Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Neuvolan täti juuri soitti ja ilmoitti että pissakokeessa on jotain pientä kasvua.. = ( Nyt pitäisi odotella maanantaihin asti kunnes pääsee tarkempiin tutkimuksiin. Ei kiva, nyt saa stressata koko viikonlopun.

kolmonen rv 9+2

Kommentit (2)

itse olen popsinut raskausaikana 3 antibioottikuuria, ja ne oli ihan perätysten. sitä varten mulla otetaan raskauden loppuun asti muutaman viikon välein kontrollinäyte.

puolivälin jälkeen mulla ei ole tulehduksia ollut, ja ilmeisesti ne onkin alkupuolella yleisempiä. se huono puoli omalla kohdallani oli, että kun muutenkin oksentelin ja voin pahoin ekat 4 kuukautta, niin antibiootit sekotti mahaa entisestään ja niitä oli inhottava niellä kun kaikki teki pahaa...

hiivakin on aika yleistä raskausaikana, siihen voi hommata ihan reseptivapaita puikkoja apteekista.

eli tuskin siellä mitään sen kummempaa on, etenkään ellei sulla oireita ole. jos tulee viikonloppuna oireita, niin tarvittaessa saat kuurin päivystyksessäkin (sun päältä tuskin noilla viikoilla vielä huomaa, joten kannattaa sanoa sitten että on raskaana, kaikki antibiootit ei ekalla kolmanneksella käy).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat