Vierailija

Itse olen ollut 2,5 v kotona, kaksi lasta. Ja nyt alkaa jo riittämään tämä kotiäiteily! Töihinpaluu on mielessä 1-4 krt/kk.

Kommentit (6)

Lottovoitto olis saada tehdä joku pienempi projekti työpaikalle niin, että lapset olis mummolassa 4-5 tuntia muutaman kerran viikossa. Tai jos voisin mennä osa-aikatöihin, niin mielelläni haasteeseen tarttuisin! Etenkin jos lapsille löytyisi hyvä hoitoratkaisu (isompi menisi itsekin jo mielellään päiväkotiin, mutta tätä pienempää en raaskisi vielä isoon ryhmään laittaa eikä me haluta kuskata lapsia eri paikkoihinkaan, hankalaa...).

Kotona on ihanan leppoisaa, välillä toki huonojakin hetkiä, mutta kokonaisuutena olen nauttinut tästä ajasta kyllä. Silti huomaan jo kaipaavani pikkuhiljaa myös työyhteisöä ympärilleni ja muutakin ajateltavaa kotielämän rinnalle enempi. Mutta en sitä koko pakettia, siis kokopäivätyö+työmatkat+perhe+harrastukset ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä minä töihinmenosta haaveilen puolitosissani joka päivä. En siksi, etten viihtyisi kotona ja haluaisi lapsiani hoitaa vaan ihan vaihtelun vuoksi. Sitäpaitsi pidän myös työstäni. Toistaiseksi jään kuitenkin vielä kotiin. Lapset 1.5 ja 4-vuotiaat.

Kotiäitinä olen ollut yhteensä 4 vuotta kahdessa pätkässä, nyt tämä toinen pätkä on kestänyt 2,5 vuotta. Ei jaksais enää...plääh! Töihin palaan ensi syksynä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat