Miehestä kiihottavin asento jossa nainen ottaa suihin?

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija:

Lainaus:

Minä taas rakastan sitä kun mies antaa vähän vauhtia! Jos ei itse sitä tajua niin sanon sen hänelle.

Provo!!! Ethän sä mitään voi puhua, kun sulla on mulkku suussa! Jäit kiinni!

Ei vaan, tuo nielurisojen nussiminen on kyllä niin selvä ärsytysyritys, että ihmettelen, miten joku viitsii vastata... :o

Vierailija:

Lainaus:

Juu, ja ihaninta on ottaa ukkoa päästä kiinni ja antaa sille kunnon vauhtia, kun se nuolee, puristaa vielä reisillä pää jalkain väliin että ei varmasti karkaa

Tosimiehet ei nuole.

Meillä sekä minun itseni että vaimoni mielestä kaikkein kiihottavin (ja tuhmin) suihinottoasento on se kun itse olen polvillani ja nainen kontillaan edessäni imee, nuolee ja kiusoittelee kunnolla munaani, samalla kun toinen mies nuolee tai nussii häntä takaapäin.

Tässä toki joskus meinaa nainen käydä liian " kovasuiseksi" kun oikein kiihottuu :o)

Ja tuomitkaa vaan mutta ihanaa on

Vierailija:

Lainaus:

ottaa nimittäin niskaan ihan hitosti! ihan vinkkinä... ;)

Jos ei satu olemaan kettutyttö tai kasvissyöjä eli omaa pitkät hiukset niitä voi hyödyntää. Leteistä kiinni, tukeva pyöritys kämmenen ympärille ja kunnon rankaisua niin että nielurisoissa tuntuu. Aaah.

Vierailija:

Lainaus:

kakkosen ehdottama on hyvä. samoin se että seison ja muija on polvillaan edessä. siitä on hyvä sitten heittää varvit kunnolla ympäri naamaa.

kolmas suosikkini on sängyssä silleen että maataan kyljellään ja emäntä imee. siitä irtoo ehkä parhaiten ja voi välillä ottaa niskan takaa kiinni ja antaa kunnolla vauhtia.

mies

Eli en sitten ole mistään pieni munaisesta suvusta, mutta itse asentoon, eli ensin panen naisen kontalleen lattialle. Tämän jälkeen asetun itse hänen taakse polvilleen ja nain häntä takaapäin rintojen välistä suuhun ja tuntuu muuten hyvällä. KOKEILKAA JA AINIIN PIENI MUNAISET ÄLKÖÖT VAIVAUTUKO.

mun " tosimies" pitää siitä, että itse istuu kinginä vaikka sohvalla tai tuolilla ja mä polvistun haarojen väliin antamaan täysihoitoa. katsekontaktia ei saa unohtaa. :P

N30+

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Jos ei satu olemaan kettutyttö tai kasvissyöjä eli omaa pitkät hiukset niitä voi hyödyntää. Leteistä kiinni, tukeva pyöritys kämmenen ympärille ja kunnon rankaisua niin että nielurisoissa tuntuu. Aaah.

mies haluaa olla selällään ja minä hänen päällää kuusysissä niin että ukko saa katella mun paikkoja samalla kun saa hoitoa...

Mullekin on kerran annettu ' vauhtia' ja tuli heti kakomisrefleksi. Ei ollu kivaa ja fiilikset katos sen siliän tien.

Vierailija:

Lainaus:

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat