Seuraa 

Siinähän se kysymys jo tulikin,eli onko muita joitten harrastuksiin kuuluu akvaariot? :)

Kommentit (8)

Olen kanssa vieraillut aika usein kys. palstalla ja olen aina saanut ja löytänyt mielestäni tosi asiallisia ja hyviä vastauksia. Akvaarioasioissa se on paras palsta, jonka minä olen löytänyt.

Itse olen kyllä lukenut eniten juuri malawi- ja merivesisivuja. Niillä liikkuu varmaan keskimääräistä vanhempaa porukkaa. Toki välillä jotkut liian kärkkäästi kirjoittaa, mutta toisaalta välillä kysymyksetkin on varsin tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen myös AW:n " asiakas" , enkä ole kertaakaan törmännyt/saanut negatiivista vastausta. Kyllä on Pittisellä käynyt kurja tuuri. Kaikkiin mahdollisiin kysymyksiini olen saanut liudan hyviä ja vähemmän hyviä vastauksia, mutta aina ystävällismielisiä!

Sitä kautta löysin purkkiimme rapuja ja sain ennen hankkimista niistä paljon tietoa, ja monet ohjasivat harrastajien sivuille, joita en varmaan olisi löytänyt esim. Googlettamalla, ainakaan kovin helposti.

Joten suosittelen käyttämään kyseistä sivustoa!!!

Oma 400 litran akvaarioni kun halkesi, loppui siihen 20-vuotinen harrastukseni - toistaiseksi. Lattiakaivo kuulostaa hyvältä (meillä vesi meni talon välipohjaan), joten ehkä sellaisen kanssa vielä uskallan joskus akvaristiksi. Kyllä sitä niin kaipaa vedenalaista maailmaa, nyyh!

Piia-81:

Lainaus:

Pienempi pyhitetty taistelukaloille ja isompi on ihan perinteinen seuralaari, lehtikaloja, kiilakylkiä, monnisia jne.

Oletteko muuten pyörineet Aqua-Webissä? Mulla on nikkinä siellä Pirtsakka.

MISTÄÄN ei saa kysyä (koska kysyttiin jo 3v sitten keväällä; hae haulla!!!), MITÄÄN ei saa sanoa, koska joku sanoi jo niin 2v sitten talvella; hae haulla!!! Ja kerran sain jopa palautetta sähköpostiini webmasterilta, kun OLIN LAITTANUT VIESTINI PERÄÄN KOLME HUUTOMERKKIÄ!!!! Ei niin saa tehdä, hyi hyi!

En todellakaan suosittele kellekään!

Akvaariossa uiskentelee kultapyrstösateenkaaria, kirsikkatetroja, kardinaalitetroja, yksi helmirihma, yksi lehtikala (kaveri kuoli), 2 tiikerinuoliaista ja pari partamonnia.

Onhan tuo allas liian pieni tiikereille, joista toinen on kohta 20cm... mutta eipä ne näytä kärsivänkään. Mietin tässä luovunko niistä vai hommaanko isomman altaan...

Pienempi pyhitetty taistelukaloille ja isompi on ihan perinteinen seuralaari, lehtikaloja, kiilakylkiä, monnisia jne.

Oletteko muuten pyörineet Aqua-Webissä? Mulla on nikkinä siellä Pirtsakka.

Hei!

Meiltä löytyy 620 l:n malawiakvaario. On ollut vasta marraskuulta. Se suunniteltiin valmiiksi uuteen rivitalokotiimme keittiöön ruokapöydän viereen ja näkyy hyvin myös olohuoneeseen. Akvaarion alla on lattiakaivo ja vesipiste, joten huoltotyöt onnistuu kätevästi.

Merivesiakvaariosta haaveillaan, sellainen tulee ehkä joskus, kun saadaan se unelmien omakotitalo.

T. Jokirapu (nick on entisen akvaarion juovaharjajokiravuista peräisin)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat