Seuraa 

en mä nyt siis sulta lupaa halua, mutta olen ymmärtänyt että olet usein tuskassa ollut. itselläni olis vihdoin eka kerta...

ja kesällä 1 vee ja 9kk pojan aattelin mukaan ottaa perjantaiksi... isi tulee kanssa ja tietysti ollaan vesiselvinä. mutta entä muu porukka? en tarkota etteikö ne olis juovuksissa, mutta onko siellä " pelottavia hirviöitä" ....

toisin sanoen, veisitkö itse? voi joku muukin vastata.

nim. pojalle musiikkikulttuurin opetusta

Kommentit (9)

Pojalle laitetaan kuulosuojaimet päähän, että ei käy korviin melu. Itse mietin mennäänkö vauvan (kesällä puoli vuotta) kanssa mukaan.

Ei ihmiset ole lapselle hirviöitä, jos niin ei opeta. Meidän lapselle gootit, punkkarit, hevarit yms. on ihan tavallisia ihmisiä, joilla on " hassut" vaatteet. Pojan mielestä pääkkärit on hurjia, koska sille on niin sanottu (mä sanon usein " kato kuinka hurrrja pääkallo" ), mutta eihän sillä oikeasti ole siitä mitään käsitystä miksi ne olisi. Sehän on vain semmoinen leikki.

Pidän ihmeellisenä vanhempaa, joka kasvattaa lapsensa pelkäämään toisia ihmisiä vain ulkonäön perusteella. Suvaitsevaisuutta kehiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Mikä tahansa muu ulkoilu" Onpa teillä kummallisia ulkoilutapoja.

No, ehkä ajattelen sinun mielestäsi hassusti, mutta lapsen kannalta katsottuna kuinkahan mielenkiintoista harrastamista se on istua mustissaan köytettynä rattaisiin kuulosuojaimet päässä ja katsoa kännisten (ja muutaman selväpäisen) heilumista?

Eli, en usko että noin pieni saa irti mitään tuollaisista keikoista 3-5-vuotias voisi olla jo ihan täpinöissään lähdössä harrastamaan :)

3

Luulen, että vuoden-parin päästä tenava saa tapahtumasta enemmän irti kuin nyt.

Yksi asia mikä itseäni mietityttää on se, että onko oikein viedä pientä lasta humalaisten keskelle? Tietysti, jos tapahtuma-alueella (en tiedä missä tuska nykyisin järjestetään) on joku lapsiystävällisempi, väljempi alue asia on eri.

Samanlaista se on kun mikä tahansa muukin ulkoilu. Kovempi ääni vaan. Ja ne hirviöt: Kyllä siinä hurjempikin hirviö sulaa kun on asiallinen taapero mustassa paidassa rattaissa \oo/

Muistakaa aurinko- ja kuulosuojaus, tietenkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat