Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En siis ole suunnittelemassa tällaista, mutta ihmettelen vaan että mistä jotkut löytävät aikaa? :/

Kommentit (7)

Borgå72:

Lainaus:

Luulen kuitenkin että tarkoitat vähän vaivalloisempaa romanttisen salasuhteen rakentamista pitkän ajan kuluessa. Kyllä sekin onnistuu kun muistaa vaan hymyillä kotona.

Tässä tapauksessa kävi niin että mies meni paljastamaan puolisolleen suhteemme koska näki käytöksen muuttuneen rakastuneen käyttäytymiseksi. Nainen soitti minulle, tavattiin ja vaati lopettamaan suhteen tai kertoisi miehelleni ja niin päätin suhteen. Oli pelko persuksissa todellakin jos kuitenkin kertoo. Minun piti keksiä joku muu suhteen lopettamiselle ja pakon edessä niin tein vaikka olimme molemmat päättömästi rakastuneet ja suhde oli kestänyt jo lähes vuoden. En voinut kertoa miehelle että vaimonsa kanssa tavattiin muuten olisi syttynyt sota.

Harmittaa kun jouduin lopettamaan ihanan suhteen muttei vaihtoehtoja ollut tarjolla.

Sivusuhteista tämä on ainoa joka on johtanut ikävyyksiin muut on pysynyt visusti salassa. Ukkomiehet ei yleensä laula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Harrastin tällaista touhua viitisen vuotta enkä kärähtänyt.

Vinkkejä:

Puoliso on töissä ja lapset hoidossa tai koulussa niin silloin.

Työaikana ruokatunnilla vakipano.

Käy kaverin luona joka todellisuudessa järjestää vain alibin ja on jossain muualla.

Minulla oli erilaiset työajat miehen kanssa ja hyvin onnistui pelehtiminen.

Muutama vakihoito jotka haluaa ainoastaan seksiä ei sen vakavampaa niin kyllä niitä ukkomiehiä löytyy ja helposti.

Parhaillaan oli viritteillä viisikin hoitoa puolison lisäksi. Jotkut satunnaisia kauppamatkustajia joiden kanssa nähtiin kun liikkuivat meillä päin. Ajettiin naapurikaupunkiin hotelliin ja siellä vehdattiin aamupäivä ja iltapäivällä olin kotona takaisin. Tosin kotitöistä tuli vähän laistettua, meni hutasemalla pikaisesti.

Pokerinaama pitää pitää ehdottomasti, pitää pystyä valehtelemaan silmääkään räpäyttämättä ja olla tosi paatunut. Alibit järjestetty etukäteen joten parhaan ystävättäresi pitää tietää liikkeistäsi ja välit kunnossa häneen.

Luulen kuitenkin että tarkoitat vähän vaivalloisempaa romanttisen salasuhteen rakentamista pitkän ajan kuluessa. Kyllä sekin onnistuu kun muistaa vaan hymyillä kotona.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat