Vierailija

Panin sitte toista miestä viikonloppuna. Siinäpä se lyhykäisyydessään. Ja olo on henkisesti sen mukainen. Kyseinen mies olisi valmis jatkamaan suhdetta, siis muutoinkin kun seksin saralta mutta itse en halua. Rakastan omaani. MIKSI IHMISEN PITÄÄ OLLA NÄIN ÄÄLIÖ!!!!!

Kommentit (11)

Lähdin baariin pitkästä aikaa. Hain jännitystä ja kokemusta. Siinäpä varmaan se huono tekosyy. en keksi parempaa =(

Ja miksi tein sen? EN TODELLAKAAN TIEDÄ! Järki oli pois pelistä silloin.

Itke salaa, hymyile hänelle. Mene vaikka puhumaan jonnekin tapahtuneesta, itse kävin perheneuvolassa. Niin, minulle kävi hiukan samalla lailla 6 v sitten. Sillä erotuksella tosin, että ihastuin vanhaan tuttuuni vaikka olin naimisissa, en voinut vastustaa kiusausta, ja menimme sänkyyn useamman kerran. Totesin, ettei ole mun juttuni, ja sen jälkeen olen ollut mitä mainioin vaimo. Mitä mieheni ei tiedä, se ei voi häntä satuttaakaan. Tiedän, etten koskaan enää petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kunhan jää tähän yhteen kertaan.

Älä kerro miehellesi. Paitsi jos on mahdollisuus, että hän kuulee sen muualta. Kertominen EI kannata, sinut joko jätetään, sinua petetään kostoksi, tai sinun menemisiäsi kyylätään loppuelämäsi ajan.

Jos on sukupuolitautien mahdollisuus olemassa, niin kärsi päänsärystä kunnes testit on tehty. Sen jälkeen jatka elämääsi miehesi kanssa.

Kerroin kyllä miehellekkin koska en olis voinu itse elää siinä valheessa ja halusin antaa miehelle mahdollisuuden päättää voiko jatkaa yhteiseloa tälläisen paskan kanssa. Onneks antoi anteeksi, sen jälkeen ollaan menty naimisiin ja saatu lapsi.

Miksi teit sen? Haitko jännitystä vai etkö vain välittänyt?

En halua tuomita sillä itse olen kerran tehnyt saman " tempun" .

Kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa. Minä en kertonut miehelleni ja parempi näin.

Haluaisin sanoa miehelleni mutta en halua satuttaa sitä. uskon että voi antaa anteeksi tämän mutta ymmärrystä ja hyväksyntää ei löydy varmasti, ja ei tarvikkaan. Olihan tämä sen verran sikamainen temppu. Sukupuolitautien vaaraa ei ole. Eilen itkin koko päivän ja mies huomasi sen. En kuitenkaan sanonut että miksi ja mies on huolissaan kun ei tiedä mikä minulla on.

Ja susta tuntuu nyt, että pää hajoaa. Mutta kuten jo joku sanoikin, ei se maailma yhteen kertaan kaadu. Älä kerro miehellesi, kanna taakkasi yksin niin kuin kuuluukin. Ja se yksi kertahan opettaa, kuinka paljon sitä omaansa rakastaa eikä koskaan ikinä enää halua tehdä samaa temppua. Eikö niin?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat