Vierailija

En ole pyörtynyt, mutta lähellä on ollut. Kun nousen istumasta ja lähden nopeasti kävelemään, alkaa silmissä musteta. Laihdutin juuri kuukauden aikana pois neljä raskauskiloa ja olen nyt 168 cm ja 57 kg. Ihan normaalipainoinen käsittääkseni siis. Verenpaineeni on aina ollut matala, mutta ei minulla ennen raskaaksituloa ollut näin paljon tätä pyörryttämisen tunnetta, vaikka painoni oli tuo ihan sama.

Kommentit (2)

Olet laihduttanut melko ripeällä tahdilla ja raskauden jälkeen olisi hyvä suhtautua painon pudotukseen maltilla. Painon ei olisi suotavaa tippua yli puoli kiloa viikossa. Imetätkö vielä? Voi olla että elimistösi ei ole sopeutunut nopeaan painonpudotukseen ja siksi pyörryttää. Imetyksenhän sanotaan lisäävän energiankulutusta ja vievän raskauskilot pois. Joku on sanonut että ainakin se yhdeksän kuukautta synnytyksen jälkeen olisi hyvä odottaa, ennekuin stressaa kiloista.

Ja kuten sanoit alhainen verenpaine voi olla myös syynä pyörrytykseesi. Itse kärsin myös alhaisesta verenpaineesta ja siihen on auttanut säännöllinen ruokailu, liikunta ja elämäntapa. Myös nesteiden nauttiminen on tärkeää. Säännöllisellä ruokailulla tarkoitan runsasta aamupalaa, kahta lämmintä ateriaa. välipalaa ja iltapalaa. Saathan tarpeeksi rautaa? Huimauksesi ja pyörtymisen tunne voi kertoa raudan puutteesta. Myös jos tunnet olosi väsyneeksi, heikoksi ja sydämesi tykyttää. Varmaan on hyvä kiinnittää huomiota ruoan laatuun, syödä ja juoda runsaasti ja terveellisesti. Olet normaalipainoinen, painoindeksisi on 20, eli normaalipainon alarajoilla. Onko enää tarvetta laihduttaa? Ja tietty jos imetät, laihduttamista on syytä miettiä tarkkaan. Laihduttaminen usein laittaa elimistön rasvakudokseen varastoituneet raskasmetallit ja muut myrkyt liikkeelle ja ne siirtyvät maitoon. Toivottavasti saat heikotuksesi kuriin ja paremman olon. Aurinkoista kevättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat