Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme kolmekymppinen pariskunta ja lapsia on siunaantunut kaksi + undulaatti.

Minusta seksielämämme kaipaisi hieman piristysruisketta sillä seksiä tulee harrastettua nykyään n. 1-2 krt kuukaudessa.

Vaimo kyllä pitää seksistä mutta ei itse tee juuri koskaan mitään asioiden edistämiseks puhumattaan aloitteesta ja seksi onkin muuttunut lähinnä "mekaaniseksi" toiminnaksi jossa miehen tehtävä on kuhnurimehiläisen lailla tyydyttää kuningatarmehiläinen silloin kuin asia sopii kuningattarelle.

Olen ostanut vaimolle nättejä asusvaatteita mutta hän ei suostu niitä käyttämään (edes pientä hetkeä) syynä että hankaa joten päällä hänellä on yleensä mummon kalsarimallit.

Samoin pyyntöni josko voisi bikinirajaa hieman ajaa aiheuttaa vastareaktion että minun pitäisi ajaa ensin itse.

Olen yrittänyt vaimon kanssa keskustella asiasta ilman tulosta. Minulta hän kyllä esim. haluaa suuseksiä mutta ei suostu itse vastavuoroiseen palveluun.

???

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostat käsiraudat, huitaset akan sängyn päätyyn, juot vähän vodkaa sen navasta, ajelet sitä pitkin jääpalalla, ja otat sen akan niinkuin akka otetaan. Pistät sen ensin huutamaan sen sun nimeä ja sitten ehkä annat sille kun se tarpeeksi vinkuu.

Ostin sulle kultsu vähän pitsiä ei toimi meillä. Meillä toimii pari komentavaa rivoa lausetta ja kunnon ottaminen.

Teillä ei kommunikaatio toimi. Pelatkaa erotiikkapeliä.

aika paha ongelma jos toinen osapuoli ei viitsi yhtään yrittää

Jos jaksat yrittää niin kokeiles vaikka rentouttavaa hierontaa. Laita valaistus himmeäksi, rauhallista musiikkia taustalle ja vaimo pitkälleen sängylle, sitten hierot ja sivelet selkää, hartioita käsiä ihan rauhassa. Minut tämä saa ainakin ihanan rennoksi ja halukkaaksi mihin vaan vaikka aiemmin olisin ollut "liian väsynyt seksiin". Siitä pikkuhiljaa voit siirtyä sivelemään takapuolta, reisiä yms. Ja sitten ei muuta kuin seksiä :P

Ja toki vaimosi voi tehdä sinulle sitten joku kerta saman :) Ainakin toivon mukaan innostuu siitä, meillä hieroskellaan puolin ja toisin joka viikko

Imettääkö vaimo vielä?

Onko yöheräilyitä? Jos on niin hoitaako vaimo kaiken yksin?

Meillä myös muutama pieni lapsi, imetettävä vauva ja kuukausien yöheräilyt takana. Voin sanoa, että seksi ei kiinnostaa lainkaan, ei todellakaan tee mieli. Hormonitasapaino ja väsymys -> seksi ei tule edes mieleen.

Kun illalla saa lapset nukkumaan raskaan päivän jälkeen, saan viimein olla hetken rauhassa, ilman että kukaan vonkaa tai on iholla kiinni.

alusvaatteita päällä, jota en ole itse valinnut ja sovittanut. Enemmin lahjakortti liikkeeseen,mistä itse valitsee mieluisat. Vain olemalla mieluisissa vaatteissa voi olo tuntua seksikkäältä. Toisille merkkaa enemmän ulkonäkö ja toisille mukavuus ja ulkonäön suhteen makuja on monia.

oletko varma että ostamasi alusvaatteet ovat sopivaa kokoa eivätkä esim. liian pienia jolloin on himpun verran noloa niitä pukea päällensä..kannattaisi myös varmaan jutella asiasta vaimon kanssa??

Miksi vaimosi pitäisi pukeutua ostamiisi alusvaatteisiin sinua varten? Ehkäpä ne eivät ole hänen mielestään kauniita?

eikä missään nimessä toisen ulkonäköön puuttumista (tosi loukkaavaa, että oletat vaimosi viihtyvän sinun ostamissasi alusvaatteissa, jos ne ei miellytä, niin ei niitä voi pakolla päälle laittaa). Kuten joku jo ehdotti ennemmin lahjakortti alusvaateliikkeeseen (minä tosin ostaisin varmaan siltikin mummokalsareita, ovat niin mukavia:). Ja törkeää ehdottaa, että toinen ajelisi bikinirajansa, jos ei hän itse ei halua sitä. Tuollahan viestität vaimollesi koko ajan, että hän ei kelpaa sinulle sellaisena kuin on.

Meillä mies on yleensä aina se aloitteentekijä. Voi lämmitellä (=flirttailla) jo aamusta saakka, ja sitten illalla saa tahtonsa perille. Ja joskus kannattaa olla hellä ja huomioiva ihan ilman seksivaatimuksiakin.

Ja kyllä minä ainakin olen enemmän kiinnostunut seksistä, jos toinen on osallistunut kotitöihin ja lastenhoitoon. Jos vain makaa sohvalla (onneksi ei minun mieheni), niin kyllä siinä ärtymys kasvaa laiskaa miestä kohtaan.

Olethan muistanut huolehtia itse omasta ulkonäöstäsi?

Suuseksiä vain suihkunraikkaana, muuten etoo. Ja voi etoa siltikin, jos mies pyrkii suun kautta vatsalaukkuun saakka...annatko naisen hoitaa suuseksin omilla ehdoillaan, ilman oksennusreaktiota?

Lainaus:

Lainaus:

Voi luoja, mä räkätän täällä (töissä) ääneen!!! "voiko undulaatti viedä halut"???

Hahahahahahha...ihana piristys :))))

Ei sitä tosiaan tiedä, voihan se siitä undulaatistakin olla kiinni....

IHANA! ;D Kiitos tästä päivän piristyksestä!!

mutta kun mies ei viitsi ensinnäkään huolehtia henk. koht. hygieniasta.. hampaiden pesuun saa patistaa kun pikkulapsen, ei kiinnosta pusutella kun topisen suussa haisee kuollu rotta.. ja jostain syystä laittaa dödöä kun haisee jo hieltä, eikä suihkun jälkeen.. viikset menee suuhun ja parta täynnä ruokaa ku se syö... 5vuotta samoista asioista sanonu, mut ei auta,ku ei mee oppi perille.. mutta ei myöskään voi olettaa, että olisin kiinnostunut

Voisit rakentaa talon alle sellaisen "pommisuojan" johon sulkisit sen kun se ei osoita sulle hellyyttä. Netistä saa varmaan hyvät piirrustukset (Itävaltalaista alkuperää kuten A.Hitlerkin)...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat