Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heippa!

Minulle tehtiin ylimääräinen sisätutkimus rv 33+3 supistusten takia,jossa todettiin että kohdunsuu sormelle auki (norm.tietääkseni toissynnyttäjille),mutta paikat olivat kuulemma tosi pehmeät ja kanavaa jäljellä noin 2cm.(käsikopelolla tai siis sormi.) ;)

Nyt uusi lääkärineuvola rv 36+0,jännittää kyllä mitä uutta tietoa saan sieltä..

Minulla supistelee lähinnä levossa,kun menen makaamaan niin tulee supistus joka ottaa jopa reisiin ja alaselkään asti.Miten teillä muilla kenellä ollut samanlaista niin milloin on vaavi syntynyt?toivottavasti päästään vielä vähän pidemmälle,mutta onneksi viikkoja on ihan turvallisesti jo 35+3.

Ja nyt vauva on selvästi laskeutunut alemmas,kun vauva pyörittää päätä,tuntuu tosi ilkeeltä ja sit silleen jännästi "rutisee" alapäässä/kohdunsuulla.. ?:|

Synnytys tulee olemaan neljäs minulle,joten ei paikat nyt ihan timmissäkään kunnossa ole B-)

Mutta jäi vaan mietityttään se kun kohdunsuu on hyvin pehmeä???mitä se meinaa?

Kiitos jos jaksoit lukea kirjoitukseni ja vieläpä vastata siihen :x

Ziiger 35+3

Kommentit (5)

Eli lääkäri totesi juuri supistelujen takia tehdyssä ylimääräisessä tutkimuksessa rv31 että sormelle auki ja kaulaa 2,5cm joka pehmeä. Sairaslomaa sain heti loppuajaksi ja määrättiin ottaa iisisti. Supistelut kyllä minulla helpottivat niin ettei mitään jatkuvia tullut enää. Muuten kyllä supisteli koko loppu raskauden mutta hyvin epäsäännöllisesti. Menipä sitten synnytys nopeasti 4,5 h ensimmäisestä todella tuntuvasta ja ponnistaakin taisin 2 tai 3 kertaa :)

todettiin kontrollissa kohdunsuun auenneen sormelle ja kanava pehmenneen ja lyhenneen. Rv28 olin käynyt kontrollissa ja tilanne oli ollut normaali, paikat tosin phmeät jo silloin, mikä on useamman synnyttäneelle normaalia. Kakkonen syntyi rv31+1, ilmeisesti juuri siitä syystä, että kohdunsuu oli auennut ilman supisteluja.

Kolmosesta jouduin sitten vuodelepoon ja tyttö syntyi loppujen lopuksi rv37+3. Täällä taas odotelleen äitipolin kontrolleja ja jännätään, miten mahtaa tässä raskaudessa asiat edetä.

Katjalah+nelonen rv19+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli kakkosta odottaessa kokoajan sormelle auki kohdunsuu ja pehmea ilman supisteluja, silti syntyi vasta tasan laskettuna paivana. Ma tassa samojen tuntemusten (vauvan paan laskeutuminen) kanssa samoilla viikoilla muuten myos :) odottelen maanantaista neuvolaa, etta mika tilanne tuolla kohdunsuulla on. Mulla on nyt kolmas tulossa, ei oo supistellut paljon mitaan,pari kertaa just tuollaisia selkajomotussuppareita.

Se etta kohdunsuu on pehmea tarkoittaa sita etta se valmistautuu avautumaan. Silloin se pehmenee ja lyhenee, jonka jalkeen alkaa sitten avautua.

Onnea matkaan :) naa vikat viikot on raivostuttavia kun ei tieda koska tulee lahto ja odottaa jo niin kovasti :)

T:Riinaliina samat viikot

sain supistuksia, ja kävin lääkärillä

kohdunsuu oli silloin auki sormelle ja kohdunsuu pehmeä, olin tiputuksessa

yön yli ja sen jälkeen voin hyvin.

Nyt olen vkolla 39+4 raskaana ja supistuksia tullut taas mukavasti :)

pari kertaa olen lähtenyt synnärille, kohdunsuu auki sormelle sanoivat että

käynnistymisvaiheessa on, kunhan tulisi vielä kerran ne "viimeiset" kunnolliset ja säännölliset supistukset..

Toivottavastipa hän tulisi pian maailmaan :)

oli rv 36 kohdunkaula pehmennyt ja lyhentynyt ja ulkosuu sentin auki, muutama supistus sai tämän aikaan. LA huomenna ja vauva tosi tosi alhaalla.

Donna 39+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat