Seuraa 

Moikka..

Eilen kuunneltiin ekan kerran pikkuisen sydänääniä.. Mutta ne ei kuuluneet.. Vaikka sanottiin, että ne ei välttämättä kuulu vielä, on mulla ihan kaamea olo..

Ens viikon tiistaina sitten uudestaan.. Toivottavasti sitten jo kuuluu. Muuten marssin yksityiselle ultraan..

Muutenkin oikein suututtaa tämä oma hölmöys olla koko ajan huolissaan melkein kaikesta.. Voi voi..

Iloista odotusta kaikille..

Saija ja kahvipapu 12+1

Kommentit (7)

Kyseessä kolmas lapsi, ja kahdella aiemmallakin sydänäänet on kuuluneet vasta viikolla 17. Meillä ei edes anneta mitään ylimääräisiä aikoja, vaan seuraava neuvola on sitten kuukauden päästä. Joten älä huoli!

paljon on laitteesta ja kuuntelijasta kiinni milloin kuuluu. Itsellä on kuulunut aina tosi varhain, eka 9+5 ja tämä kakkonen 7+5,m utta meillä on huippuosaava th. Hän itse sanoi kuulevansa rv 10 alkaen eikä itsekään ollut uskoa tätä meidän kakkosta (kuunneltaessa piti olla 9+5, ultrassa hävisi kaksi viikkoa). Mutta sitten eilen 13+6 ja sama laite käytössä mutta kuuntelijana harjoittelija. Eipä löytänyt ääniä ja minä jo koin kauhunhetkiä. Sitten th otti dopplerin käteen, laski sen mahalle ja tsadam, äänet oli just siinä!

Ja toisaalta hätäily jatkuu kunnes liikkeet tuntuu riippumatta siitä olenko äänet aiemmin kuullut. Voihan ne lakata... Ja taas kun vauvalla on hiljaisempi päivä niin johan olen neuroottisena tönimässä. Rauhoitun lopulta vasta kun nyytti on sylissäni. Ja toiset sanoo että siitä se murehtiminen vasta alkaakin! Itse olen osannut relata terveen lapsen synnyttyä, mutta voihan toki vieläkin yllätyksiä tulla.

Kärsivällisyyttä raskaus ainakin kasvattaa mahan lisäksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toivotaan, että silloin saat mielenrauhan :) Mutta sitten tulee muut jutut mistä olla huolissaan, kun oireet häviää yhtäkkiä tai liikkeitä ei ala tuntua. Kyllä se on yhtä huolehtimista tämä raskausaika. Ja entäpä sitten, kun lapsi syntyy. En varmaan pysty nukkumaan, kun pitää käydä jatkuvasti katsomassa, että vauva hengittää.

En kai ahdistanut sua entisestään :) no mutta et ole yksin noitten huolien kans!

fanny rv36

Kiitos kaikille vastaneille. Niin se varmasti menee, että kun tästä murheesta pääsen, niin uusi tulee tilalle.. siihen toi mun otsikko alunperin viittasi, mutta en sitten saanut kirjoitettua sitä sinne asti.

Ärsyttää vaan just olla tällanen hermoilija.. Vaikka toisaaltahan se on ihan tervettä, jos ei mene yli...Hmm.. Mulla taitaa kyllä mennä..

No kaipa se tiistai on jo pian.. =0)

Mukavaa odotusta!!

että mulla oli eka neuvola 10+jotain eikä silloinkaan meinannut saada ääniä kuuluviin. Oli jo luovuttaa, mutta sitten lopulta onneksi kuului :)

kaikille jotka vastasitte mulle. Tiistaina olin neuvolassa ja sain kuulla pikkuisen sydämenäänet...

Elämän pieniä onnellisia hetkiä...

Ihanaa syysviikonloppua kaikille!!!

Ei mullakaan kuulunut vielä tuolloin, eiköhän riipu vähän koska kuuluu.. vauva on kuitenkin niin pieni vielä ja pääsee karkuun, joten siirtyy helposti siitä kohtaa.. Mut siis tiedän tunteen, minäkin mietin, et miksei kuulunut vielä silloin, mut päättelin, et on tota ylimääräistä ja se lääkäri sanoi, et on liukas kaveri ja lähti pois alta :)

Eiköhän ensviikol ne jo kuulu, yritä ajatella positiivisesti! Paraskin puhuja minä, kun ite panikoi edelleen kaikesta ;) Hyviä vointeja!

Emmuli rv 21+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat