Vierailija

Miksi et tiedä mitä lapselle pukea ulos päälle? Etkö tunne lastasi?

Kommentit (7)

Juu, mutta totta puhuen minkäkin olen aina ihmetellyt näitä " mitä lapselle päälle" -kysymyksiä! En edes silloin ensimmäiseni kanssa sellaista miettinyt vaan puin just tasan sen verran kun hyvälle tuntui ja otin mukaan ehkä lisävaatetta jos sää oli vaihtelevainen.

Anopin mielestä lapsillani (3 kpl) on aina liian vähän/paljon päällä, mutta jos vauva nukkuu ulkona neljän tunnin unet niin eiköhän vaatetus ollut aika kohdallaan? Tai kun 3v:lle laitan ylimääräisen villapaidan kovalla pakkasella ja 3v on kaksi tuntia todella tyytyväisenä ulkona (kun tämän pitäisi anopin mielestä kiehua kuumuudesta)?

Kokeilemalla oppii viimeistään ja normaalilla ajattelulla pääsee jo aika pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

saanut täältä uudelta pieneltä paikkakunnalta jossa asumme. Puen kai aina liikaa lapsille vaatteita, koska kannan huolta siitä ettei lapsilla ainakaan liian kylmä ole. Helpompi ottaa pois kuin lisätä, ajattelen. Itse olen hyvin viluihminen ja tarvitsen paljon vaatteita. Olen suhteellisen tuore äiti enkä aina tiedä miten pitäisi tehdä, mutta hyvää vauhtia tässä opettelen mikä on oikein ja mikä väärin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat