Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Synnärille jäi vajaat 5 kiloa ja nyt kotona ollessa vaaka näyttää 10kg vähemmän kuin synnärille lähtiessä. Eli painoa on tippunut synnytyksestä 10kg, aikas paljon mielestäni.

Minulla oli käsissä ja jaloissa paljon turvotusta, joka näkyi vielä kotiin tullessa. Nyt turvotus on laskemaan päin.

Voiko tuo turvotus tosiaan painaa noin paljon, jopa useita kiloja? Siis jaloissa ja käsissä on ollut turvotusta.

Onko teillä muilla " turvonneilla" nesteet lähteneet liikkeelle melkein heti kotiin tullessa ja paino pudonnut saman tien?

Olen syönyt jopa enemmän kuin odotusajan lopulla, joten mistään laihdutuksesta ei tosiaankaan ole kyse. Kaikkiaan painoa tuli odotusaikana yli 20 kg.

Kommentit (9)

vielä kotonakin, ja siksi paino laski hirveetä vauhtia. (mutta selvisikin että on synn. jälk. komplikaatio, joten menkää lääkäriin jos vuodatte hirveesti, mä en ensisynnyttäjänä tajunnu heti mennä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis se oli tosi kummallista, mä syön ihan normaalisti ja paino vaan tippuu. Laitokselle jäi 7 kiloa.

Toki sitä painoa oli tullutkin noin 26 kiloa johtuen siitä että olin tosi tosi laiha ennen raskautta ja söin surutta niin paljon kuin napa veti koko raskausajan, ja lopussa olin ihan älyttömän turvoksissa. Nyt kuukausi synnytyksestä ja olen normaalipainossani, en tosin siinä samassa josta raskauteen lähdettiin mutta onneksi ei tarvitsekaan.

Minullakin paino nousi raskauden aikana 20kg. Nyt kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen kiloja on jäljellä vielä 5.

Tämä oli kolmas raskauteni ja aina on tuo 20kg tullut, mutta jälkitarkastukseen mennessä kaikki kilot ovat olleet poissa. Toivotaan samaa nytkin.

tippui paino ekat pari viikkoa n. 6 kg viikossa kun nuorempi lapsi oli syntynyt. Sitten se enää tippunutkaan.

Aika jännä kun ensimmäisen lapsen synnyttyä paino vaan nousi niin pitkään kuin imetin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat