Seuraa 

3v. tyttöni saksi VÄHÄn koiran häntää kun siellä oli kuulemma iso piikki, joka piti leikata pois!

Nyt koiraparalla on iso lovi hännänpäässä!

Kommentit (23)

silloin kun käyn täällä pyörähtää,olet joka kerta täällä.

taidat itse tehdä ne aloitukset " kuka kaunein perseinen" ja odotella kehuja.

lisäksi itse vastailet jos joku antaa negatiivista palautetta,että olet vain kateellinen huh...

lisäksi,ei en ole kateellinen sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysyn vaan että MIKSI?

Ja tiedoksesi vaan. Minäkin käyn pyörähtämässä täällä aina välillä. Eli silloin kun lapset nukkuu tai ovat isänsä kanssa tms.

Mutta toisaalta. Mun ei tarvi todistella taikka selitellä sulle mitä mä teen vapaa-aikanani! Kun kaikki asiat ovat kunnossa, ni on sitten ihan sama. Olenko av:lla vai luenko kirjaa tai vaikka makaan maassa!

Salaatinlehti:

Lainaus:

3v. tyttöni saksi VÄHÄn koiran häntää kun siellä oli kuulemma iso piikki, joka piti leikata pois!

Nyt koiraparalla on iso lovi hännänpäässä!

tunnut olevan aina täällä,varsinkin jos sinusta puhutaan.

Vierailija:

Lainaus:

silloin kun käyn täällä pyörähtää,olet joka kerta täällä.

taidat itse tehdä ne aloitukset " kuka kaunein perseinen" ja odotella kehuja.

lisäksi itse vastailet jos joku antaa negatiivista palautetta,että olet vain kateellinen huh...

lisäksi,ei en ole kateellinen sinulle.

Minulla on 4 lasta pienellä ikäerolla että vipinää oli! : ) Ja meillä ei ole tietokonetta kotona. Enkä aio väitellä enempää. Kyllä varmasti tämänkin palstan jokainen äiti on lapsillensa se paras.

Minun lapset ovet hoitopaikassa ja koulussa,itse käyn täällä kurkkaamassa aina välillä kun töissä on hiljaista. Teen sellaisia hommia että välillä odotellaan pitkään että tulisi tekemistä.

Kun olin hoitovapaalla niin ei olisi tullut mieleenikään istua koneella päivisin!

Ei kannata kommentoida mitään eikä alkaa tapella...yhtä lapsellista molemmat.

Antaa olla vaan.

Aiheesta sen verran,että itse leikkasin myös lapseni otsatukkani,heh,se oli aina aivan täynnä koloja...äidin oli kiva sit koittaa tasata sitä... :)

ihmisen tukka ja takasin kasvaa!!

Minä vastaan kaikille niille, jotka ihmettelivät miksi sakset ovat saatavilla? Siksi, että 3 vuotias askartelee (ainakin normaali 3v) eikä siihen pitäisi tarvita aikuista viereen katsomaan!

Meillä ei koskaan ole nostettu veitsiä ym. minnekään yläs. Ne ovat siinä laatikossa missä kuuluukin. Lapsille on opetettu pienestä pitäen, ettei heillä ole keittiössä kuin yksi kaappi, jossa on muovi ja peltiastioita joilla voivat leikkia kokkia kun äitikin kokkaa.

Kukaan lapsista ei ole veitsiin koskenut. Saksien käyttö aloitettu 1,5 v ensissaksilla ja 2,5 saanut oikeat. Tietää, että ovat terävät. Ja että vain paperia saa leikata. Siksi en voinut suuttua kun uusi Kotivinkki oli leikelty tuhannen palasiksi sillä sehän on paperia :)

Kerran leikkasin lapsen luvalla yhden nuken hiuksia, kun olivat niin rumat takkukasat eikä millään selväksi menneet. Sanoin, että hän ei saa koskaan mitään hiuksia mennä leikkaamaan, mutta rehellisyyden nimissä myönnän, etten ihmettelisi vaikka niin tekisi, kun mallia näytin.

Mutta tuossa nyt ei mielestäni ole mitään ihmeellistä, mitä ap kirjoitti. Täällä vaan vauhkotaan aina joka asiasta.

Missä teidän muiden lapset ovat kun te roikutte netissä? Joutuvat leikkimään jalkojenne juuressa, ettei äidille tule huono omatunto jos jotain tapahtuu?? Niinkö?

Tätä minä en ymmärrä miksi ei ennaltaehkäistä " onnettomuuksia" vaan suorastaan kerjätään niitä tapahtuvaksi.

Kun lapset oli pieniä nostin isot veitset yläkaapin hyllylle. Sakset ei ollut heidän ulottuvillaan muulloin kun askarteluhetkinä jolloin ne oli käytettävissä valvotusti.

Tällä kertaa onneksenne ei tapahtunut suurta vahinkoa, seuraavalla kerralla ehkä sitten jos et ota tästä opiksesi.

hui kamala, ihan koiran hännästä karvatupsun leikkas, eikö teidän koiralla kasva karvat takas vai miks pitää kauhistella. kasvaahan ne hiukset ihmisellä päähän takas ja karvat koirille.

Olitko sitten muuten jatkuvasti lapsesi vieressä vai saiko kasvaa itsenäiseksi ihmiseksi?

Jos et ollut, niin eikö se ole aivan sama onko koneella vai ei? Meillä ainakin kuulee kaikki mitä muissa huoneissa tapahtuu. Osaan keskittyä koneella ollessani myös ympäristön tarkkailuun.

T: 16

ylhäällä mutta ei se aina auta. Meillä lapset on sen verran ketteriä ja hiljaisia kiipeilijöitä että ei aina kuule niiden kiipeilyjä. Joka päivä joku on kiipeilemässä jotain hakemassa.

ja ystävällisesti leikkasi mun puoleen selkään ulottuvista hiuksista nyrkillisen verran pois, pituutta taisi lähteä kolmisenkymmentä senttiä.. Itse puhuin kännykässä ja tajusin vasta kun sakset suhahtivat takaraivolla!

Kyllä oli melkoinen järkytys mulle, mutta onneksi poika leikkasi ne hiukset jotenkin niin, ettei se enää kiharista hiuksistani erotu - paksuttaa tosin lähti jonkin verran :o(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat