Vierailija

Kommentit (22)

en osannut oikein ajatella mitään konkreettista silloin, en ollut oikein ikinä hoitanut pientä vauvaa, hyvä kun jossain tavannut. tosin muistan yhden aamun kun kouluun kävellessäni tajusin että jummi, tämä lapsi minun mahassani nyt on se _mun oma lapsi_, se tyyppi josta oon aina ajatellut että hän on mulle kaikkein tärkein maailmassa. leikin hiukan ajatusleikkiä että mitä kaikkea antaisin pois jos vaihtoehtona olisi ollut sen lapsen menettäminen, ja kyllä ois saanu miehet ja kaikki mennä ihan surutta. ehkä sillä lailla lapsi tuntui kuitenkin konkreettiselta.

toinen raskauteni sai alkunsa kun mulla ei ollut ekan raskauden jälkeen kerenny vielä menkat oikein alkaa. menin siis ultraan ihan raskauden keston määrityksen vuoksi heti alkuraskaudesta. ultrassa todettiin minun olevan viikolla 8, ja jo siinä ultraaja puhui " vauvasta" ja " hänestä" , mikä oli minusta todella kivan kuuloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotenkin olen molemmilla kerroilla antanut itselleni luvan pitää vauvaa vauvana vasta synnytyksen jälkeen. Siis kun olen vauvan ensimmäisen kerran nähnyt ja hänet on rinnalle nostettu.

Raskausaikana en siis todellakaan pitänyt heitä minään solumöykkyinä, joista haluaisin eroon (en ikinä pystyisi aborttiin), mutta kuitenkaan en ole osannut vielä ihan vauvoinakaan pitää. En tiedä miksi? Ehkä pelännyt, että jos menetän sen vauvan kumminkin, jos alan pitää sitä vauvanani liian aikaisin?

Vierailija:

Lainaus:

Monen mielestä näin on myös siihen asti, kun/jos lapsella osoittautuu olevan jokin vamma. Silloin lapsi onkin vain solumöykky. Yleensäkin, jos on abortointi mielessä ei siellä kohdussa ole kuin epämääräinen möykky, sitten kun sikiö on tervetullut se muuttuu oitis lapseksi.

Monen mielestä näin on myös siihen asti, kun/jos lapsella osoittautuu olevan jokin vamma. Silloin lapsi onkin vain solumöykky. Yleensäkin, jos on abortointi mielessä ei siellä kohdussa ole kuin epämääräinen möykky, sitten kun sikiö on tervetullut se muuttuu oitis lapseksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat