Vierailija

Ei ole mitään erityistä syytä olla näin väsynyt ja apea. Minulla " vain" kaksi lasta, terveitä, ei erityislapsia... Tänään kaikki vain kaatuu päälle. Ulkona huono keli, lapset märkinä ja kiukkuisina sisälle. Molemmat pelaa ja kiukuttelee ruuasta. Kamala päänsärky ja lapset koko ajan tappelee ja härnää toisiaan ja minua. Isompi 4v ei tottele yhtään, tyhmittelee minua jne. Tuntuu vaan että EI jaksa. Nyt ne leikkii nätisti omassa huoneessaan ja mua vaan itkettää miten voikin olla paska päivä ja paska olo.

Kommentit (10)

Mulla vähä sama homma. Mutta toinen lapsista on kuumeessa ja mies lähti lomaileen. yksin pitäis jaksaa kyhnöttää täälä yliväsyneenä nämä kaksi päivää jotenki.

sitten joko b) kahvia ja suklaata

tai jos löytyy niin c) pieni naukku jotain hyvää likööriä

Kyllä se siitä,

huominen on taas helpompi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rohkaisi ihan oikeasti nuo ihanat viestit. Ja sekin jo kun kirjoitin nuo ajatukset. Voi vitsi että joskus voi mennä päivä mönkään aamusta lähtien. Ja se on totta mitä joku sanoi, että kyllä se oma mieliala heijastuu lapsiin. Mutta ollaan sit oikein porukalla pahalla päällä.

Videoita en voi laittaa kun annoin rangaistukseksi mun satuttamisestani tvn katselukiellon.. Itsellehän nää rangaistukset kostautuu.. :)

ap

Aamusta asti on vaan ottanut päähän ja se heijastuu kyllä lapsiinkin. Kiukuttelua ja ruinaamista ja minä tiuskin takaisin. Nyt vanhempi nukkuu ja vauva viihtyy hetken omissa oloissaan. Mä olen sitä mieltä, ettei aina tarvi jaksaa, eikä aina voi olla hyvä päivä. Kiukkuillaan tänään ja huomenna taas hymyillään.

Anna lasten tehdä jotain, mitä yleensä eivät tee. Katsota videoita tms. Saat itse olla rauhassa hetken.

Ihan aukaisin sen tätä aloitusta kirjoittaakseni. Mutta juuh, nyt me mennään lasten kans pesemään kylpyhuone. Lapset tykkää kun saa tiskiharjat käteen ja saa levittää saippuaa lattioille ja harjailla. Mä meen sillä aikaa KYLPYYN :)

ap

Siitä se alkaa. Ensin hieman likööriä, sitten hieman enemmän ja enemmän ja kohta ollaan deeku ja lapset menee huostaan. Ei koskaan alkoholia masennukseen, tylsyyteen tai muuhunkaan tilaan. Sitä voi juoda silloin kun juomiselle ei ole mitään syytä.

Ota särkylääke, päiväunet lasten kanssa, syö kunnolla.

Lapsille kuravaatteet pihalle. Ja viruta ne kun pääsette sisälle, vaatteet kuivuun ja lämmintä kaakaoo kaikille.

Mitään järkeä ei oo mököttää! Mää laitan nyt koneen kiinni, johan tässä taas tunti vierähti. Mene leikkiin lasten kanssa jos ne tappelee vaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat