Vierailija

Mietin vaan että en taida ihan ehtiä omiin mittoihini, olenko sitten ihan luuseri, olenko ainoa joka sujahda omiin vaatteisiinsa vielä vauvan 1v. päivänä?

Sivut

Kommentit (49)

ollut vielä silloinkaan kun lapsi oli 2 v. Sitten tulin uudestaan raskaaksi ja nyt kun nuorempi lapsi on 1 v olen samoissa mitoissa kuin ennen 1. raskautta :)

Mulla nousi paino ekassa raskaudessa 65 ->89kg

Kaksi viikkoa synnytyksestä painoin 76kg.

Lapsen ollessa 7kk, aloitin laihiksen jolla paino putosi 71kg:n.

Lapsen ollessa 8kk tulin uudelleen raskaaksi ja nyt on viikko 34 menossa sekä painoa 86kg.

T: 171cm pitkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koko raskauden ajan kestäneestä pahoinvoinnista johtuen painoa tuli raskausaikana vain 3 kiloa.

Laihduin vielä imetysaikana niin, että painoin lopulta imetyksen päättyessä 17-18 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Olin reilusti alipainon puolella, mutta pikkuhiljaa kilot alkoivat palailla, ja nyt 5 vuotta synnytyksestä olen takaisin normaalipainossani. Hoikka edelleen, mutta painoindeksi normaalin puolella.

esikoisen odotusaikana tuli 25 kg, joista 15 kg oli vielä 1-vuotispäivänä, jolloin kyllä odotin jo kakkosta. Edelleen on 20 kg ylimääräistä ja neljä lasta.

Muutenhan sitä olisi aina paskaisissa ja reikäisissä vaatteissa, tukka likaisena ja sotkussa, naama kiiltelisi.

Voin itse paremmin kun pidän itsestäni huolta.

- turhamainen ap

Ok paino näin pian johtuu mulla siitä varmaankin, että jouduin raskausdiabeteksen takia noudattamaan diettiä. Dietin aikana paino ei hirmuisesti noussut. sitten meillä on tapana aloittaa pääsiäisen paasto jo uuden vuoden jälkeen. Siirrymme kasviksiin ja kalaan ja jätämme herkut pois. En varsinaisesti laihduta. En kuitenkaan ole niin lujatahtoinen, että pystyisin. Senhän olen jo nähnyt.

esikoiselta olin entisissä mitoissa kahdessa viikossa, kuopukselta kahdessa kuukaudessa,

nyt kuopus 10 kk ja olen 4 kg hoikempi kuin ennen raskautta

(53,5kg)

kuin olin lähelläkään " oikeita" lukemia. Nyt on paino 41kg (bmi 19). Tosin mullakin huomaa vatsan kohdalta, että lapsia on tehty, nahka on ryppyinen ja muutamaa numeroa liian suuri (ei raskausarpia). Tosin mun ruumiin rakenne on aika roteva joten näilläkään kiloilla ei keijukaiseksi tai hoikaksi voi mua kutsua...

mutta tuntuu, että kovin moni vastaaja vastasi vaan koska halusi kehuskella hoikistumisellaan.

Meidän poika on nyt 9 kk ja vielä on 3 kiloa ylimääräistä jäljellä. Lopstin juuri muutama viikko sitten imetyksen ja olen laihtunut puoli kiloa sen jälkeen. Imetys turvotti minua, ja ilmeisesti elimistö varasi vararavintoa imetystä varten joten en laihtunut. Nyt toivon vaan että laihtuisin vielä ainakin pari kiloa eikä painoa alkaisi tulla lisää :/

Raskausaikana minulle tuli 15 kiloa painoa, joista n. 5 kg jäi sairaalaan. 5 kiloa lisää tippui parissa viikossa. Sitten painon putoaminen loppui ja siis n. 8 kk :n kuluessa minulta on lähtenyt vielä 2 kg ja tuo kolme on jäljellä.

Mahdun joihinkin vanhoihin vaatteisiin, mutta esim rinnat ovat isommat (ja hieman roikkuvammat) kun ennen raskautta, joten kaikki rintaliivit ja melkein kaikki vähänkin kireämmät paidat ja puserot olen joutunut ostamaan uusiksi. samoin jonkinlaiset jenkkakahvat jäi raskaudesta, ja lantiomalliset housut ei oikein enää näytä hyvältä... mutta ei tuo nyt maailmaa kaada :)

kaikki lasten äidit ovat hoikkia ja palautuvat elämänsä kuntoon heti synnytyksen jälkeen!

Kiva kuulla.

Totuus taitaa olla hiukka erilainen....

Olen syönyt kuin hevonen imetysaikana, mutta silti niin on päässyt käymään molemmilla kerroilla! Ja jos en olisi kiinnittänyt syömiseen huomiota roppakaupalla (siis lisännyt sitä), olisi paino pudonnut vielä enemmänkin parissa kuukaudessa. Ekasta pelkästään laitokselle jäi 10kg! Ja loput n. 10kg tippuivat itsekseen muutamassa kuukaudessa, samoin tokalla kerralla (vaikka silloin laitokselle jäi vain 5kg ja loput 15kg putosivat " vasta" imetyksen myötä 3-4 kk:ssa).

Silti kroppani ei todellakaan ole entisensä :D :D Painoindeksi on juu pienempikin jopa nyt kuin ennen lapsia, mutta navanseudusta näkee, että masu on toiminut kahdelle lapselle kotipesänä. Ja ihan hyvä niin. Kyllähän pelkkä ikäkin näkyisi jossain vaiheessa, pääasia siis että kroppa toimii, vanhat vaatteetkin mahtuu ja mies kiihottuu edelleen muutoksista huolimatta - tai jopa niiden ansiosta :)

Nyt kun olen lopettanut imettämisen niin painon nousu on onneksi lakannut. Raskaus sentään laihdutti 10kg. Mikä siinä on kun raskaana ollessa ei ole koskaan nälkä tai tee mieli mitään epäterveellistä?

saman verran kuin ennen raskautta, kun lapset olleet noin puolivuotiaita. MUTTA kaikki vanhat vaatteet eivät silti mahdu päälle, johtuen tuosta löysästä mahasta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat