Seuraa 

Olen tehdyn PAS:sin jälkeen raskausviikolla 6 ja ultra tulossa vasta pääsiäisen jälkeen ja nyt huolestuttaa/ihmetyttää kovasti kun olo ei tunnu yhtään miltään! Luget ovat vielä käytössä ja rinnat turvoksissa varmaan niiden johdosta, mutta ei mitään pahoinvointia, eikä mitään muutakaan raskausoiretta! Testannut olen kotitesteillä peräti kolme kertaa ja plussaa näyttää, mutta silti en voi ymmärtää tätä liian hyvää olotilaani! Esikoiseni on nyt kolme vuotias ja häntä odottaessani kuvotus ja oksentelu ym. tulivat kuvioon jo hyvin varhain! Voiko raskaudet olla siis niin erilaisia, että nyt on kuin ei mitään olisi, olen suorastaan elämäni kunnossa, vai voikohan oksentelut sun muut tulla vielä myöhemmin? Onko kokemuksia?

Kommentit (5)

mutta siskojeni jutuista olen ymmärtänyt, että raskaudet on hyvinkin erilaisia. Molemmilla heillä oli juuri noin, että toinen raskaus on ollut hyvin oireeton.

Hyvä siitä tulee, usko pois:)

Oli mukavaa kuulla, etten ihan yksin näiden asioiden kanssa painiskele! Voihan ne raskaudet tosiaan olla erilaisia... On tämä kyllä aikamoista piinaa tosiaan tää odottaminen ennen ekaan ultraan pääsyä! Ensin piinaillaan että saa testata ja sitten piinaillaan ultraan pääsyä...hohhoi, toivottavasti me kaikki saadaan sitten " potrat palkinnot" kun ollaan jaksettu niiiiin kovasti piinailla! :)

Jaksamisia ja tsemppejä kaikille odottajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kävin nimittäin vihdoin siellä ultrassa. JA.. siellä se pieni sydän sykki. Mennessä olin jo itkuihin valmistautunut. Raskausoireita kun ei vieläkään ole ilmaantunut ja se ainoakin, väsymys, alkaa olla voitettu.

t. Onnellinen Id@ ja pirpana rv 7+1

Luulen, että me kaikki kuvitellaan, että pitää heti alkaa oksettamaan ja väsyttämään ihan suunnattomasti. Ihmekös tuo, kun elokuvat, lehdet ja suurin osa nettikeskusteluistakin on täynnä kamalan suuria oireita ja hurjaakin hurjempaa väsymystä. Kaikki luonnollisesti raskaaksi tulleet eivät välttämättä heti edes tajua olevansa raskaana, joten oireettomuutta voi olla olemassa ihan oikeasti.

Itsellä on takana pas ja useampi raskaustesti on näyttänyt plussaa, mutta ei tunnu oikein mitään oikein missään. Viikon päästä on ultra ja kunpa aika kuluisi nopeasti, niin ei tarvitisi joka päivä testata... ;)

Mulla on täysin sama juttu. Ilmeisesti samoilla viikoilla mennään ja passista kans kysymys. Viikot siis nyt 6 + 3. En enää edes osaa uskoa olevani raskaana. Rinnat ei ole yhtään kipeät tai turvoksissa, ei pahoinvointia. Ainoastaan väsyttää, mutta sen voi laittaa vaikka kevätväsymyksen piikkiin. Esikoisesta (tyttö), rinnat oli tosi pinkeät ja arat ihan alusta asti ja oli kuvotusta. Ei silloinkaan varsinaisesti oksettanut, eli käsittääkseni sekin oli varsin oireeton raskaus.

Ultra on onneksi jo ensi viikolla, tämä epätietoisuus on raastavaa. Ei uskalla iloita, eikä voi oikeen surrakaan.

Eli ei minullakaan vastausta kysymykseesi ole, toivotaan vaan että raskaana voi olla vailla oireitakin. Pelottaa vaan..

t: Id@

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat