Seuraa 

Siis testi mitä myydään päivittäistavarakaupoissa. Kuinka luotettavana pidätte testiä ja onko testi yhtä herkkä kuin apteekin testit?

Kommentit (11)

Tein testin kun menkat oli päivän myöhässä ja tulos oli nega. Ihmettelin, kun ei oikein ollut sellainen olokaan että menkat alkais. Aamuisin yökötti ja väsytti. Odottelin menkkoja 2,5 viikkoa ja tein apteekin oman testin, joka sitten oli selvä tapaus.

Mulla on ennen esikoista ollut epäsäännöllinen kierto. Esikoisen jälkeen kierto oli 4 vko, mutta viimeisin sitten olikin jo 5 vko.

Jos siis tämäkn kierto olisi ollut 5vko, olisin testannut jo viikolla 3+1 ja uusi testi 5+5. Neuvolaan kun soitin kerroin viimeiset menkat ton viikon verran pieleen. Mutta toukokuussahan sitten ultrassa selviää mikä on todellinen ikä.

Olen käyttänyt kummassakin raskaudessa. Eka oli haalea mutta selkeä paarin pvn päästä. Nyt heti tosi selkeä, mutta olen tehnyt usemmankin ja viimeeksi viiva tuli " väärää" kohtaan. Oli ihan selkeä, mutta se oikea viiva tulee varmaan vajaan sentin päähän tastiviivasta, tämä väärä oli tavallaan liuskan liitoskohdan väärällä puolella ja hämäsi minua sen verran että kuvittelen olevani raskaana koska se oli aivan selkeä viiva. Toivottavasti auttoi sekainen vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarkka oli ainakin mulla. Viiva kyllä oli vaalea, kun hätäilin ja tein testin sinä päivänä, kun olis pitäny alkaa :)

Yks mun tuttuni sanoi, että käyttäisivät jopa neuvolassa samaa testiä.

t. Mussu

että se antaa todella paljon vääriä positiivisia tuloksia! Eli siinä on jopa värillinen viivanpaikka. Tällä testillä pitää ilmeisesti saada vahva plussa että se merkkaa jotain.

kyllä minä pidän luotettavana. Kahdessa raskaudessa molemmissa käytin, ja neuvolaan soittaessakin mainitsin, eikä ole ehdotettu mitään varmistustestejä. Enkä tosin ymmärrä aina sitä hätää tehdä testiä ennenkuin kuukautisten pitäisi alkaa, siitähän sen sitten huomaa kun myöhässä on, että olis syytä tehdä :) Mulla tosin ihan hirvittävän epäsäännölliset ollu aina, ekoista oireista vasta tehnyt.

Olen kai ollut sokea, mutta en ainakaan minä mitään värillistä viivan paikkaa nähnyt ja kuten sanottu, mulla näytti vaaleaa viivaa ja nyt mennään 8+6, mutta en tietty tiedä miten muilla (paitsi kaverini, jolla myös näytti kyllä oikein).

eli plussaa pamahti jo neljä päivää ennen virallista testauspäivää (tehtiin PAS). Enpä sitten tuota tulosta uskonut ja tein uuden testin paripäivää myöhemmin ja taas plussaa ja tulos oli oikea. Nyt mennään rv 9+4

Niin ja tosiaan, silloin kun en ole ollut vielä raskaana, mutta toivonut/luullut, negatiivista on näyttänyt. Eli ihan varmasti riittävän luotettava.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat