Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

No niin naiset, tulkaahan pinoon taas! Missä on Huhti, Emppusimppu, Papuna ja muut?

NALLUKKA: niin oli mullakin pari juhlaviikoa helmikuussa, mutta taas on hyvä jatkaa. Onhan tässä aikaa loppuelämä.

Mun tän aamun mitat: vaaka näytti 72.8kg eli mikäli plussaa tullut 400g, ei kiva. Sen sijaan mittanauha näyttää vähemmän kuin viime viikolla =) 92cm eli 2cm lähtenyt. Toisaalta tuo ympärysmitta on melko vaihteleva turvotuksen mukaankin, mutta toisaalta toivonja haluan uskoa, että jumppa ja tietoinen ryhdinojennus pilateksen ohjein tekisi muutoksia tuohon keskivartalolle. Uskonasioitahan nämä ovat ;-)

No, tiedä häntä, mutta uusi viikko ja uudet tsemitykset kaikille!

Pumpuli

Kommentit (13)

, siksi siis kirjottelen millon sattuu. Olen joo kymppikerhossakin. Kerkisin jo tehä sinne noita yhteenvetoja, niin en ole sitä pinoa jättänyt. Mutta halusin tänne teidänkin porukkaan mukaan, kun elokuinen olen. Ei tästä kaksoiskirjottelusta ainakaan miulle itelleni mitään haittaa ole ollut, ehkä joskus jopa kaksinkertainen kannustus=)

Tilanne on ollut viime päivät suunnilleen tämä:

- 70,5 kg (eli -0,5 viime viikosta)

- 83 cm (eli edellisestä mittauksesta jonkun viikon takaa -1 cm)

Eli siitä kun tähän porukkaan tulin mukaan, niin huimat -1,5 kg ja -2 cm.

Vatsalihaksia olen vihdoin saanu harjotettua, ja kevätsääkin on innostanu kävelylle. Jos löytäisin jostain lenkkarit, niin oon jopa harkinnut, että voisin käydä vähän juoksulenkilläkin. Tosin en tiiä miten se näitten maitotankkien kanssa onnistuu. Heh.

Marja

Tää nyt seilaa ja soutaa tää miun paino:

64,7kg (viimeviikolla 64kg) kokonaispudotus 1,9kg

Vyötärö 72 cm

BMI 25.3

Herkkuja menee tasasella vauhdilla, että nyt pitäs vähän alkaa ottamaan ittiään vaikka persiistä kiinne, että loppus tuommonen!

No mie en kyllä viimeviikolla paljo katellu, mitä söin ja liikkuminenki oli melkeen 0, kon olin vähä kipinä :) Nyt mie otan uuden alun ja alan perkeletto juoksemaan tuolla kylillä kaiken iltaa ;D

Eria the JoJo

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heissan!

Meillä oli eilen juhlapäivä ja ruokavalio koostui lähinnä kakuista, pullista, piirakoista ja kekseistä enkä sitten viitsinyt pisteitäkään laskea. Onneksi vaaka oli tänään sitä mieltä, että yksi päivä ei pistä kevyttä elämää pyllylleen. Mittoja siis:

Paino 64,9, bmi 23

Pudotus viime viikosta 0,8 kg

Kokonaispudotus 3,7 kg

Vyötärö 74 cm.

Kiva, että täällä jaksaa vielä jokunen käydä ahkerasti kirjoittelemassa. Uusiakin mahtuisi mukaan... Kevät varmaan antaa taas pian uutta intoa kevennykseen. Jotenkin tuo auringonpaiste vetää ulos ja liikkeelle ihan huomaamatta.

Auringonsäteitä kaikille!

canemo

Hei!

Olette ilmeisesti elokuussa syntyneiden vauvojen äitejä? Minulla on kaksi tytärtä, joista nuorempi syntyi elokuussa. En ole aikaisemmin palstaillut, mutta nyt on pakko rueta tekemään jotain näille mahamakkaroille. Yksin niiden hävittäminen tuntuu työläältä, mutta jos ryhmän tuki auttasi. Viitsisikö joku ystävällisesti kertoa, millä tavalla tämä teidän ryhmä toimii? Ja jos porukkaan mahtuu yksi epätoivoinen äiti, niin olisi aivan ihanaa.

Seela-Sofia

muustakin kon iltasellasesta.

EN JUOKSE! mie ennemmin kävelen 10km , kon juoksen 1! kyllä näin on marjat.

Eihän se ole arvon rouvalle enää sopivaakaan, laukata kielivyönalla pitkin katuja... ;)

Eria the walking old lady

Kirmausg: Ei oo kyllä munkaan laji, ei ollenkaan. Tällä hetkellä tuntuu, että toi alakerta ei oo vielä edes sellasessa mallissa, että viittisin mitään juoksua tai muuta hyppelyä ajatellakaan. Sitä paitsi siinähän voi hengästyä ja tulee hiki... :)

Liikuntapuoli koostuu tällä hetkellä lähinnä kävelylenkeistä, crosstrainingista ja soutulaitteella sestaamisesta. Hiihtokelit oli ja meni, harmi kyllä. Hiihto on mulle sopiva laji ja se kyllä pistää rasvat liikkeelle. Nyt oon alkanu jo odotteleen noita kesäisiä hyötyliikuntamahdollisuuksia eli haravointia ja nurmikonleikkuutta, joita tällä läänillä riittää vaikka joka päivälle.

Mites muut?

canemo

Kävin tuolla vauva-puolella huhuilemassa, josko saataisiin pinoon mukaan lisää aktiiveja. Me ollaan täällä Pumpuli kohta kahdestaan...

Oletkos muuten Marja tuolla kymppikerhossakin mukana?

Papuna kirjoitteli jokin aika sitten siitä, kuinka lautavatsan hintana on rusinatissit. No rusinat näyttää nyt täältäkin löytyvän, mutta se pyykkilautavatsa antaa vielä odottaa itseään. Pyykkipussi voisi olla osuvampi ilmaisu. Ja selkäpuolelta löytyy ah niin ihanan kamalat sivutörmäyssuojat. Tarttis varmaan tehdä jotain...

Lisäks vielä koottuja tunnustuksia...Mun dietti on luisunu sellaseks, että syön melkeinpä joka päivä palan Fazerin sinistä, yleensä 1-2 riviä. Sinänsä ihmeellistä, että paino putoaa siitä huolimatta. Voiskohan tästä lanseerata uuden suklaadietin tyylin syö suklaata ja laihdu? Mites muilla on pysyny herkuttelut hanskassa?

canemo

Tässä vähän tätä päivitystilannetta, sorry että olen niin huonosti pitäny ajantasalla teitä. Otin noi tiedot tästä pinosta joten laitelkaapa muutkin omia päivitystietojanne tulemaan;)

ELOPAINOISTEN LÄSKIT LITISTYY¿Startti 22.1.2007

Canemo

Lähtötilanne: BMI 24,3, paino 68,6kg, VY 81cm

Tavoite: 60-63kg

Tilanne 26.1.2007: 68,2kg VY 79cm

Tilanne 19.1.07: BMI 24,1 67,9kg VY 79cm

Tilanne 15.3.2007: BMI 23 64,9kg, VY 74cm

Emppusimppu

Lähtötilanne: BMI 24,7, paino 74 kg, VY

Tavoite: 69-70kg

Tilanne 29.1.2007: 74kg

Eria

Lähtötilanne: BMI 26, paino 66,6kg, VY 78cm

Tavoite: 60 kg

Tilanne 29.1.2007: BMI 25,5 65,4kg VY 76cm

Tilanne 15.3.07: BMI 25,3 64,7kg, VY 72cm

Huhti0406

Lähtötilanne: BMI 27, paino 78 kg, VY

Tavoite:

Tilanne 29.1.2007: 77,4kg

Ikarus

Lähtötilanne: BMI 25 paino 78kg, VY

Tavoite: 65-70kg

Tilanne

Jamssa

Lähtötilanne: BMI 23,4, paino kg, VY 85 cm

Tavoite:

Tilanne 26.1.2006

Kretukka

Lähtötilanne: BMI 30,6, paino kg, VY cm

Tavoite: -20kg

Tilanne 26.1.2006

Marja08

Lähtötilanne: BMI 24,9, paino 72 kg, VY 85cm

Tavoite: 62-65kg, VY alle 80cm

Tilanne 26.1.2007: BMI 24,7 71,5 kg VY 85cm

Tilanne 15.3.07: 70,5kg, VY 83cm

Nallukka06

Lähtötilanne: BMI 22,2, paino 73,7kg, VY cm

Tavoite: 66-65kg

Tilanne 29.1.2007: 72,7kg

Papuna

Lähtötilanne: BMI 23,5, paino 67kg, VY

Tavoite: 63kg, vyötärönkiinteytys

Tilanne 30.1.07: 65,2kg

Tilanne 15.3.07: BMI 22,3 63,2 kg

Pumpuli27

Lähtötilanne: BMI 24,6, paino 74,6 kg, VY

Tavoite: 65 kg

Tilanne 29.1.07: 73,5kg VY-4cm

Tilanne 15.3.07: 72,8kg, VY 92 cm

Smynni

Lähtötilanne: BMI 24,7, paino 53 kg, VY 83/87 cm

Tavoite:

Tilanne 26.1.2006

Täällä sitä ollaan, olen kyllä käyny lukemassa teidän juttuja, mutta jotenkin ei oo muka ny kerenny kirjottaan. Ollu siis selkeetä palstataukoa kun ei tuonne vauvapuolellekaan oo tullu kirjoteltua. Olen oikeastaan käyttäny tämän ajan mitä ennen meni tänne niin matkojen selvittelyyn. Olen ettiny netistä tietoa yms. Ja kun sitä aikaa on rajallisesti niin pakko valita.

Mutta kiva kuulla, että kaikilla menee niin kivasti toi painonpudotus!! Mulla on lähinnä haastetta nyt painon pitämisessä, nyt se on pyöriny siinä 62,8-63,5 paikkeilla. Olen jo syöny vähän enemmän herkkuja, mutta kyllähän tästä on ihan hyvä tietämys jääny päälle tuosta pistekuurista. Ja liikkua yritän ainakin sen 3 kertaa viikossa. BMI on 22,3 tai miten nyt vaihteleekin toi paino. Vyötärönympärystä en oo just mitannu nytte. Voishan sitä hoikempikin olla, mutta kun tykkään syödä niin en edes yritä painaa tämän vähempää. Nyt on siis pääpaino kiinteytymisessä. Ja semmoset vaatteet menee päälle mitä en oo ennen lasten saamisesta edes saanu jalkaan, se on paras motivaattori!

Ei mulla kyllä vielä mitää lautamahaa ole, mut siis pienempi kun ennen;) Pussihan se mullakin roikkuu. Jenkkakahvat on kyllä selkeesti pienentyny, mutta työmaata on vielä!

Eniten mua jännittää että millon taas repsahtaa. Toivon tosissaan että tästä olis tullu nyt niin elämäntapa että semmoseen suffelipussi päivässä tahtiin en enää edes lähe. Ollaan lähdössä reissuun ja aion kyllä ostaa suklaalevyn matkalle mukaan ja syödä ja juoda siellä just mitä huvittaa. Saas nähdä mitä paino on sitte viikon päästä...

Tsemppiä naiset, eiköhän tuo kevätaurinko ja lähestyvät rantakelit pidä meidät vireessä?!!

Papuna

Seela-Sofia, olet erittäin tervetullut meidän elopainoisten joukkoon!

Olemme yleensä maanantaisin raportoineet laihdutustuloksiamme ja toki pitkin viikkoakin. Meidän joukko on vaan tahtonut jatkuvasti vähän harventua, joten siksi uudet tulijat otetaan innolla vastaan.

Minulla on muuten mennyt eilinen ja tämä päivä ihan herkutteluksi, uskallankohan maanantaina vaa' alle ollenkaan :O

canemo

minä kanssa just tämän nettiyhteyden/sen puuttumisen takia oon tämmönen " tuurijuoppo" näiden kirjoittelujen kanssa..

Kerranki minäkin laitan jonkii kallupin alkuun: ihanko tosissaan tykkäätte tuosta kirmaamisesta? Juoksemaan/lenkille ei kyllä meikäläistä saa!! Joko oon sitte nykyisin täynnä semmoista lenkkeilyyn epäsopivaa " räjähtävää voimaa" koko muija tai sitte sain kakarana juosta ihan tarpeekseni. Kakarana juokseminen tarkoittaa treenilenkkejä 10-16-vuotiaana kun luulin että haluan olla urheilija. Onneksi tuosta luulosta on päästy yli ;))

Meikäläisen lenkissä lukee nykysin vaikka kabanossi tai hookoon blöö..

Pitkiäkö lenkkejä juoksette? Kauanko?

Minä ja perätuhto (lue:sellumaliitit) tykätään tuosta polkupyöräilystä. Vaan onhan tuo hevosteluki kivaa taas;) Viime hepastelun jäljiltä vaan oli SORMETKI kipeenä kun oli niin tohkeissaan noita puolipidätteitä räplänny....

Laihtuiskohan tässä kirjotellessa? Ois syytä ;)

Tsemppausterkuin juoksemista vihaava nallu

Tulis nyt vaan mukaan muitakin tai entiset aktivoituis uudestaan. HUHUU!

Mulla on tänään mahottoman hyvä olo taas. Eilen selasin noita vanhoja pinoja, kun en muistanu, mikä mun aloituspaino oli elopainoisissa. No se oli siis 74.6, eilen vaaka oli sen 72.8. Kuitenkin vielä marraskuun 1.pvä painoin 78 ja rapiat. Olen siis 4 ja ½kk aikana pudottanut yli 5kg. En voi olla tyytymätön.

Mutta matkaa on vielä tavoitepainoon. Täytyy vaan muistuttaa itseään, että suunta on hyvä, vaikka välillä plussaa tuleekin. JOJOllekin siis vaan uutta puhtia tähän viikkoon, nyt kun olet paremmin toipunutkin.

Tulkaa kirjoittelemaan!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat