Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä päätin nyt toimia ennen kuin on liian myöhäistä joten jätin tänään pillerit pois.

Kommentit (12)

ja ihan yksikseen teit sen päätöksen? Eikös siitä kannattais puhua miehen kanssa ensin?

Jos hän on menossa sterilisaatioon, mä käsittäisin sen niin, ettei hän halua enempää lapsia, voin olla väärässäkin.

En enää ihmettele, jos avioerojen määrä ei vaan laske. Kun ihmiset ei puhu toisilleen edes lasten saamisesta tai niiden lukumäärästä.

Sinuna miettisin vielä ja koettaisin saada sitä keskusteluyhteyttä mieheen tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies on monta vuotta puhunut että sitten joskus tehdään lapsi ja tietää varsin hyvin vauvakuumeeni ja ikäni (35). Kuitenkin hän itse kysymättä minulta mitään meni varaamaan tuon sterilisaatioajan. Sanoi eilen ihan muina miehenä että hänellä on sitten toukokuussa tämä.

jo tuolloin yhden kerran kortsun unohdus (mies unohti ja minä en muistuttanut) saanut aikaan että olinkin raskaana vaikken sitä itsekkään tiennyt. Nyt siis minä odotan vauvaa ja mies menossa parin viikon kuluttua laittamaan piuhat poikki. Eikä tosiaan kysellyt minun lupaa sen kummemmin vaan varasi vain leikkausajan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat