Vierailija

Muita hirvityksiä on Kärkkäinen, Ryynänen, Jääskeläinen, Kämäräinen, Pääkkönen...

Sivut

Kommentit (113)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yrjö Yrjö-Koskinen =))).

Eikä tosiaan tarvi olla niin tosikko. Eihän ihmiset ole itse sitä sukunimeään valinneet, joten miksi suuttua jos joku pitää vaikka Sikalaa rumana nimenä.

En löydy listoilta, mutta en myöskään pysty käsittämään mitä tällaisten lapsellisten listausten laatijoitten/osallistujien päässä liikkuu...

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

En löydy listoilta, mutta en myöskään pysty käsittämään mitä tällaisten lapsellisten listausten laatijoitten/osallistujien päässä liikkuu...

Täytyy ihmisen olla todella henkisesti tasapainoton ja keskenkasvuinen, kun aloittaa tällaisen keskustelun. " Listataan rumimpia sukunimiä" Voi luoja! Aivan kuin jotain pikkulasten juttuja...

Mutta sama kai tuo on, pitääkö joku sukunimeäni kamalana vai ei. Ei sillä mitään väliä. Makuasoitahan nämäkin on. Kumma jos ei saa hämmästellä jotain nimeä. Ja kyllä minä olen sitä mieltä, että jos jonkun sukunimi on Yrjöpaska, niin saan minä ptiää sitä rumana nimenä. Pidän minä joitakin etunimiäkin rumina. En minä päin naamaa sitä sano, mutta voin kummastella ja ihmetellä silti.

Älkää olko niin tosikkoja!

Vierailija:

Lainaus:

Täytyy ihmisen olla todella henkisesti tasapainoton ja keskenkasvuinen, kun aloittaa tällaisen keskustelun. " Listataan rumimpia sukunimiä" Voi luoja! Aivan kuin jotain pikkulasten juttuja...

Vierailija:

Lainaus:

4:lle terveisiä.

että anteeksi kirjoitusasu, kyse on yhdysnimestä ja tässä vielä tilasto

Rinta-Möykky Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla

Nykyisenä nimenä 44 26 18 38 6

Entisenä nimenä 28

Kuolleilla 10 6 4 9 1

Yhteensä 82

Mutta jotkut nimet vain ovat rumia!

Minun mielestäni ruma yhdistelmä ovessa on Teliö Juuri.

Myös Alanen, Aas, ovat mielestäni rumia.

Paljon muitakin olen nähnyt, mutta ei juuri nyt tule mieleen.

Ihan mielenkiintoinen keskustelu, ja moni nimi on tosiaan aika karmaiseva ja suorastaan mauton. Vaan osa on varmaan niin vanhoja, että ovat kenties joskus kuulostaneet paremmalta.

Itse en pidä nykyajan tuplanimistä, kuten Kukka-Maaria Vuokkaa-Ojanperä. Tuon nimen keksin päästäni, anteeksi jos se jonkun sattuu oikeasti olemaan. :D

Mulle tuli mieleen RINTAVAARA (en oo varma kirjotus asusta), oli kaverin pomo ja kuulemma TODELLA iso rintainen nainen! ;) (tää siis lähinnä hauska yhdistelmä)

Ja toinen on TUKEVA (itse häpeisin, jos olisi oma nimi)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat