Vierailija

Siispä viesti tämän toisen vempaimen avulla.

Ruoka on valmista 17.30.

Jos käyt kaupassa kotimatkalla, niin tuo juustoa. Sopii hyvin tuoreiden sämpylöiden päälle.

Koko älyllisen Suomen edessä uskallan tunnustaa, että rakastan sinua.

Kommentit (25)

En taida mennä kauppaan, vaan tulen suoraan kotiin. Ja hyvä että soitin, olisi mennyt viesti hukkaan. En mä sentään täällä aina roiku :D

Ja tiedoksi kaikille - ap on mies isyysvapaalla ja leiponut sämpylöitä tai ylipäätään mitään ensimmäistä kertaa pitkän parisuhteemme aikana :) This could be the beginning of a beautiful era!

Vähänks oon ylpee. Nähdään kohta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkään en aina ehdi vastaamaan puhelimeen tai edes tekstareihin töissä ollessani.

Tosin välillä taas voin :), riippuu ihan päivästä jne.

Meillä on kavereiden kanssa vakiovitsinä "nyt se ei enää rakasta mua", jos/kun puoliso ei töistä reagoi tekstareihin yms. Ihan siltä pohjalta, että tutun tuttu on ollut kovasti närkkinä, kun puolisonsa ei aina vastaa "edes tekstariin". No jaa: en mäkään palavereista tekstaile ;-)...

Meillä voi kyllä töissä puhua puhelimessa, mutta en halua kahdesta syystä:

1. samassa huoneessa oleva työkaveri häiriintyy herkästi

2. puhelu katkaisee keskittymisen ja ajatuksista on hankala saada kiinni sen jälkeen. Ja kyllä, ehdin palstailla välillä täällä silloin, kun aivot lepäävät. :D

Jos häiritsisin, olisi koko av kimpussani! ; )

Saisin lukea huomenna, että saa***nan idiootti vastasi puhelimeen kesken synnytyksen. Kun minun pieni Paavoni oli henkitoreissaan, hän keskusteli vaimonsa kanssa tuoreista sämpylöistä!!!

Ei mulla ainakaan töissä ollessani ole eikä miehellänikään. Minua huvitti aina kun miehen siskon mies oli samassa paikassa töissä mieheni kanssa ja kälyni oli aina tosi nyrpeänä jos oma ukkonsa ei ehtinyt aina vastata puhelimeen tai tekstariin. Saattoi sitten alkaa pommittaa soittoa soiton perään kunnes sai ukkonsa kiinni.

inhimillinen tekijä kesken työpäivää on häiriöksi. Pahinta on,jos muut läsnäolijat joutuvat todistamaan jotain rakkaudenosoituksia. Tää on hei Suomi, eikä mikään elokuva.

Mutta kun ap:ta kiellettiin soittamasta kolme kertaa päivässä, nyt se lähettää viestin: saa soittaa. Ja tämä se vasta ärsyttää, voisi tekstata sen asiansa tai vähän harkita voisiko päätöksen lapsen puurojauheesta tehdä kaupassa itse.

Ihana tuo ap, mutta nyt alkaa mennä hermo: tulin kotiin puoleksi kuten käskettiin, mutta ruoka ei vielä ole pöydässä. Ei haittaisi muuten, mutta töissä jäi tekeminen kesken. Ja mulla on NÄLKÄ. Ja vauva ei ole nukkunut, eli nukkuu nyt, eli illallakaan ei pääse rauhaan ennen yhtätoista. Pirkules. Kiva mies, mutta kova säätämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat