä varmasti oo täällä Oulun korkeudella vielä ohi ja pakkasia tulee vielä, mutta harmittaa kyllä kun lunta ei ollut oikein missään vaiheessa kunnolla... Siellä Rukalla oli muuten [b]tosi[/b] nättiä kun lunta oli maassa vaikka kuinka paljon ja puut notku tykkylumen alla =)

Mä oon taas virtaa täynnä kun oli vaihteeksi tosi helppo yö. Lassi söi illalla n.20.30 ja laittoi nukkumaan 21.30. Luulin että herää ensimmäisen kerran syömään taas parin tunnin päästä, mutta Lassi söikin yöllä vain kahdesti - 3.30 ja 7.30! =0 Nyt mä oon ihan innoissaan kun toivon että nuo parin viikon tiheät yösyönnit oiskin johtunu vaan " tankkauksesta" ja nyt päästäis takaisin pitkiin uniin =) Ens yö on tietenkin taas ihan mahdoton =)

Hitsi kun nuo kissat rähisee koko ajan niin kämppä on täynnä karvoja =/ Niilläkin taitaa olla vähän kevättä rinnassa kun jahtaavat toisiaan ympäri kämppää... Vähän käy vaan pieneksi tämä kaksio kun meitä on täällä kolme ihmistä ja kaksi hullua kissaa =D

Nyt on maha täynnä ruisleipää ja maksamakkaraa =P ja taidankin alkaa imuroimaan ja pyyhkimään pölyjä... Tuo auringonvalo on aika armoton ;)

pimmi & Lassi

Minähän sitä asunnon sijaintia kyselin ja niin se taitaa olla mun kaverin kämppä... Ainakin kaupunki on oikea! Onko siis kyseessä 2-kerroksinen rivarin päätyasunto?

En mitenkään utelias ole?! ;-)

Katju

Kirsikkka34:

Lainaus:

Kannattaa kokeilla, supersosiaaliset tykkäävät yölläkin seurustella. ;)

Taidetaan kokeilla :), vaikka näin pienellä tuo rytmi tietysti voi heitellä miten sattuu, mutta olisi kullanarvoista saada edes vähäksi aikaa yö yöksi :)!

Tinuri ja sosiaalistakin sosiaalisempi " Jupiter-lapsi" Alpi

PS. Hymyilytti kun Iltiksestä bongasin, että Kirsi Salon " jouluntähti" oli saanut yhdeksi nimekseen Jupiterin, jota itsekin pyörittelin :) ...Mahtaakohan Kirsi tai hänen miehensä harrastaa astrologiaa, Jupiter kun on Jousimiehen hallitsijaplaneetta :DDD

eli [color=blue] tuttipulloasiaa [/color] ensin, vaikka eipä musta sen suhteen mitään apua ole,kun ei löydy vinkkejä,millä vauva suostuis pullolle. meillä nimittäin pulloa tarjottiin jo samantien kun kotiuduttiin sairaalasta (kättärillä siis suosittiin vain hörpyttämistä mukista, jollon puolet maidoista meni hutiin:( ) ja siitä asti on neidille kelvannut sekä tissi, pullo että tutti. ja nykyään mennäänkin vain pullon ja tutin voimalla. en tiiä onko mitään perää,mutta ainoa mitä tuli mieleen jos huuto alkaa samantien,kun maitoa tulee suuhun niin voisko se olla liian kuumaa tai kylmää?

ja sitten vielä [color=blue] lapsimessuista [/color] eli itse olen siellä käynyt viimeset neljä vuotta muistaakseni ja joka vuosi ja tänäkin vuonna olen menossa sinne. omalla kohdallani voin sanoa että käyn siellä itseni takia:) eli itse saa katseltua ja tutkailtua kaikkea kivaa, neiti vaan on käytännön syistä mukana tällä kertaa. ja tällä hetkellä ainakin tuntuu etten välttmättä edes lähtisi sinne isomman kanssa kun sisällä tulee kuuma ja pitkät jonot moneenkin paikkaan ja muutenkin hirveästi ihmisiä, ainakin viikonloppuna.... nyt ajattelinkin kokeilla sen takia perjantaita jos olisi vähän tyhjempää. mutta tämä siis minun mielipiteeni;) muutenkaan en niin hirveesti tykkää kaikista tollasista isommista paikoista ku alkaa " ahdistaa" sen tungos ja fiilis kun ihmisiä pörrää ympärillä miljoona;D

mutta nyt imuroimaan niin kauan kun neiti vielä nukkuu

nani ja neiti melkein 4kk

Todella mahtava keväinen ilma :) muuten mutta aurinko paljastaa kuinka karvaista ja hiekkasta sisällä on :o koiralla sopivasti karvanlähtökausi kun alkoi kurakelitkin - - ah, tätä arkea :))

Rusina: aloitin Akselilla 2kk iässä vellit ja perunat (kerralla ei riittänyt 2dl Tuttelia vaan huusi perään nälkäänsä). Maissi- ja riisivellit olivat ekat niin että sekoitin puolet velliä ja puolet Tuttelia = 2dl. Ensimmäiset aamulla että saatoin tarkkailla tuleeko jotain reaktioita, mutta kun sopi niin aloin antaa iltaisin klo 21.30 niin poika simahti kymmeneen mennessä :)) Perunaa annan puolen päivän aikaan - kaikki kasvikset sopineet ja syö halulla lautasellisen sekä maitoa 1dl perään :) hedelmiä annan myös siinä perunan kaverina (en kuitenkaan sotke niitä keskenään ettei luule perunan olevan makeaa).

Nyt kun kuukauden verran syönyt niin velleistä menee jo maissi-, riisi-, ruusunmarjariisi- ja perunaporkkanavelli :) Kunnollisia viljoja en anna ennen kun on 4kk täynnä, ne kun ovat aikas tujuja. Niin enkä enää plantraa velliä ja Tuttelia sekasin :)

Niistä minipillereistä myös: minä aloitin ne kun tokat kuukautiset tuli ja se vuoto oli normaali. Nyt lopetin niitten syömisen kun tuota vuotoa on jo kestänyt 12pv eikä loppua näy :( Olkoot mokomat, alapään iho menee rikki kun rättiä joutuu pitämään näin kauan :( Nyt kokeillaan semmosta kun ehkäisypuikko - - kellään kokemuksia?

Nyt mein poika tahtoo nukkumaan kun masu täynnä pottua: nukkuu sillä satsilla ulkona 4-5tuntia :)

Palaillaan siskoset ja nauttikaa auringoista (aurinko+lapset)

RauPotar ja Akseli m sw dsm m n (<- Akselin terveiset)

Olikohan ne viime viikon pinot sen takia niin lyhyitä kun minä en ollut laittamassa viestiä parin tunnin välein =D ;)

Kaverille ei sopinutkaan kyläily joten laitoin Lassin parvekkeelle päikkäreille. Poju on nukkunut siellä jo kohta 3 tuntia ja mulla alkaa olla tekemisen puutetta =)

Pyykkiä oon pessy jo pari koneellista ja silitinkin kaiken mitä kehtas silittää. Tiskikone on täytetty, tyhjennetty ja täytetty taas. Sämpylääkin leivoin ja nyt on lohikiusaus uunissa... En enää keksiny muuta tekemistä joten päätin tulla koneelle odottelemaan että Lassi herää syömään =)

Kiitokset myötätunnosta! Oon päättäny että tän kuun suostun heräilemään yöllä niin usein kun Lassi haluaa, mutta jos yösyömiset ei vähene kiinteidenkään alottamisen jälkeen niin sitten pitää kyllä keksiä jotain kun ei tätä kovin kauaa jaksa...

[b]Iitulille[/b] iloiset onnittelut hyvin nukutusta yöstä! Sulle en kehtaa olla kovin kateellinen kun ootte joutunu kestämään niin kauheita öitä, että mulla ei oo semmosista kyllä tietoakaan =)

[b]Viuhti[/b]: Kiva kun pääsit laittamaan kuulumisia! On teillä kyllä ollut aikamoista, mutta toivottavasti alkaa jo helpottaa ja kiva että pystyt olemaan kaikesta huolimatta noinkin positiivisena =) Tottahan se on, että loppujen lopuksi se koliikki on niin pieni osa elämästä että ei kai nyt sen takia kannata jättää lapsia tekemättä =)

[b]Frilla[/b]: Hyvä ettei käynyt pahemmin! Kyllähän lapsille aina sattuu ja tapahtuu, mutta pitäis tosiaan saada heti pois tuommoset tönimiset yms just sen takia, että vaikka ei tarkottaiskaan pahaa niin huonomminkin voi käydä. Teillä meni kyllä suunnitelmat vähän pyllylleen, mutta toivottavasti loppupäivä sujuu taas vähän paremmin =)

Huh. Huomenna ois tarkotuksena huristella linja-autolla siskon luona käymään. Toivottavasti Lassi ei nosta kovin kauheeta meteliä kun ei olla ajeltu vielä linkkurilla. Lassi tykkää kyllä olla vaunuissa ja varmaan nukahtaakin heti kun lähdetään kävelemään pysäkille, mutta pieni on vaan herkkä säikkymään kovia ääniä ja säikähtäessään saattaa itkeä kauemminkin jos ei pääse heti syliin... No, mä taas stressaan pienistä, mutta pitäähän sitä aina huolehtia jostain =)

Taidankin mennä katsomaan mitä Lassille kuuluu kun on nukkunut jo aika kauan...

Pimmi & Lassi taas =)

On kyllä heti aamusta pirteä mieli, kun aurinko paistaa ja linnut laulaa: " ootko mun kulta, tehdäänkö pesä?" ;-)

Mikki nukkuu ulkona ja nyt on aamupäiväsumppien aika. Kuinkas teillä on nukuttu? Toivottavasti hyvät yöt jatkuu Iitulilla. Mikki heräsi 2 kertaa, ekalla kerralla tarjosin tuttia ja se riitti, klo 02. annoin maitoa ja sillä jatkettiin aamuun asti. Kyllä kannatti koittaa kääntää syömisiä enemmän päiväsaikaan, olo on upea kun saa kunnolla ladattua akkuja. Tsempppiä kaikille, joiden vauvat nukkuu huonosti! Sekin puoli tuli tutuksi, kun Mikin isoveli oli todella huono nukkuja koko vauvavuoden.

Uskaltaiskohan noita toppavaatteita jo pestä ja kantaa vintille? Vai vieläkö se jaksaa pakastaa? Sääennustukset taitaa näyttää plussaa, mutta kai sitä vielä maaliskuun loppupuolellakin voi tulla pakkasia. Eteinen on vaan niin supertäynnä, kun siellä on viiden ihmisen talvi- ja kevätvaatteet!! Ei meinaa sekaan sopia!!!

t. päivikki + pojat

Eli aurinkoista on täälläkin, onneksi tuli viikonloppuna imuroitua niin, etteivät pölyvillakoirat ainakaan silmille hypi. Mutta paljastaahan tuo auringonvalo sitten kaikki sormenjäljet ikkunoissa ym ym, heh, savottaa siis riittäisi! Vaan kun en jaksa enkä viitsi :D

Alpilla taitaa jatkua ne " tiuhat imut" edelleen, syö parin tunnin välein päivisin, onneksi yöllä (tai yöllä ja yöllä, selitän myöhemmin...) nukkuu 4-6 tuntia ainakin ensimmäisen pätkän. Tosin se yö alkaa jo 18-20 aikaan, huhheijaa... Eli itse olisi lyötävä petiin samaan aikaan, jos haluaa yhtään pidemmästi nukkua :( Ja pikkuherra haluaa seurustella yölläkin, krääh, viime yönä huiski ja höpötti 04-5.30 ja sitten kun nukahti, heräsi esikoinen jo 6.30, mahtavaa... Olen siis aika väsynyt!

...Heh, eli [b]ONNEA vain kaikille hyvistä yöunista[/b], en yhtään ole kateellinen, en! *vislailee ja katselee ylöspäin* [b]Iituli[/b], olipa teillä ihana yö :)!

Pää ei nyt toimi, joten taitaa viesti jäädä lyhyeksi ja kommentointi toiseen kertaan :)

Tinuri ja Alpi The Yöhöpöttäjä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat