Seuraa 

Menen kuukauden päästä ensimmäistä kertaa lääkärille, siis lapsettomuuteen liittyen. Mitähän siellä on odotettavissa? Varatessani aikaa kerroin tulevani tarkastukseen ja sanoin, että puolitoista vuotta ollaan yritetty lasta eikä ole kuulunut. Yksi lapsi meillä jo on eikä silloin tällaista ajateltukaan.

Kommentit (1)

lääkäri tutki erikseen minut ja mieheni. Minulle sisätutkimus ja mieheltä tunnusteli kivekset ja alavatsan. Sitten hän laittoi molemmat verikokeisiin ja miehen siemennestetutkimukseen. Minulla verikokeet otettiin kp 3-5 ja ne oli ihan kunnossa (viitearvoissa). Miehen spermanäytekin oli priimaa, verikokeista ei ole vielä tullut tuloksia. Nyt odottelen lääkärin soittoa, menenkö uudestaan verikokeisiin vielä kp 20 jälkeen ja jos menen, voinko syödä Terolutia jota olen syönyt jo 9kk.

Ehkä tämä hieman valaisi. Ainakin muutamaksi viikoksi eteenpäin. Neuvolan th oli sitä mieltä että minut ehkä ohjataan nyt keskussairaalaan johonkin tarkempiin tutkimuksiin(?).

Meillä nyt myös 1,5 v aktiivista yritystä ja yksi yhteinen 6-vuotias lapsi on jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat