Vierailija

Mistä hyvät kokemukset, mistä huonot?

Kommentit (9)

Olen ostanut ainakin NetAnttilasta, Ellokselta, Josefssonsilta, henkalta ja maukalta, Babyideasta, (ja muutamalta muulta kestovaippa- ja kantoliinakauppiaalta) Lelunetistä, Kukkuluuruusta, Poppylta, Hyvinvoinnin nettikaupasta ja Bookplussalta. On muitakin, mutta en muista.

Lisäksi Moremusicista ja Nightwish-shopista olen tilannut lapsille aina bändipaidat ja levyt ja niissä on ollut tosi ripeä toiminta. Ihan huippuja molemmat. Jostain saksalaisesta verkkokaupasta, jonka nimeä en muista, tilasin tytölle valtavan määrän lävistyskoruja halvalla ja sekin toimi aivan ihanteellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun pitäisi tilata yks hajuvesi, mutta ainakin ulkomaiset verkkokaupat pyytää luottokortin numeroa. Uskallatteko maksaa luottokortilla vai mistä saa tilata postiennakolla?

villaveranda. netistä saa ihania sisustustuotteita ja ystävällistä palvelua. Tavarat tulee parissa päivässä omaan postiin. Sopii kotiäidille, kun tenavien kanssa ei voi juuri lähteä sisustuskauppoja kiertämään!

NetAnttila

Hobby Hall

H&M

EnjoyCub

Play. com

Suomalainen kirjakauppa

Adlibris

Verkkokauppa. com

Josefssons

Ainakin noita ja kaikki mennyt ihan hyvin, tosin Suomalaisen kirjakaupan toimitus myöhästyi noin viikon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat