Seuraa 

Jäljellä olevat marraskuiset ilmottautukaahan :)

Sivut

Kommentit (78)

kaikkien teidän puolesta joiden luokse täti on tullut :( ja olkaa iloisia ja onnellisia tärpeistänne, uskokaa ja luottakaa, jos keskenmenee niin menee ja sille ei mitään mahda. Nipparaakin ymmärrän oikein hyvin, tässä on nyt menossa yk 8 tai 9 en oo ees laskenu, kuukausi toisen jälkeen pettymys ja turhautuminen ja kuitenkin 2v sitten esikoinen tuli iloisena yllätyksenä, ilman mitään yrittämistä. että elämä on...

eilen illalla oli parin tunnin ajan oikealla puolella alamahalla kipukohta ja kipeytyi ja kipeytyi oikein tosissaan kunnes ihan yhtäkkiä kipu loppui, eiköhän se ollu se kysta mikä siellä puhkes, toivon vaan että se oli oikealla puolella ja kun ultrassa on todettu että vasemmalla oli hyvä munis tuloillaan niin jospa se sieltä sittenki ois irronnu.

omaa napaan menee näköjään pääsääntöisesti nämä jutut, mutta se johtuu siitä että pikana töissä joudun näitä kirjottamaan=salaa jaei ehi paljon runoilla, netti ei edelleenkään kotona toimi :(

Mulla vatsassa jotain kihelmöintiä...hope not täti tulossa.. Kyllä plussaa onkin odoteltu, reilu puoli vuotta, ensimmäinen kun tärppäsi muutamassa kk:ssa.Tää on jännä juttu, kun kierto ollut aina tasan 30, nyt viime kk:t mennyt jopa 37...Siksi odottelen vielä viikon ennenkuin testaan, jos testaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen nyt parin kuukauden ajan seurannut taustalta näitä keskusteluja ihan melkein päivittäin, ja nyt ajattelin itsekin kirjoitella. En kyllä oikein tiedä minne minunlaiseni " tapaukset" kuuluisivat, yritystä siis takana kaaaaaaaaauan. En silti oikein tunne omakseni tuota lapsettomuuspuoltakaan. Meillä siis tutkimuksissa käyty, eikä kummastakaan ole vikaa löytynyt. Uskon, että meillä syynä on ollut huono tuuri ja toisaalta välillä aika laiska yrittäminen.

Nyt tämän vuoden alussa olen ollut todella positiivisin mielin liikeellä tämän vauva-asian kanssa ja seksiäkin on tullut harrastettua ihan kiitettävästi. Miehellehän se passaa=). Itsellä oli pitkään haluttomuutta. Se oli sellainen oravanpyörä=(. Lapsettomuus vei halut, ja haluttomuus jatkoi lapsettomuutta.

Vielä en kauhean hyvin muista nimimerkkejä ja ihmisten taustoja, joten kamalasti en osaa tässä vaiheessa kommentoida.

Toivottavasti moni löytää tiensä marraskuisiin!

Luna. kp 20/28

Ensiksi meinasin vaieta vain, mutta kun tuli tuosta Nipparan viestistä paha mieli, vaikka nuo tunteet kyllä hyvin ymmärrän.

Eli olen tosi pahoillani jos olen omilla kirjoituksillani joidenkin mieltä pahoittanut. Ei ollut missään nimessä tarkoitus.

Niin kuin sanoin, niin minusta kovasti tuntuu, että tällainen on kamalan epäreilua. Mieluummin soisi plussan pitkään yrittäneille, ja niille jotka osaa olla siitä sitten kunnolla onnellisia eikä vaan hermoile tulevaa. (Ja joiden mieskin ehkä osaa olla innolla mukana vauvanodotuksessa :( )

Pahoittelut tädin yllättämille pocolle ja p02p06:lle. :( *isot halit*

Nipparalle myös negasta pahoittelut. Toivon hirmuisesti plussaonnea sinulle tammikuulle!!

tamatu: toivottavasti meinaa hyvää nuo alavatsatuntemukset! Voisiko se ollakin ovis? Peitot pöllyämään ja plussaonnea!

Nyt siirryn tästä taustailemaan,

Vidya

priscillalle en ole ehtiny osanottoani ilmaisemaan, on taatusti rankkaa aikaa ja vauvatouhut taka-alalla. suru on surtava silloin kun sen aika on ja sitten taas askel eteenpäin.

nojandalla on varsin kenkku tilanne, onko sulla aikaisemmin kierrot heitelleet tuollalailla?

ja mitäpä muuta, kuulostaa olevan aika vähän meitä loppukuun piinaílijoita. ite olen ihan ymmälläni tästä tilanteesta, mutta keskiviikkona oli toisén kerran tässä kierrossa ovisoireet kipuineen ja limoineen ja eilenpä ovistesti näytti negaa. mitä ilmeisemmin sinne oli jääny joku solu jumiin, sitäpä ei sitten tiedäkkään että oliko enää käyttökelpoinen kun ne lugetkin olen jo aloittanut. mutta ainakin nyt oma olotila helpottui. luget on sopineet hienosti, ei mitään sivuvaikutuksia, onneksi.

oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille, meidän ois tarkotus mennä rakentamessuille lahteen joko hu tai su kumpana ois parempi fiilis.

tamatu kp 22/28

Kiitos, Nojanda, ja otan osaa myös sinun ja teidän perheen menetykseenne... kamala paikka, ei voi muuta sanoa. Miksi nuori ihminen tekeekin niin peruuttamattoman ratkaisun? Miten paha olo täytyy ihmisellä olla, että päätyy noin lopulliseen ratkaisuun? Näitä MIKSI kysymyksiä riittää, niinkuin varmasti tiedätkin! kiitos vielä sinulle, ja halit. Muutenkin tilanteesi on nyt kaikkea muuta kuin mukava, mitä ihmettä se sun kroppa nyt häärää?? voikun voisin jotenkin auttaa, mutta mulla ei ole hajuakaan mitä tuo voisi olla, inhottavaa!! Toivotaan että neuvolan täti saa jotain tolkkua tohon. Koita jaksaa!!

Täällä minussa ei mithään mainitsemisen arvoista, kp 22 eletään ja katsellaan... lutevaihe mulla on ollut 12 päivää, elikkä jos ovis oli sillon kun ajattelin niin täti tulisi maanantaina tai tiistaina.... saas kattoo!!

priscilla

Nipparalle isot halitukset täältä. Ja älä inhoa itseäsi, katkeruuskin on sallittua eikä aina tarvi ajatella muita vaan joskus saa ja pitää ajatella itseään. Ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon kunhan pääset pettymyksen tuomasta surussta yli *halaa vielä kerran*

Ja tänään kp 1 niinkuin jo eilen arvelinkin joten plussaonnea muille marraskuisille!!

Mä jo merkkasin tuon kp ykkösen vaikka täti ei vielä kuitenkaan saapunu. Mut aamulla oli lämmöt tosi alhaalla ja aavistus punertavaa paperissa joten eipä tuo oo kuin ajan kysymys.

Tamatu! Ei oo yhtään turhaa tuo lugejen käyttö. Mun yks kaveri oli lukenut jostain sellasesta jutusta, että munasolujen esiastekin tarvitsee keltarauhashormonia. Ja tää esiaste kestää noin 4 kk. Eli jos tuo vajaus on kestäny jonkin aikaa siihen voi mennä jonkin aikaa ennenkun tilanne normalisoituu. Mä en tästä itse tiedä mitään sen tarkempaa, mutta tähän tiedonmuruseen oon omat toivoni perustanu. Eli jos nyt ois kohta saatu nuo esiasteetkin kuntoon! =)

Eli aamupissasta testasin tänään plussan aconin early detectionilla. Olo on äimistynyt, ei kai se näin nopeasti voi mennä?! Ihan järkyttävää. Vaaleampi se toinen viiva oli kuin kontrolliviiva, mutta ei se kyllä ollut mikään haamukaan, vaan ihan selkeä viiva. Erityisiä oireita ei ole, paitsi päivisin väsymys.

Mitäs tässä nyt sitten pitäisi ajatella...?! En uskalla kuitenkaan varmana pitää, täytyy vielä katsoa menkkojen alkamispäivän yli uudestaan. Huomenna vasta tätiä odottelin.

Mieskin sanoi ennen testausta, että toivottavasti ei tule plussa, kun sitten minä en ole hänestä enää kiinnostunut... Oli ilmeisesti ollut yrittäminen se kaikkein hauskin vaihe ;) Ja olihan se kivaa, olis tätä voinut pidempäänkin jatkaa, tai lähinnä olin varma että pitäiskin.

piipaa: Voi ITKU, tosi suuret pahoittelut tädistä ja halaus! Vaan joulukuussa tulee sitten se kestävä plussa! :)

Kiitos muuten vastauksesta mustis-kysymykseen. Ja pocolle myös! Hauska kuulla että erilaisia tapauksia on, kai se sitten riippuu enemmän lasten luonteesta (elikkä meidän tytön luonteella ei varmaan ole kovin hyvää odotettavissa...)

poco, p02p06 ja Nippara: Teillä onkin kaikilla jännät paikat! Toivon teille kovasti plussaa ja että siirrytte marraskuun odottajiin! (Mihin toivoakseni myös itse menen...)

tamatu: Onnea asuntokaupoista! Ja vielä toivoa on, ennen kuin täti tulee! Vaikka LH-huipu kestäiskin kauan, niin voihan se ovulaatio kuitenkin tapahtua. Tai ehkä se onkin niin, että tässä kuussa koti, ensi kuussa raskaana! :)

Vidya kp 28/28 dpo 15, tai ehkä 4+1

Tälle aamulle taas testailin mut nega edelleen. Nyt jos sit vaan rupeis ootteleen et täti tulis nii pääsis uuteen yritykseen.

Onnea kaikille plussanneille.

kp33/27-28

toivottavasti alkas taas tulemaan niitä plussa-uutisia.

meillä mennään ihan mielenkiintoista kiertoa, eilen olin bongaavinani kunnon ovislimat+kivut ja testi näytti eilen illalla häipymäänpäin olevaa viivaa. mites se nyt oli ku mä syön niitä lugeja niin voisko se olla mahollista että munis ois irronnu nyt vasta sieltä toiselta puolelta(kivut oli oikealla)..tähtitiedettä tämä raskautuminen tuntuu olevan.

kuka onkaan seuraava jota saadaan jänskätä??

tamatu p 21/28

siis tämän päivän ovistestin toinen viiva oli jo haalistumaan päin. ja lämmöt on koholla, joten ehkä kuitekin annan pienen pienen pienen toivon kipinän ilmestyä tähtitaivaalle :)))) ja eipäs oo nyt tullu oviksen jälkeistä kuivaa kautta...ois vaan niin hienoo plussata nyt kestävästi niin ois esikon 2v synttäreillä kenties kaksi ipanaa...

meillä ei muuten edelleenkään se netti toimi, mutta töissä nyt edelleen olen joten pikaisesti ehdin aina välillä vilkuilla mitä teille kuuluu

Mulle ei vastattu hitto vieköön sielt neuvolasta!!!!!!!!! Varmaan muisti et oli käskeny mun soittaa ja ottikin siks rokulipäivän ;)

Ei oo muuten ikänä heittäny näin. Joten senkin takia oon vähän hämmästyksissäni. Että kp 42 ja silleen.. Mies alkaa olla ihan tulisilla hiilillä, enkä oo raaskinut edes sanoo sille et oon testaillut jo aikaa sit ne negat. Pitäs varmaan.. Ja kun tää kaikki vetää melen niin matalaks, niin eipäs sitten edes kiinnosta sekään että millä tavalla niitä lapsia alule saadaan.. Oravanpyörässä siis.

Alakuloinen ja (p)onneton Nojanda =(

p.s. ja kiitos taustatuesta!

Onnea, onnea Vidya ja Shani@!

Piipaa: Voi perskules!! Mutta mehän saadaan ne ihkut jouluvauvat sitten vai mitä?!

Mulla lämmöt laskemaan päin, juilii ja kävin oyksin sivuilla jo laskemassa joulunla:n 21.12, jee! Jouluvauvahan on mun unelma ;)

Tamatu: Kyllä mulla lämmönnousu oli selkee osoitus oviksesta, siis kun luomusti sitä ei tapahdu, eikä aikaisemmilla kerroilla clomienkaan ekoilla kierroilla, paitsi nyt. Ihan selkeesti lämmöt oli n. puol astetta norm. korkeemmat ihan tähän asti, kun tädin saapumispäivä on ja se kp 22:n prog. testihän näytti että ovis oli tapahtunut. Mulla oli kp 12 15mm follikkeli oik. puolella, mutta sen ja simojen touhuja häiritsee pari inhottavaa kystaa, joten pitää odotella että vasen puoli alkaa toimii, niin silloin alkaa myös tapahtua..jos vaikka ens kierrossa sitten ;)

Mä siis alan pikkuhiljaa muuttaa kamppeitani joulukuisiin..lopullisesti sitten kun nään tädin saapuneen, mutta kyllähän tää piinailu alkaa olla mun kohdalla ohi..nyyh..Tässä ekassa kierrossa opin ainakin sen etten testaa aikaisin, noi haamut sai mut joliitämään liian korkeella, nega tulikin nyt lähempänä kierron loppua ja pudotus oli ilkee :/

Plussasäteitä kaikille tarvitseville ja onnittelut vielä kaikille plussanneille!

kiitos vielä teille kaikille osaanotosta ja myötäelämisestä... tää on ollut ehkä raskain asia mun elämässä, ja monen muunkin... pahaa tekee katsoa tänne jäänyttä sulhasta, joka koittaa roikkua elämässä mukana:( viime viikolla saatiin tosiaan tietää kuolinsyy, ja hautauslupa tuli sitten samalla, ensiviikolla on sitten se reissu... ei ole helppoa.

Pahoittelut kovasti kaikille tädin yllättämille, eikö se saakeli tajua pysyä poissa???!!

).( ei mitään ihmeempiä... tässä kierrossa ei tosiaankaan ole paljon peitot heilunnu, joten en odota edes mitään... laskin juuri että tänään on kp 21, eli kohtahan sen sitten tietää... oireita ei ole mitään mistä voisi sanoa että nyt on jompaa kumpaa selvästi. Aika näyttää!!

priscilla 21/25-28 yk5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat