Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö teitä yhtään vaivaa että ette tiedä minkälainen ääni Kristiinalla on oikeasti sen " honottavan" äänen alla? Itse toivon koko ajan että tuomarit sanoisivat että nyt edes puolikas kappale omalla äänellä. Vai onko se " honotus" juuri se miksi pidätte hänestä? Ja älkää vastatko että se on sen oma ääni, silloinhan se honottaisi puhuessaankin ja se olisi jo puheterapian paikka. Itse pidän Kristiinasta, lavaesiintymisestä ja kun en ole musikaalinen, en huomaa että laulaa nuotin vierestä mutta on tosi häiritsevää kun en tiedä onko sillä ruma ääni mitä peittelee vai onko tuo harkittu tehokeino ja miks se ei voi edes yhtä kappaletta laulaa omalla äänellä

Kommentit (8)

Ja ihmettelen ettei aikaisemmin ole kukaan sanonut Kristiinan englannin lausumisesta. Se pisti korvaan heti ja pahasti!

Voi tyttöparka, kun omasta mielestään osaa laulaa ja puhua englantia niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esim Laura Voutilainen on sanonut että veti ne ensimmäiset biisit joilla tuli suosituksi tahallaan nenään kun se kuulostaa seksikkäältä vaikka osaa kyllä laulaa (Kerran ja mikä se toinen nyt oli)

Valitettavasti tällä tytöllä ei ole kyllä oikein laulamisen lahjaa. Eikä jyllä paljon muutakaan . Kovasti yrittää, mutta laulaa koko ajan samaa pötköä. Ei käytä ääntään. KOhdissa jossa pitäisi vahvistaa lauluääntään niin vetää samaa linjaa. Kuulostaa todella kauheelta. Niinku esim. eilen Bon Jovin biisi

Silti rakastan musiikkia yli kaiken ja jostain kumman syystä erotan hetkessä lahjakkaat laulajat sekä surkeista laulajista. Mun mielestä Kristiina on täysin surkea laulaja. Ihmettelen miksi musiikin ammattilaiset (tuomaristo) ei tajua sitä ja on päästänyt sen finaaliin!?? Miten mä voin huomata sen olemattoman laulutaidon mutta tuomaristo ei. Ei Kristiinan ääni ruma ole. Sillä on ihan kiva hempeä ääni mutta sillä ei yksinkertaisesti ole minkäänlaista laulutaitoa. Se ruotsalainen tuomari vihdoinkin sanoi totuuden : " Sä et osaa laulaa!" , jota mä olen jo piitkään odottanu jonkun tuomarin sanovan.

omalla tavallaan osoittaneet Kristiinalle sen ettei osaa laulaa. Kerta kerran jälkeen ovat arvailleet että " tänään tippuu Kristiina" . Pikkutytöt on vaan olleet toista mieltä. Onhan se ihan vakuuttavan näköinen, mutta ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä. Tosta porukasta levyttämään pääsee Anna, Ari ja takuulla myös Kristian. On se sen verran lahjakas.

kun ei osaa laulaa niin ei osaa laulaa. Se on synnynnäinen lahja, jota voi korkeintaan parannella. Surkeasta laulajasta saa keskitason laulajan vasta useiden vuosien päästä jos sittenkään. Ei sitä viikossa betrata.

Mulla on sävelkorvaa sen verran, että soitan pianoa korvakuulolta, ja toki paikoin kuulen Kristiinan ylävireisyyden. Itsellänikin on ihan erilainen lauluääni kuin mitä puheääni, joten en nyt sanoisi, että Kristiinankaan tapauksessa kyse on siitä, että tietoisesti jotenkin " muuttaisi" ääntänsä. Ei olisi jaksanut näin pitkälle moista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat