Vierailija

Kommentit (9)

mutta tiedän, että monet eivät tee näin koska eivät voi olla varmoja millaiseksi se viesti tulostuu ja olettavat että hakemuksen ulkonäkö voi olla keskeinenkin valintakriteeri.

Alalla jossa minä olen töissä tai haen töitä ei kuitenkaan välttämättä availla liitteitä ollenkaan, ja " työhakemuksen näköisiä" viruksia on liikkeellä aika paljon, joten panen aina hakemuksen viestikenttään. Sen lisäksi mulla voi olla sama teksti myös liitteenä. Silloin hakemuksen lopussa lukee, että liiteenä on cv:n lisäksi myös hakemuksen kopio.

Jos niin ei halua tehdä, vaan myös hakemus on ainoastaan liitteessä, pitänee viestikenttään kirjoittaa yksinkertaisesta että: " Liitteenä olevalla hakemuksella haen avoinnaolevaa sitä ja sitä paikkaa."

onko cv:n oltava samassa liitteessä mukana, hakemuksen perässä? (ettei työnantajan tarvitse klikata auki useita liitteitä). Onko tämä jotenkin mainittava erikseen (leipätekstissä)? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yhden kerran on käynyt, niin että erään rekryfirman (!) työntekijä soitti perään ja pyysi llistaamaan edelliset työpaikat kronologisessa järjestyksessä.

Olin hieman ihmeissäni (sillä työpaikat olivat jo kronologisessa järjestyksessä) ja mietin kuumeisesti, että miten voisin korjata papereitani, vaan sitten rekryihminen soittikin perään ja sanoi, että ei ollut huomannut toista liitettäni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat