Seuraa 

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuun lopussa (vko 13).

Tervetuloa vielä kerran kaikki uudet!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71.9 kg, 65.8 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 5.8 kg,

19 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 75 kg, 80.5 kg, 1.0 kg, 7.5 kg, 5.5 kg,

28 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.6

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 76.9 kg, 0.3 kg, 18.6 kg, 1.1 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.3

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.5 kg, 87.2 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.7 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.2

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 80.8 kg, -1.5 kg, 9.4 kg, 3.2 kg,

12 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.6

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 81.2 kg, -0.2 kg, 11 kg, 4.2 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.4

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 93 kg, -0.9 kg, 2.6 kg, 5.8 kg,

19 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 81.5 kg, -1.0 kg, 5.5 kg, 4.5 kg,

12 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.3

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,

23 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 85.2 kg, -0.6 kg, 4.8 kg, 5.2 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 28.1

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 65.7 kg, 64.7 kg, -1.6 kg, 7.5 kg, -1 kg,

-2 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 22.9

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.4 kg, 84.6 kg, -0.2 kg, 10 kg, 5.2 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 27.0

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 62.5 kg, 62.8 kg, -0.4 kg, 2.2 kg, 0.3 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 22.8

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 71 kg, 72 kg, -1.0 kg, 1 kg, 1 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 24.3

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 70.5 kg, 72 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.5 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ),

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 77 kg, 79.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.3 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ),

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Mareila : -1.6 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Mareila: -2 ¿vkoa

2. sija => ronja1982: 1 ¿vkoa

3. sija => rosvohummeri: 3 ¿vkoa

4. sija => Zilga: 3 ¿vkoa

5. sija => AatuLiina: 3 ¿vkoa

6. sija => Kynteli: 4 ¿vkoa

7. sija => Helena1712: 6 ¿vkoa

8. sija => Ororo: 7 ¿vkoa

9. sija => Minlee: 7 ¿vkoa

10. sija => Pointzi06: 8 ¿vkoa

11. sija => Emonamoha: 9 ¿vkoa

12. sija => Hätähousu: 12 ¿vkoa

13. sija => Katti26: 12 ¿vkoa

14. sija => Kitta75: 19 ¿vkoa

15. sija => ht.78: 19 ¿vkoa

16. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

17. sija => Körömölli: 28 ¿vkoa

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 17

Painomme oli alussa: 1421 kg

Painamme nyt: 1337 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 1283 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -6.1 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 24 kg

Kokonaispainonpudotus: 84 kg

Matkaa tavoitteeseen: 55 kg

[/color][/size]

- Minlee

Sivut

Kommentit (29)

70,1 kg eli pudotusta viime kerrasta 1,9kg!! Sokerilakko on ollut ilmeisen tehokas ja ajattelin jatkaa sitä, tosin viikonlopun ajaksi löysään vähän, kun tulee vieraita. Jalan parantumista odotan kovasti, että pääsisi urheilemaan ja saisi olemukseen lisää ryhtiä ja jäntevyyttä. Vatsa- ja selkälihaksia olen kyllä tehnyt melko ahkerasti.

Ei ehkä haittaisi, että pudotustahti olisi pitkällä aikavälillä vähän maltillisempi (niinkuin luultavasti tuleekin olemaan), että urakan jälkeen olisi vielä lihaksia ja rintavarustustakin jäljellä. Vai onko pelkkää urbaanilegendaa, että jos laihtuu " liian" nopeasti, ei se mene rasvakudoksesta?

SOKERITTOMUUDESTA: En ole ollut tuossa täysin totaali, olen kyllä päivittäin juonut lasin pari mehua. Monet leivät ja lounas- ja pääruoat sisältävät myös sokeria/siirappia/hunajaa tms. ja olen niitä syönyt ihan hyvällä halulla. Mutta makeita herkkuja en ole syönyt yhtään. Enkä myöskään korvikkeita tyyliin light-limsa tai dieettikarkit, minulla se vain ylläpitäisi makeansyömisen tapaa.

Mareila, kuinka kauan olit makealakossa ennenkuin sait syödä sen pienen motivaatiosuklaapatukan?

Mulla on ollu motivaatio täysin hukassa nyt jonku aikaa, enkä oo viitsinyt edes vaakalla käydä. Lihonut oon takuu varmasti ja aika paljoki.. Nyt aattelin ottaa taas itteeni niskasta kiinni, penkoa laatikosta jonku kuvan jossa oon 10kg hoikempi ja ainakun tekee mieli jotain hyvää, niin katsoa sitä. Luulis vähän tsemppaavan. Aloitan taas ens viikosta laitteleen tuloksiani, alotuslukemat voi olla huimat..IIK!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Syvät osanotot Mareilalle! Voimia ja iso lämmin halaus sinulle!

Olin viikon mökillä, ja unohdin " ilmoittaa" Siitä teille tänne, siinä siis syy miksi minusta ei ole kuulunut mitään.

Punnitsemisen taidan jättää ens maanantaille koska mulla on mennyt koko viikko ihan pyllylleen!!! En uskalla vielä katsoa vaakaa silmästä silmään... oon varmaan turvonnu 2kg, hyi mua! 8 (

Täytyy vaan koittaa kiristää loppua kohti, niin pääsisin tavoitteeseeni.

Nyt menen häpeämään itseäni nurkkaan.

-Aatu

Tuo sokerittomuus alkoi kiinnostamaan, uskaltautuskohan siihen vaikkapa viikon ajaksi......... Voisi tosissaan tehdä hyvää jättää kokonaan jos vaikka ei sen jälkeen tee enää mieli.

Tässä asioita jotka ylläpitävät motivaatiotani:

- Laihdutuskirjallisuuden lukeminen ( myös lehdet esimKG)

-vaatekatalogejen selaaminen

- Ruokapäiväkirjan pitäminen!!

- kun kattelee kuvia itsestä laihempana

- uusia koon liian pieniä vaatteita kaappiin

-kun alkaa kyllästyttää liika syömisten vahtiminen muistutan itseäni siitä, että lihavampana mietin kahta kauheammin sitä mitä herkkua seuraavaksi vois suuhunsa pistää ja sen jälkeen podin aina huonoa omatuntoa

- tänne kirjoittelu, vaikkapa ihan huvikseen (niin kuin nyt)

- Vain (!)kerran viikossa punnitseminen

-urheileminen

Jatkakaa listaa jos tulee jotain mieleen

T. Ororo

Nyt on lapset vuorossa. Laihdutukset ja punnitukset jää nyt ja ens vkolla väliin! Huoh...Tämä on nyt vaan selviytymistä. Onneksi ei sentään Noro virus vaan ihan joku a-virus tms. prkl.

Onnea mareilalle ja tsemppiä koko jengille.

T: Katti ja sairastupa

KIITOS Minlee!

Kipeänä - sekä minä että lapset - ja mies reissussa koko viikonlopun :( Rentoutus ja lepo ovat kaukaisimpia asioita, mitä viikonloppuuni kuului... eli ei siis kuulunut. Äh, pitäiskö jättää nämä sekavat lauseet vähiin ja keskittyä itse asiaan.

[b]Paino nyt: 81,0kg

Paino ennen: 81,2kg

Pudotusta -200g[/b]

Jonkinsortin lihaskudoksen menetystä (tai nesteiden) taitaa olla, sillä rasvaa en ainakaan ole polttanut tällä ruokavaliollani ja viikon [b]liikuntamäärällä 2h 15min[/b] jotka kaikki uurastin maanantain aikana...

Fiilikset pohjalukemissa. Tästä ei voi kuin mennä parempaan suuntaan... toivon mukaan :(

Parempaa viikkoa toivotellen,

Emo

painoa nyt 70.9 eli 300 g pudotudta viimekertasesta

nojaa

300 g voipi heittää suuntaan jos toiseenkin ihan mistä syystä vaan

mutta silti mukava kun tähän suuntaan. Kuvitteelenko vaan vai eikö farkut kiristä enää ihan niin paljon ? (pudotusta oh-hoh jo yli kilo)

Tänään ja eilen olin seminaarissa jossa eilen söin ihan automatic kahvin knssa pullaa kun kerran oli tarjolla. havahduin vasta jälkeepäin, ettei ollut edes hyvää vaan ällö rasvamöykky.

Tänään pidin varani ja hyppäsin muffinsin yli vaikeuksitta, katselin vaaan kateellisena naapuriryhmää jossa rasvamöykkyjen lisäksi tarjolla hedelmiä.

Rosvohummeri: Olisko ollut kuukausi tai sinnepäin, kuitenkin useamman viikon (oikeastaan ekat päivät/viikko oli pahin, sen jälkeen alkoi helpottaa). Minä söin kromia (jonka ainakin väitetään vähentävän makeanhimoa) tehosta en tiedä, ainakin plasebovaikutus sillä oli, toisaalta herkkulakko oli ihan laihdutuksen alussa, joten motiavaatiokin oli tosi suuri. Minulla herkkulakko tarkoitti nimenomaan karkista, pullasta yms luopumista, ei välttämättä light limuista (joita tosin nykyään juon viikkonloppuisin, jos silloinkaan entisen jokapäivä juomisen sijaan) ja kyllä join lasin mehua ruokailun yhteydessä välillä, eikä se ainkaan minulle tuonut makean himoa takaisin. Vieläkin juon aamuisin tuoremehua lasillisen, muuten koitan ruokailun yhteydessä juoda vettä. Tulipahan sepustus. Olipa hieno pudotus =)

Ororo: kyllä kannattaa kokeilla ainakin herkkulakkoa, se on yllättävän helppoa (nimimerkki, ennen söin 1/2-1 suklaalevyn illassa) Minulla ainakin olo parani tosi paljon, voipi olla laihtumisenkin ansioita, summasummarum, kokeilemisen arvoinen juttu =)

Eilinen meni oikein hyvin (tämän viikon otan tosi kevyesti, koska viikonloppuna oli esikoisen synttärit ja lauantaina olen lähdössä syömään ystäväni kanssa, enkä halua pihistellä) joten eikun kuntopyrän selkään ja menoksi =)

Sisuskasta päivää kaikille

Mareila

Mareila siis saavutti tavoitteensa. Tarkoitus oli laittaa siitä ihan erillinen maininta tuohon yhteenvetoon, mutta unohtui.

Onnittelut siis Mareilalle !!!

Itse olen aina välillä pohtinut, että miten sitten tehdään kun noita tavoitteen saavuttaneita alkaa ilmaantumaan. En oikein osaa sanoa. Se menee mielestäni liian sekavaksi, jos jokainen ottaa uuden " pidempiaikaisen" tavoitteen. Kauhean hankalaa katsoa tuloksia, jos yhden tavoite on laskettu toteutuvan kesäkuussa, toisen huhtikuussa ja kolmannen joskus muulloin.

Ehdotan, että te jotka saavutatte tavoitteenne tässä maaliskuun aikana, otetaan teille sellainen tavoite, joka toteutunee huhtikuun alkuviikoilla. Jahka pääsiäinen on ohi, lasketaan sitten kaikille uusi tavoite tai mietitään miten sitten jatketaan. Toki tuota " miten jatkossa toimitaan" , voidaan pohtia jo tässä aikaisemminkin, otetaan se sitten käyttöön kuitenkin vasta pääsiäispyhien jälkeen.

Zilga ja Kynteli: minulla ei näköään ollut teidän pituustietoja, jotta olisin voinut ilmoittaa BMI:n. Kuinka pitkiä olette?

t. Minlee

[b]Ronjan[/b] kysymykseen aterioiden määrästä/päivä: Yleensä tulee syötyä samat ateriat kuin lapsillekin laitan, eli 5 ateriaa, joista yksi on välipala ja ksksi lämmintä.

[b]Mareilalla[/b] on samankaltaiset ajatukset tästä " projektista" , joka onkin siis loppuelämän kestävä, " uusi elämä" :) Tai oikeastaan se sama vanha, johon haluan palata lasten teon jälkeen...

Kivasti pääsin taas fiiliksiin kun vastailin Ronjan kyselyyn siitä, millä me laihduttajat tsemppaamme itseämme :D

Emo

Mareila: Otan osaa suruusi.

Mäkin olen käynyt läpi isäni kuolemaa tässä 1 1/2 vuoden ajan, hän kuoli taas nuorena ja yllättäen, eli suru tuli nopeasti. Hienoa, että olet jaksanut pitää itsestäsi huolta taakastasi huolimatta.

Muhun suru on vaikuttanut painoon sillä tapaa, että välilä on sellainen olo etten jaksa välittää mistään. Kuitenkin aina tulee kausia jolloin haluan ottaa itseäni niskasta ja nyt haluaisin päästä takaisin siihen painoon mikä oli ennen isäni kuolemaa, eli aloitan taas " nollasta" .

Tiedän, että isälleni olisi tärkeätä, että pitäisin huolta itsestäni.

Oikein paljon voimia sinulle!

Tämän viikon alku on mennyt vähän liiankin leppoisasti. Eilen otin taas vähän tiukempaa linjaa ja se näkyi heti tänään aamulla mahan litteydellä. Aamu-vatsani on aika hyvä mittari siitä, että miten edellisenä päivänä tuli syötyä.

Nyt olen lenkkeillyt liikaa uusilla lenkkareillani sillä kantapääni ovat rakkuloilla=) Täytyy vaihtaa lajia, eli tänään uimaan!

T. Ororo

Tulin nopsaan kommentoimaan rosvohummerille: Minähän aloitin uudenvuoden jälkeen herkkulakon, alkuun yritin selvitä päivän kerrallaan, sitten viikon kerrallaan ja lopulta päätin, että kun paino on alle 70 kg saan syödä pienen sulkaapatukan (jonka söinkin nautiskellen) muutta huomasin silloin, että makeanhimo hävisi ja toisaalta pienikin annos tyydytti makeanhimon loistavasti. Se kyllä kannattaa, ikinä en olisi uskonut, että minulta häviää makeanhimo. Nykyään ei tee tiukkaa, edes se kun mies syö herkkuja ja minä en.

Kivaa, monilla oli ollut pudotuksia =) Sisua kovasti kaikille, minä lähden kuntopyörää polkemaan =)

Mareila

Noususuhdanne jatkuu. Nyt plussaa 400 g. Ei paljoa, mutta kun siihen huomioi viime viikon 300 g, on se jo melkein kilo. Nyt täytyy yrittää ottaa itseään niskasta kiinni jo ihan senkin takia, että pääsiäinen on kovin lähellä (samaan syssyyn äitini tulee lapia katsomaan viikon ajaksi) ja haluaisin selvitä tuosta kaikesta kunnialla ja selkeäsi alle 80 kg lukemilla. Eli nyt viimeinen iso spurtti kohta pääsiäistä.

minlee, menossa aamukahville

Vihdoin pääsin koneelle. Olen sairastanut koko viikon, mutta kävin kyllä tiistai aamuna puntarilla, mutta en ole päässyt sitä ilmoittamaan. Vaikka tuloksessa ei ole kehumista paino 84,4kg eli pudotusta taas vaivaiset 200g.Nyt olen kyllä noudattanut taas pisteitä ja viime viikolla urheillutkin, mutta kun pari viikkoa meni huonommin niin eihän se kaikki heti näy. Ei toivoakaan että mun tavoite toteutuisi, kun siihen on niin vähän aikaa. Oliko niin, että pääsiäisen jälkeen katsotaan uudet tavoitteet vai miten?

Miten te muut liikutte?montako kertaa viikossa?

Itse teen suurinpiirtein näin 2-3krt spinning 1 reipas kävelylenkki 6km (välillä juoksua) ja 1 krt uinti 1h. Tosin esim tällä viikolla kun olen kamalassa nuhassa niin urheilusaldona on maanantain spinning 45min, mutta ei voi mitään sairaana ei parane urheilla.

Hienoja pudotuksia teillä sisukkaat:)

Nyt täytyy taas psyykata itsensä viikonlopun yli kunnialla!

Minäpä olin lauantaina " viihteellä" ja turvotus on sen mukainen..tosin en ees herkutellut, mutta muutaman makeen drinksun join, mutten ois uskonut sen turvottavan muuta kun vaa´an lukemaa ;o)!!

Kuitenkin sormus kiristää sormessa ihan vimmatusti sen ollessa nykyisellään yleensä enempikin löysä, joten päätin jo eilen illalla että pidän punnituksessa väliviikon, koska en viitsi jo toistamiseen mennä hakemaan plussia vaan meinaan nyt taas sinnitellä tiukasti pisteissä pysyen ja edes vhän liikkuen ja toivon, että ens viikolla sinne vaakaan kurkin jo mielellänikin taas ;o)!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja tsemppiä!!

KÖRIS

Heippa kaikki sisukkaat sisarukset!

Oon koittanut pitää tämän viikon tiukkaa linjaa, koska ollaan tänään lähdössä laskettelemaan/mökkeilemään Isolle syötteelle ja siellä tulee taatusti lipsuttua tästä mun tiukasta linjasta...Tämän viikon oon kyllä pysynyt aika hyvin " ruodussa" ja syönnyt joka päivä tosiaankin vain yhden aterian, lukuun ottamatta tiistaita jolloin oltiin shoppailemassa ja käytiin ravintolassa syömässä isot annokset, minkä lisäks söin kotona sit vielä toisen aterian...Mutta eipä nuo pikku lipsumiset nyt kuitenkaan maailmaa kaada. Toivottavasti en nyt tuolla mökkireissulla ihan repsahda täysin herkuttelu linjalle....Pitää koittaa muistaa, ettei kannata heittää tätä kovaa " työtä" hukkaan muutaman lomailu päivän takia...

Elikkäs sitten tuloksiin:

PAINO VIIME VIIKOLLA:62,8 KILOA

PAINO TÄNÄ AAMUNA: 61,9 KILOA

PUDOTUSTA SIIS:900grammaa

Tsemppiä kaikille muillekkin sisukkaille, kyllä me tästä vielä hoikistutaan, ja jokainen tullaan varmasti se henkilökohtainen tavoitteemme saavuttamaan!!Minulle ainakin tästä " ryhmästä" on ollut tosi paljon apua, toivottavasti asia on muillakin samoin?!

Ensin omaanapaa, sitten kommentteja muille: Eli viikko mennyt laihdutuksen osalta oikein hienosti, pudotusta 1,8 kg, eli paino nyt 62,9. Olin tosi tiukalla linjalla (edellisviikon synttäreiden takia, tuli syötyä sekä la että su kaikenlaista) Liikuntatunteja tuli vain 3h. Muuten viikko ei ole mennyt niin hyvin, koska isäni kuoli eilen aamulla. En muista olenko kertonut, että isällä diagnosoitiin aivokasvain elokuussa, joten ihan yllätys tämä ei ollut.

Rosvohummeri: Minullakin tavoite oli saada makeanhimo pois, ei niinkään elämä ilman makeata, tämä tavoite onnistui hyvin, edes kerran viikossa ei tee mieli syödä makeata.

Hätähousulle tsemppiä kovasti, minullakin on ollut noita motivaation puutos kausia, ja silloin syön ihan kaikkea mahdollista ja sitten tulee " olen ikuisesti läski" olo ja kierre on valmis alkamaan. Ihan varmasti löydät motivaation taas.

Tästä aasinsiltana, ronjan kysymykseen, ainakin minulle tämä ryhmä on tuonut valtavasti tsemppiä.

Zilga: kyllä se pienikin pudotus tuntuu ja ihan varmasti farkut eivä kiristä niin paljoa kuin aikaisemmin =)

poinzi: oli puhe, että pääsiäisen jälkeen katsotaan uudet tavoitteet. Liikunnasta, minä liikun 3-5 kertaa viikossa, poljen kuntopyörää, jumppaan tai käy uimassa, miten milloinkin. Niin usein kuin mahdollista käyn uimassa (mies vaan tekee tosi pitkää päivää joten se on aika vaikeata välillä)

Hienoja pudotuksia oli ollut, tsemppiä kaikille.

Mareila

täydellinen sokerittomuus, mutta näin alkuun yritän pitää tiukkaa linjaa, että saisin makeanhimon kunnolla katki.

Hätähousu, tsemppiä! Väsymys ja vitutus on mullekin kaikista vaikeimmat tilanteet, kun vaan äkkiä tarvitsisi piristystä ja mielialankohotusta. Ja monesti juuri silloin ei voi esim. lähteä lenkille, kuka keskellä iltapäivää lapsia sitten katsoisi.

Itse olen huomannut hyväksi sen, että jos mieli on maassa, yritän nukkua mahdollisimman paljon. Kun ei ole väsynyt, harmittaa vähemmän. Mutta mässäilyyn on myös vähemmän aikaa, jos nukkuu päikkäreitä ja menee illalla aikaisin nukkumaan. Itselläni ei ikävä kyllä ole mahdollisuutta päikkäreihin, esikoinen ei niitä enää nuku, höh.

Mareila:

Laskin sinulle uuden tavoitepainon. Viikolla 14 (eli pääsiäisen alusviikko) sinun painosi tullee olemaan 62.2 kg (oletuksena, että laihdut noin 839 g/vko. Tuon verran sinulta on lähtenyt painoa keskimäärin tämän vuoden aikana).

Laitan tuon tavoitepainon arkistooni, ok?

Minlee

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat