Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en puhtaasti koskaan unelmoi, että kanssani olisi joku toinen, mutta saatan joskus ajatella jotain tilanteita edellisten seksikumppaneiden kanssa. Eikä mikään yleensä estä ottamasta nykyistä kumppania osalliseksi samantapaiseen juttuun.

Mutta se, että ajattelisin jonkun aivan muun koskettavan itseäni, sitä en tee (huono mielikuvitus!).

Minä en niinkään ajattele panevani jotakuta toista kuin omaa miestäni vaan mieluummin ajattelen meidät molemmat sitten ihan toisiksi ihmisiksi. vähän niinkuin roolileikki-meiningillä. Se ihan kiva piriste, jos tuntuu, ettei orkku muuten tule vaan homma uhkaa mennä pelkäksi jyystämiseksi...

Sen sijaan fantasioin tilanteista, joissa mies(/miehet) on joku nimetön, yleensä aika tummasävyisiä juttuja muutenkin. Joskus olen huvikseni kokeillut miettiä jotain ihastusta tms., mutta ei se oikein ole luontevaa.

ei minun tarvitse koskaan ajatella toista naista, rakastan vaimoani ja hän on pyöreän pyllynsä kanssa kiihottavinta mitä tiedän.

tosimies34

Seksin aikana minua kiinnostaa ainoastaan se, kun kullini uppoaa kiihottavasti pilluun. Muulloin ajattelen pelkästään muita naisia, millaisia he olisivat alasti ja minkälaista heitä olisi paneskella.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat