Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ärsytttää ulkoilla ja olla esim laskettelukeskuksessa ulkona kahvilla tai katsomassa kun lapset laskettelee kun tuntuu että tukehtuu siihen savuun. Kävelylläkin kun ollaan niin aina joku tulee sen syöpäkääryleen kanssa vastaan ja taas saa pidätellä hengitystä.

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Olen aikuinen ihminen, ja tiedän tupakoinnin riskit ja vaarat. Ole siis ystävällinen ja käsitä sinäkin se, pysy kauempana minusta ja anna minun tuhota omat keuhkoni ihan rauhassa.

Kiitos."

Ja voin sanoa että olen AP täysin samaa mieltä kanssasi. Sitä ei vaan tajua silloin kun itse polttaa. Nyt sen ymmärrän täysin!

Noi edelliset kommentit eivät liity mitenkään siihen että tupakansavua joutuu hengittämään. Nyt kun elimistöni on päässyt irti siitä myrkystä, se ei myöskään voi sietää koko savua. saan yksinkertaisesti kammottavan huonovointisuuden tupakansavun hengittämisestä. Ja aina sitä ei voi välttää millään.

Ei voi vaatia pidättämään hengitystä. Mielestäni tupakoijat saavat tupakoida niin kauan kuin se laillista on, mutta please, ymmärtäkää että kaikki eivät pysty hengittämään sitä savua. Siis menkää edes ovien edestä pois, vähän sivumpaan, kiitos.

Odotan innolla että tupakointikielto astuu kesällä ravintoloihin voimaan, jolloin itsekin voin taas käydä lasillisella ilman kammottavaa huonovointisuutta.

Kun minä sytytän sen syöpäkääryleeni bussia odotellessa, en tee sitä bussikatoksessa enkä myöskään ihmisten keskellä vaan menen suosiolla sivumpaan. Siis kun näet minut siellä, ÄLÄ TULE VIEREENI SEISOMAAN, RYKIMÄÄN JA MULKOILEMAAN. Itse valitset paikkasi. Kiitos.

Jos kävelen sinua vastaan kadulla savuke kädessäni, kävelen ihan siivosti jalkakäytävän toisessa reunassa. En ole niin leveä, etteikö ohitseni mahtuisi kulkemaan ilman että on pakko tunkea syliini. En koskaan puhaltele savua silmillesi, koska tiedän ettet siitä välitä. OLE SIIS YSTÄVÄLLINEN JA OHITA MUUALTA kun siitä kolmen sentin päästä.

Kiitos.

Yleisillä paikoilla tupakoin vain tupakkakatoksessa tms. Jos sen sijainti on mielestäsi väärä, ÄLÄ TULE ITKEMÄÄN SITÄ MINULLE. Minä en päättänyt tupakkakatoksen sijainnista. Tee valituksesi isommalle taholle.

Kiitos.

Olen aikuinen ihminen, ja tiedän tupakoinnin riskit ja vaarat. Ole siis ystävällinen ja käsitä sinäkin se, pysy kauempana minusta ja anna minun tuhota omat keuhkoni ihan rauhassa.

Kiitos.

Olen ap kanssasi täysin samaa mieltä!

Tai ainakin tiukemmat säädökset tupakkalakiin.

Tupakointi pitäisi hoitaa sellaisessa paikassa, missä se ei häiritse muita.

Kun asuimme vielä kerrostalossa, niin oli v-mäistä, kun ei voinut edes kesäisin pitää parvekkeen ovea auki, kun naapuriparvekkeella koko ajan oltiin tupakalla. :(

Todella harmillista, että heillä on etuoikus polttaa ja siten tavallaan estää muilta oleilu omalla parvekkeella.

Saisivat siis tiukentaa lakia mm. tuolta osin, ettei parvekkeilla tai esim. rivitalon pihalla saa tupakoida. Taloyhtiöihin myös tupakkakatokset kauemmaksi rakennuksesta, Kiitos!!!

Ärsyttävää kun missään ei voi liikkua ilman, että törmää väkisib tyhmiin ja uusavuttomiin ihmisiin joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Aina tukitaan kaupoissa käytävät, seistään bussissa kkeskellä käytävää, molotetaan kännykkään niin, että sata lähintä ihmistä kuulee...

ääliöitä, joilta puuttu lukutaito. Mitä muuta pitäisi ajatella, kun myrkkypötkylä suussaan seisovat ratikka- ja bussipysäkeiden sisäpuolella, vaikka siellä ihan on merkintä tupakointikiellosta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat