Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

siis kun niissä on sitä rasvaa kuitenkin?

Mitä syötte aamuisin?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska en halunnut " kitua" . Elimistö oppi helposti pois hiilareista, ja muuttui rasvapolttoiseksi. Noin parin viikon päästä aloin vähän laskemaan että saan varmasti proteiinia ja rasvaa oikean määrän (nimittäin rasvaa tulee tosi helposti liian VÄHÄN!)

Huomasin, että oikeastaan syömiseni oli ajautunut juuri oikeille raiteille ihan itsestään. Kun ruuassa on tarpeeksi rasvaa, ei nälkä juuri vaivaa ja tulee ihan itsestään syötyä oikein.



Ja mä olen todellinen mässäilijä, en ole jaksanut dietata millään muulla tavalla. Tämä vaan toimii, on helppoa ja ihanaa, hiilareita ei todellakaan tee mieli! Salmiakkia syön joskus, se on ainoa hiilaripaheeni:)

- Kasviksia ainakin puolikiloa päivässä

- Proteiinia noin puolikiloa

- Vettä kolmelitraa

- Rasvat mieluiten erilaisia öljyjä

- Marjoja ja hedelmiä sekä pähkinöitä jonkin verran

Mässäily ei ole hyväksi millään ruokavaliolla. Kaikissa vhh-dieeteissä neuvotaan syömään vatsa täyteen. Missään ei sanota, että kannattaisi syödä niin, että napa paukkuu.



Tuo puoli kiloa (tai enemmän) kasviksia ja puoli kiloa proteiinipitoista ruokaa ja lisäksi öljyjä, on sellainen useimmille sopiva yleisohje. Kun jaat tuon määrän kolmelle aterialle etkä kitsastele rasvan käytössä, saat kohtuulliset mutta riittävät, oikein muodostetut ateriat, eikä sinulla pitäisi olla tarvetta ahmia mielettömiä määriä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat