Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen hyvälle ystävälleni todennut, että mun mies ei vähään aikaan pääse ulos juhlimaan, kun on ollut pariin otteeseen lyhyen ajan sisään juhlimassa. Siis en muista tarkkaa sanamuotoa, mutta asian sisältö on siis ollut tuo, mutta en tietenkään ole sitä tarkoittanut noin jyrkästi ja ehdottomasti, kun se tuossa lukee. No, nyt ystävän mies on kertonut miehelleni, että olen tuollaista sanonut ja mies on mulle vihainen, että määrään hänen menemisistään.

Miten toimisitte tilanteessa? Siis lähinnä tuon ystävän suhteen. Antaisitteko asian olla vai kommentoisitteko ystävälle tilannetta jotenkin?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että mitään ongelmaa ei ole, eikä kukaan ole ketään komentanut tekemään / olemaan tekemättä mitään.

Siksi olinkin niin ihmeissäni, kun saan kiukut niskaani, kun oikeasti en ole miehen menemisiä koskaan rajoittanut millään tavalla (eikä ole ollut tarvettakaan).

Olen keskustellut asiasta ystäväni kanssa useaan otteeseen ja hän ihan varmasti tietää, että en ole asiaa niin ehdottomana tarkoittanut, pikemminkin huumorilla sanonut. Siksi on niin kummallista, että nyt asia kääntyikin ihan nurin kurin.

Jos mä olisin sun mies, niin mäkin olisin vihainen. Minua ainakin ärsyttäisi jos puolisoni komentaisi minua, vaikka syytä olisi minussa itsessäni. Edelleen ärsyttäisi, että puolisoni olisi puhunut minusta ystäväpiirissä noin holhoavaan sävyyn.

Eikö olisi parempi sopia yhdessä menot, jotta ei tarvitse komentaa toisia?

kun kuitenkin luottamuksellisesti ystävälle olet asiasta puhunut. Pistäähän se miettimään mitä ko henkilölle voi puhua ja mitä ei...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat