Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja ihan samaa mieltä olen! Ihan älytön toi kohu Greenpeacesta ja SAK:sta, typerät tampiot eivät vain omista elämää, niin pitää keksiä joku ihme valituksen kohde...

Kaiken huippu täällä av:lla " mainos kannustaa meitä jättämään lapsi yksin kylpyyn.." !!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOI ELÄMÄN KEVÄT!!!

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija:

Lainaus:


Ja tämä ihan riippumatta siitä, kaupataanko autoa vai ympäristötietoisuutta.








Eikä ilmastonmuutos ole sitä että sitten Suomessakin on ympärivuorokautinen kesä, ja jääkarhut kuolevat,

vaan pelkään oikeasti maailmanloppua. Nälänhätää, sairauksia, tulvia, kuivuuttaa, mysrskyjä myrskyjen perään.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Arvostelusta - tulisi miettiä kenelle niitä mainoksia tekee ja lähteä kenties ajattelemaan katsojan silmin jotain kunnioitusta katsojillekin.



Minusta se yksinjätetty lapsi ammeessa ei ole kivaa katseltavaa joten mainos ei toimi niin kuin sen on ajateltu toimivan - vika on silloin tekijöissä ei mainoksen arvostelijoissa.



Suurin osa meistä on taviksia, mainoksia katsotaan ohjelmien täytteenä ei niiltä odoteta suurta syvällisyyttä.

Ja vaikka kuinka ahdistuisit tosta mainoksesta, niin se ei poista sitä tosiasiaa, että kaikki muutkin maailman ihmiset tulevat tulevaisuudessa ahdistumaan paaaljon enemmän ku sinä tosta mainoksesta, jossa yritetään saada ihmiset ajattelemaan todella vakavaa asiaa!

Eikä siinä mainoksessa näytetty, miten lapsen käy. Just sen takia, että luotetaan, että vanhemmat tulevat ja pelastavat lapsen tuholta! Eikö?

2

kuitata että kansa ei typeryyttään ymmärrä!



Ja samaa laulua lauloi SDP:kin vaalitappiostaan.... kansa ei ymmärrä heidän sanomaa... he he...



Ehkö kuitenkin kannattaisi tehdä mainoksia ja sanomia mitkä kansa tajuaa.. eikös se niille ole tarkoitettu...



No SDP on sit oppositiossa kun kansa ei ymmärrä... :-)

mainostoimistoväki olisi jotenkin moraalitonta sakkia, joka juoksee vain materian perässä. Totuus on, että alalla on hurjan paljon fiksuja ihmisiä, joilla on korkea moraali ja jotka ymmärtävät vastuunsa mediavaikuttajina.



Mainonnassa ei useinkaan mennä siitä, missä aita on matalin - ihan vain sen vuoksi, koska tässä maassa on vielä paljon aivotoimintaa (vaikkei av:lla olisikaan). Kaikkea ei tarvitse vääntää rautalangasta ja muuntaa mukavaksi mössöksi.

missä mikään ei saisi ahdistaa tai tuntua pelottavalta. Onhan se kauheaa, kun kesken mukavan televisionkatselun joku tulee kertomaan meille, että lastemme tulevaisuus on vaarassa. Miksi sitä ei voisi kertoa iloisesti ja mukavasti?



Herätkää nyt hyvät ihmiset!!!

SAK:n hyllytetty mainos taas oli yksiselitteisesti huono. Sen kieli oli niin toisesta maailmasta, että sillä ei ollut mitään yhtenevää tekijää nykypäivän todellisuuteen ja siksi se ei yksinkertaisesti toiminut. Olisi varmasti ollut oikein toimiva viime vuosisadan alkupuolella... Tilalle väsätty taas oli tylsä ja halvan näköinen ja teki selväksi, kuinka mainostaja ei ilmeisesti edes kyennyt tajuamaan, kuinka ajastaan jäljessä ensimmäinen mainos oli.

tai hänen lapsiaan ettei ilmastonmuutos tule niin nopeasti? Please?

Vierailija:

Lainaus:


kaikki mahdollinen muu jää havaitsematta. Jos se on tyhmyyttä ok sitten.

Minä myönnän kyllä ihan avoimesti, etten ymmärrä ollenkaan, mikä sen F1-mainoksen vitsi on. Sis sen, missä nainen antaa muita juttuja miettivälle miehelleen ostoslistaa autossa ja lopuksi paparazzit hyökkäävät kuvaamaan ja miehen lausahduksesta " grilli-hii-let" otetaan lopusta lööpiksi " It' s wet" . ei ymmärrä...

Kun ei haluta tajuta niinkin tärkeää asiaa kuten ilmastonlämpeäminen!!!

Ja kyllä huomaa tän palstan tasosta, että näitä typeriä ihmisiä on paljon, joita ei muu maailma kiinnosta. Minä itse!!!

2

Vierailija:

Lainaus:


Olen aina kadehtinut keski-euroopassa esim. asuvia ihmisiä kun niillä ei juurikaan talvea ole vaan yleensä aina plussan puolella lämpötila.

Olisi ihanaa jos Suomeenkin tulisi sellainen lauhkea ilmasto!




Ehkä (siis ehkä) meillä ei olisi kovin suurta hätää täällä Suomessa. Mutta entäs muu maailma. Nyt jo on ennätyskuivuutta muutenkin köyhillä alueilla. Kyllä niitä hirmumyrskyjä tännekin rantautuu. Ja kun muualla maailmassa on kriisejä, niin kyllä ne tavalla tai toisella heijastuu meillekin.



toivottavasti tämän viestin kirjoittaja ei ollut tosissaan. Eihän kukaan voi olla näin toope, eihän?

Vierailija:

Lainaus:


mainostoimistoväki olisi jotenkin moraalitonta sakkia, joka juoksee vain materian perässä. Totuus on, että alalla on hurjan paljon fiksuja ihmisiä, joilla on korkea moraali ja jotka ymmärtävät vastuunsa mediavaikuttajina.



Mainonnassa ei useinkaan mennä siitä, missä aita on matalin - ihan vain sen vuoksi, koska tässä maassa on vielä paljon aivotoimintaa (vaikkei av:lla olisikaan). Kaikkea ei tarvitse vääntää rautalangasta ja muuntaa mukavaksi mössöksi.






Jos olisi mahdollista, niin pornokuvat tulisivat mainoksiinkin.

En kaipaa yhtään lunta enkä pakkasta. Mä en olisi yhtään onneton vaikka Suomessa olisi pysyvästi vähän lämpimämpää.

Kumma oletus, että kaikki suomalaiset pitäisivät talvesta ja kaipaisivat lunta ja hiihtämisiä tai luisteluita.



Ilmasto muuttuu aika ajoin joka tapauksessa. Eikä siihen ihminen voi useimmiten vaikuttaa mitenkään. Ainakaan mä en voi.

pistää ajattelemaan. Ja mainoksen aihekin on vakava, miten tätä muuten pitäisi mainostaa? IHIHHIII, Ilmastonmuutos tulossa on, lämmintä piisaa.... Joo, tosi pysäyttävä ja ajattelemaan pistävä mainos....



Av-mammat (onneksi vain osa) ei tajua missä mennään ja mitä meidän lapsille/ lapsenlapsille jää kun jatketaan samaan malliin.

Pääasia että av-mammat saavat painaa päänsä onnellisina päänsä tyynyyn, vailla huolta huomisesta!



Vierailija:

Lainaus:


Arvostelusta - tulisi miettiä kenelle niitä mainoksia tekee ja lähteä kenties ajattelemaan katsojan silmin jotain kunnioitusta katsojillekin.



Minusta se yksinjätetty lapsi ammeessa ei ole kivaa katseltavaa joten mainos ei toimi niin kuin sen on ajateltu toimivan - vika on silloin tekijöissä ei mainoksen arvostelijoissa.



Suurin osa meistä on taviksia, mainoksia katsotaan ohjelmien täytteenä ei niiltä odoteta suurta syvällisyyttä.

saastuttavammin ja holtittomammin. Vrt vaikka todellä älyllinen peruste kertavaipoille: en jaksa, en halua, mun ei oo pakko ja kakka haisee.



Vierailija:

Lainaus:

no jos näin pelkistetysti ajatellaan niin kai sitten. Mutta harmittaa että ihmiset ovat niin tyhmiä etteivät tajua!



Vierailija:

Lainaus:


Ja tämä ihan riippumatta siitä, kaupataanko autoa vai ympäristötietoisuutta.








Eikä ilmastonmuutos ole sitä että sitten Suomessakin on ympärivuorokautinen kesä, ja jääkarhut kuolevat,

vaan pelkään oikeasti maailmanloppua. Nälänhätää, sairauksia, tulvia, kuivuuttaa, mysrskyjä myrskyjen perään.....




Syyllistäminen ja ahdistaminen on tosi huono keino. Näkeehän sen tästäkin keskustelusta. Pelkkää herjaamista ja haukkumista.

Parempi olisi tarjota asiallista faktaa tai yrittää herättää ihmisten mielenkiinto neutraalimmalla tavalla. Mulla on greenpeacen toiminnasta negatiivisesti värittynyt kuva jo muutenkin, (mikähän uutinen lienee syynä? )joten toi mainos ei ainakaan auttanut asiaa mitenkään.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat