Vierailija

Olisi kiva kuulla miten muut kotiäidit vietätte päivänne 1-vuotiaan kanssa, itse en jotenkin oikein osaa leikkiä / touhuta tuon ikäisen kanssa ja siksi olisi kiva kuulla vinkkejä muilta äideiltä. Me käydään joka päivä pihalla (siellä lähinnä katson lapsen perään ja keinutaan) ja muun osan päivää tuo leikkiikin aika lailla itsekseen silloin kun ei syödä tai nukuta. Eli mitä yhteistä tämän ikäisen kanssa voisi tehdä? Kirjoja olen koittanut lukea, mutta ei tuo jaksa kovin montaa sekuntia sylissä istua eli tuntuu vähän turhalle touhulle.

Kommentit (4)

minä ja poikani 1,5v käymme koiran kanssa lenkillä niin että poika istuu rattaissa ja bongaa autoja. katsotaan yhdessä pikku kakkosta edeltävä ohjelma. poika tykkää auttaa minua kaikessa esim. kantaa omat vaatteet pesukoneeseen. kyllä sitä tekemistä löytyy! tuon ikäisen kanssa voi tehdä melkeen mitä vaan. anna lapsen auttaa kotiaskareissa, se on varmasti mukavaa kummankin mielestä ja kaiken lisäksi hyödyllistä... =) menkää johonkin kerhoon? esim. perhekerho kerran viikossa, saatte molemmat ikäistänne seuraa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen vain miettinyt mahtaako sieltä sitten saada kaikki taudit kotiin... nyt ollaan selvitty tosi vähillä sairasteluilla meinaan. Kuvittelin etukäteen tekeväni kaikenlaista yhdessä lapsen kanssa (mm. leipovani), mutta ei tuo vielä oikein nauti näistä yhdessä tekemisistä. Pyykkiä kyllä on hauska laittaa mutta se hidastaa äitiä kovasti... :)

tyttö 1v 3kk ja me käydään aamupäivisin puistoissa ja kerran viikossa muskarissa ja kerran viikossa perhekahvilassa. Meidän tyttö rakastaa kirjoja ja niitä lukiessa menisi kyllä vaikka kuinka paljon aikaa. Muuten "auttaa" minua kotihommissa esim. tyhjentää astianpesukoneen alaosan kulhoja kaappiin. Yhdessä leikitään myös takaa-ajo-leikkejä, laitetaan palikoita rei'istä laatikkoon. Mitäs vielä? Tanssitaan musiikin tahdissa. Uimahalliin haluttaisi mennä, mutta en tiedä miten ehdin saada uimapuvun päälle tuon ikiliikkujan kanssa ennen kuin jo karkaa :) Tällaista meillä. Toki leikkii itsekin paljon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat