Vierailija

.

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

45 € eilen.

Laitettiin yhdellä värillä koko pää ja sitten hiusten leikkaus päälle.

En ole edes miettinyt onko pimeenä vai ei, sillä pidän itsestään selvänä, ettei tämän kaupungin keskusten keskeisimmällä kauppapaikalla tee parturikampaaja hommia pimeenä (kuitin sain tällä kertaa ainakin). Hintataso on sama muissakin liikkeissä täällä.

Pääkaupungissa on asunnot ja palvelut kalliimpia (saahan ne parturitkin enemmän palkkaa espoossa kuin täällä) ja suiksi siellä on isommat palkatkin.

Täällä 110 kilometrin päässä eli vajaan tunnin päästä kehä kolmoselta on elämä monin tavoin laadukkaampaa ja rahalla on ostovoimaakin. Kunhan ei liian pienen kylään astu, että palvelut karkaavat.

Helsingissä tulee käytyä muutamia kertoja vuodessa, eihän sinne autolla aja kuin 45 min -1 h ruuhkasta riippuen. Työasioissa sitten erikseen sillon tällöin.

Täällä pienessä kaupungissa, jossa kampaamojen ylitarjontaa. Olen huipputyytyväinen, ihana tukka :-)

Pelkkä leikkaus maksaa muutenkin vain 16 euroa, lapsilta 10.

...mutta aikaa kului lähes tunti ja siinä tuli luettua lehdet, jotka parturi on mulle tilannut ja samalla sai sitten vielä hyvät vastakeitetyt kahvit kermalla ja pikkasen purtavaa siihen mukaan.

Ja Huom ! tästä maksettiin verot.

45 € on ihan OK.

T:13

mutta mulla värjäys on ihan sikakallista. Pitkät ja todella tuuheat hiukset,(luonnonkiharat,) useampi kampaaja on sanonut, että hiuksiini menee 3-kertainen määrä muihin pitkähiuksisiin verrattuna.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat