Seuraa 

Tänään mulla kp 27/28-29. Tein aamulla mammaksin raskaustestin, koska olin melkein varma, että nyt on tärpännyt (2 lasta minulla on jo, ja nyt siis aivan samat tuntemukset kuin silloin kun aloin heitä odottamaan). Testi oli kuitenkin pettymyksekseni negatiivinen, ei edes haamun haamua:(. Tuntemukset siis edelleen vahvasti, että olisin raskaana.

Eli onko joku teistä tehnyt mammaksin raskaustestin aikasemmin kuin menkkojen olis pitänyt alkaa, siis niin että olisi positiivinen (edes haamu) tulos?

Ja te jotka plussanneet sillä, mikä kp ollut menossa?

KIITOS JOS VIITSITTE VASTATA:).

Kommentit (1)

Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, aina kuitenkin pitkähkö. Vaihtelee sinä 29-42 päivää. Viime kierrossa mulla oli kuitenkin vahva tunne, että ovis olisi ollut ns. normaaliin aikaan, eli n. kp 14 paikkeilla. Loppukierrosta aloin tuntea nippailuja alavatsassa ja tein testin kp 38. Negaa näytti. No, kuumeisena näin jotain viivanpaikkoja tietyssä kulmassa, mutta mitään väriä ei kyllä ollut hiventäkään. Kp 42 uskalsin tehdä uuden testin ja sievät kaksi viivaa pamahtivat tikkuun.

Oman kokemukseni perusteella kehoittaisin odottamaan vielä pari päivää ja testaamaan sitten uudelleen. +Plussaonnea+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat